Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Kootje op 13 maart 2013 - 17:17:18
Duidelijk.
Al is de 10 tot 15 miljoen waar over gesproken wordt puur speculatief, brengt Bottas dus wel degelijk geld mee.
Eens, die sponsor zegt dat het zeker geen tiental miljoen is, maar de schrijver speculeert over 10 tot 15 miljoen. Een bedrag van minder dan 10 miljoen lijkt mij wel realistisch?


Citaatja, maar daar noem je ook meteen de jongste debutant ooit.


Ook een Alonso of een Vettel was 19 jaar ten tijde van zijn debuut. Button was toen 20 jaar. En dan zijn er een hoop rijders die jonger waren/zijn dan Bottas voordat ze F1 reden.


BTW, Bottas versloeg Ricciardo en Vergne in de FR2.0 en toch reden die twee eerder in de F1 dan Bottas. Of het is een lange termijn visie van Wolff en Williams geweest. En ik geloof best dat ze Senna gekozen hebben voor het geld wat die jongen meebracht.

Charrel

#541
Aan de vooravond van de Formule 1 toch even een blik zijwaarts naar Robin Frijns en zijn GP2 verhaal. Hopende dat hij over precies aan jaar aan het begin staan van zijn carrière als F1 racecoureur ;) Rondom Frijns is het nog steeds erg rustig, wel lijkt het erop dat er een pagina al voor hem is aangemaakt op de GP2 website, maar deze is nog niet toegankelijk. Dit kan iets betekenen uiteraard..

De zitjes die nog vrij zijn officieel en welke rijders verwacht zijn te gaan tekenen:

Russian Time
Plek vrij: Robin Frijns? (heeft ook voor dit team getest) / Christopher Zanella (heeft ook voor dit team getest)

Trident
Plek vrij: Rodolfo Gonzalez? (heeft ook voor dit team getest)
Plek vrij: Robin Frijns? (heeft ook voor dit team getest) / Nathanael Berthon? sponsor problemen/andere verplichtingen (heeft ook voor dit team getest)

Hilmer Motorsport
Plek vrij: Paul Varhaug volgens de geruchten (heeft ook voor dit team getest)
Plek vrij: Conor Daly? (heeft ook voor dit team getest)

Charrel

Ik ga gewoon alleen verder als Robin Frijns fan hier ;) Vers van de pers, Luciano Bacheta gaat een volledig seizoen Auto GP rijden! Dat scheelt weer voor Frijns, de kansen gaan omhoog.

Lijkt me toch stug dat er een rijder op 1 van die plekjes kan instappen met geld, zonder test/race ervaring in de GP2. Mochten de teams niemand krijgen die geld meeneemt, dan maar een Frijns die geld voor je verdiend qua punten en pr toch? :P

Fabian

Denk dat Frijns toch wel een zitje gaat bemachtigen.

Charrel

Citaat van: Fabian op 15 maart 2013 - 14:43:09
Denk dat Frijns toch wel een zitje gaat bemachtigen.

Fabian, als je weer een scoop wilt voor GPpits, dan moet je goed opletten wat ik hier post..  ;)

Begin van de middag het gerucht binnen gekregen dat RUSSIAN TIME haar line-up rond heeft. Zojuist het gerucht binnen gekregen dat Robin Frijns heeft getekent bij RUSSIAN TIME. Maar zijn nog geruchten, zodra het officieel is post ik het asap hier


Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Kootje

Charrel .... de brenger van goed nieuws ..... jij mag blijven.  ;D

Franky R.

Citaat van: Sphinx op 15 maart 2013 - 15:42:29
Zou het dan toch?
Het zal toch wel? Die baas van Trident was erg enthousiast over Frijns, maar als Robin voor [from] RUSSIAN [with love] TIME kan rijden...Dan is dan ook goed.

gloudiesaurus

Op Twitter staan ook wat geruchten...
Zou mooi nieuws zijn!!!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Er is iig nog niets officieel, maar goed ..... dat zegt ook niet alles. Waar rook is, is doorgaans vuur, dus ....  :)

gloudiesaurus

Zou wel een mooi team zijn, en een sterke teamgenoot.
Ideaal voor Frijns...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Tsja .... ik weet 't niet. Ken het team niet en van die Dillman weet ik ook niet echt wat, dus of 't 'n mooi team is om voor te rijden? ??? Maar goed .... als 't doorgaat rijdt hij tenminste, en dat is misschien nog wel belangrijker dan of dit bij 'n topteam is of niet.

Fabian

Ach het belangrijkste is dat Robin zichzelf scherp kan houden en niet een jaar stil zit.

Jehoentelaar

Citaat van: Kootje op 15 maart 2013 - 15:52:10
Charrel .... de brenger van goed nieuws ..... jij mag blijven.  ;D
Nah, beetje zoeken op Twitter brengt een mens een heel eind. Desalniettemin fijn dat Charrel ons via deze weg op de hoogte houdt. Ik ben benieuwd!

Charrel

Citaat van: Jehoentelaar op 15 maart 2013 - 22:42:33
Citaat van: Kootje op 15 maart 2013 - 15:52:10
Charrel .... de brenger van goed nieuws ..... jij mag blijven.  ;D
Nah, beetje zoeken op Twitter brengt een mens een heel eind. Desalniettemin fijn dat Charrel ons via deze weg op de hoogte houdt. Ik ben benieuwd!

Klopt ja, 80% van de info komt via Twitter, andere 20% direct via mensen die er dichterbij staan. Maar GP2 boeit de meeste mensen niet om het op Twitter actief te volgen ;)