Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Fabian

Moet je nagaan dat die Chinees dit jaar misschien wel F1 had gereden voor HRT als dat team nog had bestaan. Dat was pas gevaarlijk geweest.

Charrel

Citaat van: Fabian op 07 maart 2013 - 19:55:21
Moet je nagaan dat die Chinees dit jaar misschien wel F1 had gereden voor HRT als dat team nog had bestaan. Dat was pas gevaarlijk geweest.

IPV rijdende chicanes, spinnende & slingerende chicane

Fabian

Dillmann rijdt volgend seizoen voor Russian Time. Nu Frijns nog...

gloudiesaurus

Citaat van: Fabian op 09 maart 2013 - 12:08:36
Dillmann rijdt volgend seizoen voor Russian Time. Nu Frijns nog...

Zou een goede teamgenoot zijn voor Frijns denk ik. Dillmann is ook snel...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Charrel

Citaat van: gloudiesaurus op 09 maart 2013 - 14:07:26
Citaat van: Fabian op 09 maart 2013 - 12:08:36
Dillmann rijdt volgend seizoen voor Russian Time. Nu Frijns nog...

Zou een goede teamgenoot zijn voor Frijns denk ik. Dillmann is ook snel...

Het blijft akelig stil rond Frijns, gelukkig hebben zowel Trident als Russian Time verder nog geen andere rijders een contract aangeboden.

Gerard

http://www.gppits.net/nieuws/frijns_heeft_geld_nodig/

CitaatWij van GP Pits zouden een dergelijk initiatief graag steunen?


nou Franky, trek je knip maar ;D

Sabai

Crowdfunding zou idd een mooie oplossing zijn . Alleen jammer dat we er te weinig autosport liefhebbers voor hebben in ons kleine landje.

Fabian

Citaat van: Sabai op 12 maart 2013 - 18:12:37
Crowdfunding zou idd een mooie oplossing zijn . Alleen jammer dat we er te weinig autosport liefhebbers voor hebben in ons kleine landje.
Ja, maar als er een paar zijn die aardig wat centen hebben en bereid zijn dat te geven aan een talentvolle rijder dan zou het zomaar kunnen. En als wij dan ook een beetje doneren dan kunnen we het misschien wel voor elkaar krijgen.

Als ik nu voor Frijns zou werken had ik in ieder geval al lang een actie opgezet.

Kootje

Citaat van: Sabai op 12 maart 2013 - 18:12:37
Crowdfunding zou idd een mooie oplossing zijn . Alleen jammer dat we er te weinig autosport liefhebbers voor hebben in ons kleine landje.

Mwah, weet niet of dat wel zo is. Voor 'n zitje in de F1, ja .... dan wel, maar voor GP2 wqeet ik zo net nog niet. Voor 'n seizoen GP2 is "maar" €1 miljoen nodig. Een simpel rekensommetje leert mij dat je dit al hebt als 100 duizend autosportfans (en die zijn er wel) per persoon €10,- neertelt. Dat lijkt me absoluut niet onhaalbaar. Sterker nog, RTL haalde zo'n 2,5 miljoen kijkers bij hun F1 uitzendingen. Als al die personen 50 cent neertellen, houd hij nog 'n riant jaarsalaris over ook. Het lijkt mij iig de moeite waard om het te proberen als ik hem was.

Iceman2012

Citaat van: Kootje op 12 maart 2013 - 18:29:04
Citaat van: Sabai op 12 maart 2013 - 18:12:37
Crowdfunding zou idd een mooie oplossing zijn . Alleen jammer dat we er te weinig autosport liefhebbers voor hebben in ons kleine landje.

Mwah, weet niet of dat wel zo is. Voor 'n zitje in de F1, ja .... dan wel, maar voor GP2 wqeet ik zo net nog niet. Voor 'n seizoen GP2 is "maar" €1 miljoen nodig. Een simpel rekensommetje leert mij dat je dit al hebt als 100 duizend autosportfans (en die zijn er wel) per persoon €10,- neertelt. Dat lijkt me absoluut niet onhaalbaar. Sterker nog, RTL haalde zo'n 2,5 miljoen kijkers bij hun F1 uitzendingen. Als al die personen 50 cent neertellen, houd hij nog 'n riant jaarsalaris over ook. Het lijkt mij iig de moeite waard om het te proberen als ik hem was.
RTL 2,5 miljoen kijkers bij F1?? dat kan niet kloppen lijkt mij.
Verder zou ik geen 10 euro neerleggen voor een GP2 zitje voor Frijns, denk dat je al blij mag zijn als je 10.000 mensen zo ver krijgt.

Kootje

Citaat van: Iceman2012 op 12 maart 2013 - 18:32:36
RTL 2,5 miljoen kijkers bij F1?? dat kan niet kloppen lijkt mij.

Meen ik ooit ergens gelezen te hebben, maar goed ..... zeker weten doe ik dit niet, het zou ook 250.000 geweest kunnen zijn. Maar zelfs als dat 't is, is er per persoon slechts €4,- nodig om aan dat miljoen te komen. Nu kan ik me voorstellen dat 'n substantieel deel van dat miljoen er al is, waardoor onze bijdrage alweer minder hoeft te zijn.


CitaatVerder zou ik geen 10 euro neerleggen voor een GP2 zitje voor Frijns, denk dat je al blij mag zijn als je 10.000 mensen zo ver krijgt.

Das de andere kant van het verhaal. Ik wil die jongen best 'n joetje sponsoren, anderen zijn wellicht zelfs bereid nog dieper in de buidel te tasten, maar anderzijds zijn er mensen als jij die nog geen eurotje op zullen hoesten. Dus hoeveel zijn ertoe bereid te helpen? Daar is maar één manier om achter te komen, en dat is zo'n actie op touw zetten. Niet geschoten is altijd mis, toch?

Charrel

Klopt! Maar iedereen kijkt elkaar aan en niemand doet wat.

Sowieso werkt het beter als hij dit zelf doet, of iemand die een groot media bereik heeft  ;)

Iceman2012

Citaat van: Kootje op 12 maart 2013 - 18:49:52
Citaat van: Iceman2012 op 12 maart 2013 - 18:32:36
RTL 2,5 miljoen kijkers bij F1?? dat kan niet kloppen lijkt mij.

Meen ik ooit ergens gelezen te hebben, maar goed ..... zeker weten doe ik dit niet, het zou ook 250.000 geweest kunnen zijn. Maar zelfs als dat 't is, is er per persoon slechts €4,- nodig om aan dat miljoen te komen. Nu kan ik me voorstellen dat 'n substantieel deel van dat miljoen er al is, waardoor onze bijdrage alweer minder hoeft te zijn.


CitaatVerder zou ik geen 10 euro neerleggen voor een GP2 zitje voor Frijns, denk dat je al blij mag zijn als je 10.000 mensen zo ver krijgt.

Das de andere kant van het verhaal. Ik wil die jongen best 'n joetje sponsoren, anderen zijn wellicht zelfs bereid nog dieper in de buidel te tasten, maar anderzijds zijn er mensen als jij die nog geen eurotje op zullen hoesten. Dus hoeveel zijn ertoe bereid te helpen? Daar is maar één manier om achter te komen, en dat is zo'n actie op touw zetten. Niet geschoten is altijd mis, toch?
tja, ik wil niet negatief doen, maar ik geloof er niet in, zeker niet op zo'n korte termijn. Hoeveel mensen zijn er uberhaupt geïnteresseerd in GP2?? Naar de f1 kijken bij mijn weten gemiddeld zo'n 600.000 mensen, ik denk dat nog geen 10% van die mensen zich interesseert in GP2. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf ook vaak oversla.

Edwin90

Ik haak af bij zo'n plan. Ik heb niet zoveel met Frijns. Er mag nog wel wat gebeuren voordat hij mijn sympathie heeft.

Kootje

Citaat van: Charrel op 12 maart 2013 - 18:55:39
Klopt! Maar iedereen kijkt elkaar aan en niemand doet wat.

Sowieso werkt het beter als hij dit zelf doet, of iemand die een groot media bereik heeft  ;)

Hij zal het zeker zelf moeten doen ja, ik ga het iig niet voor hem opzetten. Maar als hij 't opzet, dan kan hij op mijn steun rekenen.