Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Charrel op 07 maart 2013 - 00:01:01
Robin Frijns test morgen voor RUSSIAN TIME. Ik denk dat ze wel eens kunnen gaan kiezen voor een Line-up van Tom Dillmann en Robin Frijns.. Het team lijkt redelijk wat geld te hebben en zich niet zo druk te maken om sponsoring.

https://twitter.com/RussianTimeGP2

Morgen een droge dag, ik ben heel erg benieuwd!!

Wat een enorme meevaller voor Frijns. Wellicht hebben de Russen geen sponsorgeld nodig van Frijns?? Ik hoop het van harte iig, het zou jammer zijn als hij niet zou rijden dit jaar.

Bedankt voor de tip trouwens Charrel, je hebt de Pits een scoopje bezorgt 8)

gloudiesaurus

Citaat van: Charrel op 07 maart 2013 - 00:01:01
Robin Frijns test morgen voor RUSSIAN TIME. Ik denk dat ze wel eens kunnen gaan kiezen voor een Line-up van Tom Dillmann en Robin Frijns.. Het team lijkt redelijk wat geld te hebben en zich niet zo druk te maken om sponsoring.

https://twitter.com/RussianTimeGP2

Morgen een droge dag, ik ben heel erg benieuwd!!

Wat een topbericht is dit! Russian Time is het voormalige Isport, een goed GP2 team!

Russian Time wil een soort springplank worden voor Russische coureurs waarbij geld geen rol moet spelen. Lijkt me een mooie kans voor Frijns  :)
Hopelijk is het morgen wat beter weer in Barcelona zodat Frijns zijn potentieel kan laten zien.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Citaat van: gloudiesaurus op 07 maart 2013 - 01:30:21
Citaat van: Charrel op 07 maart 2013 - 00:01:01
Robin Frijns test morgen voor RUSSIAN TIME. Ik denk dat ze wel eens kunnen gaan kiezen voor een Line-up van Tom Dillmann en Robin Frijns.. Het team lijkt redelijk wat geld te hebben en zich niet zo druk te maken om sponsoring.

https://twitter.com/RussianTimeGP2

Morgen een droge dag, ik ben heel erg benieuwd!!

Wat een topbericht is dit! Russian Time is het voormalige Isport, een goed GP2 team!

Russian Time wil een soort springplank worden voor Russische coureurs waarbij geld geen rol moet spelen. Lijkt me een mooie kans voor Frijns  :)
Hopelijk is het morgen wat beter weer in Barcelona zodat Frijns zijn potentieel kan laten zien.

Tja, hij zal iig beter zijn dan die Zanella. Als hij in de top tien voor Dillman kan blijven zit ie goed... 8)

gloudiesaurus

Citaat van: Enzo op 07 maart 2013 - 01:38:00
Citaat van: gloudiesaurus op 07 maart 2013 - 01:30:21
Citaat van: Charrel op 07 maart 2013 - 00:01:01
Robin Frijns test morgen voor RUSSIAN TIME. Ik denk dat ze wel eens kunnen gaan kiezen voor een Line-up van Tom Dillmann en Robin Frijns.. Het team lijkt redelijk wat geld te hebben en zich niet zo druk te maken om sponsoring.

https://twitter.com/RussianTimeGP2

Morgen een droge dag, ik ben heel erg benieuwd!!

Wat een topbericht is dit! Russian Time is het voormalige Isport, een goed GP2 team!

Russian Time wil een soort springplank worden voor Russische coureurs waarbij geld geen rol moet spelen. Lijkt me een mooie kans voor Frijns  :)
Hopelijk is het morgen wat beter weer in Barcelona zodat Frijns zijn potentieel kan laten zien.

Tja, hij zal iig beter zijn dan die Zanella. Als hij in de top tien voor Dillman kan blijven zit ie goed... 8)

Ik hoop stiekem op meer....
Langs het circuit heeft hij wat dingen niet handig gedaan maar op het circuit zie ik Frijns als toptalent...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Charrel

Even een kleine status update over Frijns in de GP2. Ik volg alles zeer actief op Twitter en heb hier en daar wat connecties op Twitter.

Ik heb contact gehad met Trident, ze testen vandaag niet omdat er problemen zijn met Berthon. Gonzalez bleek vanmorgen ziek te zijn en Frijns heeft een aanbieding van RUSSIAN TIME gehad om te testen. Ze zeiden ook dat Frijns de mogenlijkheid om dag 3 voor Trident te rijden, maar dat het goed is voor zijn ervaring om in een andere auto te rijden. Hj koos dus voor RUSSIAN TIME.

Trident staat nog in contact met Frijns, maar wachten waarschijnlijk tot het laatste moment (voor als er een sponsor bijkomt of een rijke teamgenoot). Daarnaast test RUSSIAN TIME graag wat verschillende coureurs, het lijkt er vooralsnog op dat RUSSIAN TIME niet kiezen voor matige rijders met veel budget dus wie weet is er een opening.

Vandaag een droge dag in Barcelona, begint met nog wat natte plekken op de baan maar dat zal snel opdrogen. Ik ben benieuwd hoe Frijns het gaat doen vandaag, zeker ten opzichte van Dillmann! Laatste kans om zich nog is exta in de kijker te rijden  :)

Fabian

Russian Time. Wat kunnen we daar van verwachten Charrel. Jij hebt wat connecties dus misschien weet je wat meer?!

Jehoentelaar

Russian Time (ik weiger dat pertinent volledig in hoofdletters te schrijven) is als opvolger van iSport wellicht een team met centen, maar we hebben geen flauw idee waar het team wat snelheid betreft staat. iSport was de afgelopen seizoenen totaal niet meer wat het ooit geweest was. Als ze echter voor Frijns en Dillmann kiezen, zijn ze in ieder geval zeker van de sterkst mogelijke line-up. Dillmann is echt een talentje, daar kan Frijns het ook best moeilijk mee gaan krijgen.

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 07 maart 2013 - 11:03:08
Russian Time (ik weiger dat pertinent volledig in hoofdletters te schrijven) is als opvolger van iSport wellicht een team met centen, maar we hebben geen flauw idee waar het team wat snelheid betreft staat. iSport was de afgelopen seizoenen totaal niet meer wat het ooit geweest was. Als ze echter voor Frijns en Dillmann kiezen, zijn ze in ieder geval zeker van de sterkst mogelijke line-up. Dillmann is echt een talentje, daar kan Frijns het ook best moeilijk mee gaan krijgen.
Oké. Bedankt voor de info. Heb de laatste jaren weinig gevolgd van de GP2 wat betreft teams.

Charrel

Citaat van: Fabian op 07 maart 2013 - 10:58:20
Russian Time. Wat kunnen we daar van verwachten Charrel. Jij hebt wat connecties dus misschien weet je wat meer?!

De vraag is inderdaad wel waar het geld vandaan komt, gaan verschillende geruchten over. Het liefst willen ze een volledig Russische line-up, maar aangezien het zo laat in het seizoen is zijn de meeste Russische coureurs al onder de pannen.

Blijft raar om een auto te zien zonder sponsors, verder blijft het nog een redelijk vaag verhaal en is er weinig bekend dus daarmee kan ik je niet verder helpen. ;) Het is dus even afwachten, zoals bekend willen ze de opstap zijn voor Russische coureurs naar de F1.


Charrel

https://twitter.com/RussianTimeGP2/status/309607385796837376/photo/1

Maakt mij niet uit waar hij rijdt in de GP2, als hij maar ergens een zitje krijgt :P

Fabian

O okeej. Dit verduidelijkt het verhaal rondom het team een beetje voor mij. Maar ben het met je eens. Als Robin maar ergens een stoeltje krijgt.

Fabian

12e plaats voor Frijns aan het einde van deze sessie...

Charrel

Citaat van: Fabian op 07 maart 2013 - 12:03:21
12e plaats voor Frijns aan het einde van deze sessie...

Klopt, zijn test/teamgenoot 22e. Frijns is de enige samen met Nasr die nog niet op de zachte band hebben gereden. Vooral het vele verkeer is lastig om een echt goede snelle ronde neer te zetten.

Igor Mazeppa heeft overigens officieel toegegeven dat hij met zowel Dillmann als Frijns in gesprek is voor dit seizoen

Fabian

Citaat van: Charrel op 07 maart 2013 - 12:47:31
Igor Mazeppa heeft overigens officieel toegegeven dat hij met zowel Dillmann als Frijns in gesprek is voor dit seizoen
Ah kijk eens aan. Dat is nog eens goed nieuws. Goede prestatie overigens van Frijns.

Charrel

Nog een uur te gaan; Frijns ligt op P5 en zijn testgenoot Dillmann op P3.

Even als excuus, heeft Dillman al 2 dagen in dezelfde auto gereden  ;) Maar Frijns heeft nooit een excuus nodig!