Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Gerard

Frijns 11de, in die bak die 'niet vooruit te branden' was? (Trident Racing is geen topteam, toch?)

Niet slecht!!

Kootje

Zeker niet slecht.
Ter vergelijk, z'n "teamgenoot" staat pas op P22.
Echter blijft het maar 'n test.
Je weet dus nooit met wat voor set-up hij gen z'n concurentie reed.

T.Nuvolari

Ondertussen doet zijn vervanger bij Fortec "onze Stoffel" het meer dan behoorlijk. 1ste bij de eerste testen, mooie binnenkomer.

Fabian

Zeker niet slecht van Robin. Het zit allemaal dicht bij elkaar als je die tijden zo ziet.

Ook een goede binnenkomer van Pantoffel inderdaad!

gloudiesaurus

Jep en Frijns zegt het de 1e dag nog rustig aan te hebben gedaan. Ben benieuwd wat vandaag voor hem brengt  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Iceman2012

Citaat van: gloudiesaurus op 27 februari 2013 - 16:11:50
Jep en Frijns zegt het de 1e dag nog rustig aan te hebben gedaan. Ben benieuwd wat vandaag voor hem brengt  :)
gisteren was toch al de 2e dag en vandaag de 3e??

gloudiesaurus

Nee gisteren was de 1e dag.

De tijden van dag 2:

CitaatMorning session:

Pos  Driver               Team                Time       Gap       Laps
1.  Tom Dillmann         Hilmer              1m24.400s            19
2.  Stefano Coletti      Rapax               1m24.418s  + 0.018s  26
3.  James Calado         ART                 1m24.525s  + 0.125s  33
4.  Fabio Leimer         Racing Engineering  1m24.534s  + 0.134s  28
5.  Felipe Nasr          Carlin              1m24.691s  + 0.291s  25
6.  Marcus Ericsson      DAMS                1m24.712s  + 0.312s  23
7.  Stephane Richelmi    DAMS                1m24.776s  + 0.376s  34
8.  Sergio Canamasas     Caterham            1m24.963s  + 0.563s  33
9.  Kevin Giovesi        Lazarus             1m24.967s  + 0.567s  23
10.  Rene Binder          Lazarus             1m24.976s  + 0.576s  24
11.  Simon Trummer        Rapax               1m25.023s  + 0.623s  19
12.  Nathanael Berthon    Trident             1m25.059s  + 0.659s  18
13.  Jake Rosenzweig      Addax               1m25.243s  + 0.843s  27
14.  Mitch Evans          Arden               1m25.258s  + 0.858s  27
15.  Jolyon Palmer        Carlin              1m25.310s  + 0.910s  31
16.  Robin Frijns         Trident             1m25.345s  + 0.945s  25
17.  Pal Varhaug          Hilmer              1m25.402s  + 1.002s  28
18.  Julian Leal          Racing Engineering  1m25.486s  + 1.086s  32
19.  Adrian Quaife-Hobbs  MP                  1m25.604s  + 1.204s  28
20.  Johnny Cecotto       Arden               1m25.607s  + 1.207s  28
21.  Ma Qing Hua          Caterham            1m25.800s  + 1.400s  26
22.  Daniel de Jong       MP                  1m25.858s  + 1.458s  25
23.  Daniel Abt           ART                 1m25.893s  + 1.493s  8
24.  Rio Haryanto         Addax               1m26.610s  + 2.210s  30

Afternoon session:

Pos  Driver               Team                Time       Gap       Laps
1.  Stephane Richelmi    DAMS                1m24.604s            37
2.  Tom Dillmann         Hilmer              1m24.932s  + 0.328s  18
3.  Johnny Cecotto       Arden               1m25.292s  + 0.688s  22
4.  Daniel Abt           ART                 1m25.312s  + 0.708s  30
5.  Robin Frijns         Trident             1m25.335s  + 0.731s  22
6.  Marcus Ericsson      DAMS                1m25.388s  + 0.784s  32
7.  Pal Varhaug          Hilmer              1m25.391s  + 0.787s  42
8.  Sergio Canamasas     Caterham            1m25.618s  + 1.014s  31
9.  Jake Rosenzweig      Addax               1m25.677s  + 1.073s  33
10.  Simon Trummer        Rapax               1m25.685s  + 1.081s  49
11.  Nathanael Berthon    Trident             1m25.725s  + 1.121s  16
12.  Kevin Giovesi        Lazarus             1m25.920s  + 1.316s  33
13.  Adrian Quaife-Hobbs  MP                  1m25.925s  + 1.321s  18
14.  Stefano Coletti      Rapax               1m26.022s  + 1.418s  29
15.  Ma Qing Hua          Caterham            1m26.096s  + 1.492s  37
16.  James Calado         ART                 1m26.116s  + 1.512s  21
17.  Mitch Evans          Arden               1m26.374s  + 1.770s  38
18.  Rio Haryanto         Addax               1m26.462s  + 1.858s  41
19.  Daniel de Jong       MP                  1m27.075s  + 2.471s  22
20.  Rene Binder          Lazarus             1m28.039s  + 3.435s  29
21.  Julian Leal          Racing Engineering  1m28.793s  + 4.189s  43
22.  Fabio Leimer         Racing Engineering  1m29.189s  + 4.585s  38
23.  Jolyon Palmer        Carlin              1m29.596s  + 4.992s  27
24.  Felipe Nasr          Carlin              1m29.749s  + 5.145s  33

De ochtend schijnt wat geflatteerd te zijn geweest door de vele incidenten en rode vlaggen.

Maar P5 is sessie 2 is knap van Frijns. Hopelijk kan hij morgen weer wat winnen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

En die P5 van hem was in de sessie waar het ging om de racepace . Dus dat zit wel goed  :) zie je wel meteen waarom hij het verdient om te kunnen racen imo

Jehoentelaar

Dat doet hij toch weer erg goed! Jammer dat het wederom ervan afhangt of er nog een sponsor instapt of hij dat zitje ook uiteindelijk kan krijgen of niet.

gloudiesaurus

Overigens hebben sommige media sessie 1 + 2 bij elkaar opgeteld en daardoor lijkt het net alsof Frijns de 17e tijd reed.... Dat is dus niet correct ;)

Ja ik hoop voor hem dat er iig. nog een sponsor instapt of Trident het met hem aandurft, hij kan ze denk ik wel naar voren helpen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 27 februari 2013 - 19:33:10
Overigens hebben sommige media sessie 1 + 2 bij elkaar opgeteld en daardoor lijkt het net alsof Frijns de 17e tijd reed.... Dat is dus niet correct ;)

Ja ik hoop voor hem dat er iig. nog een sponsor instapt of Trident het met hem aandurft, hij kan ze denk ik wel naar voren helpen...
Ik vind dat Trident in haar handjes mag knijpen met een coureur als Robin Frijns...Hopelijk zien ze dat ook in en zijn ze wel zo verstandig.

Charrel

Citaat van: Franky R. op 28 februari 2013 - 18:59:58
Citaat van: gloudiesaurus op 27 februari 2013 - 19:33:10
Overigens hebben sommige media sessie 1 + 2 bij elkaar opgeteld en daardoor lijkt het net alsof Frijns de 17e tijd reed.... Dat is dus niet correct ;)

Ja ik hoop voor hem dat er iig. nog een sponsor instapt of Trident het met hem aandurft, hij kan ze denk ik wel naar voren helpen...
Ik vind dat Trident in haar handjes mag knijpen met een coureur als Robin Frijns...Hopelijk zien ze dat ook in en zijn ze wel zo verstandig.

Op de Facebook pagina van Trident staat een goed persbericht. Ze zijn erg positief over Frijns die in een moeilijke GP2 auto direct met de top meekwam.

Sponsorbudget gaat lastig worden, aangezien zijn manager naar mijn mening niet genoeg hier achteraan zit. Sauber zelf heeft deze test geregeld, dat zou beter kunnen voortaan!

Kootje

Citaat van: Charrel op 28 februari 2013 - 20:51:25
Sponsorbudget gaat lastig worden, aangezien zijn manager naar mijn mening niet genoeg hier achteraan zit.

Waar baseer je dat op? De Nederlandse markt is altijd al 'n lastige geweest waar het autosport betreft, dus .....

Jehoentelaar

Er is nauwelijks markt voor in Nederland om iemand in een jeugdserie voldoende backing te geven. Nederlandse bedrijven als Randstad en McGregor sponsoren liever een team dan een individuele coureur. En geef ze eens ongelijk; Nederlands succes in de Formule 1 is al bijna twintig jaar geleden voor het laatst voorgekomen, en de fanbase van de Formule 1 is in Nederland vrij klein (niet in de minste plaats omdat er überhaupt weinig Nederlanders zijn). Het is, zeker in de huidige economische situatie, nauwelijks goed te praten dat een bedrijf veel geld steekt in de sponsoring van een coureur in een (in Nederland) nauwelijks bekeken jeugdserie, terwijl in het bedrijf zelf constant de dreiging van ontslag voor de werknemers aanwezig is.

Charrel

Citaat van: Kootje op 28 februari 2013 - 20:56:14
Citaat van: Charrel op 28 februari 2013 - 20:51:25
Sponsorbudget gaat lastig worden, aangezien zijn manager naar mijn mening niet genoeg hier achteraan zit.

Waar baseer je dat op? De Nederlandse markt is altijd al 'n lastige geweest waar het autosport betreft, dus .....

Verschillende nieuwssites berichten erover, ze zijn kritisch over zijn manager. Een talent uit Frijns daar hoort het niet lastig voor te zijn, zelfs een niet Nederlands merk kan baat hebben bij zijn talent. Maar Nederland is inderdaad een lastige markt, dus conclusie blijft dat het lastig gaat worden.