Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: janke op 14 februari 2013 - 11:30:25
Vraag, is één jaartje testen voor Pirelli iets voor Frijns??
Vast wel. Iets is altijd beter dan niets. Maar bij Pirelli willen ze Frijns niet. Pirelli wil door met Alguersuari en di Grassi. En Kovalainen is een van de namen die genoemd wordt als een van de twee er mee kapt. Pirelli zoekt jongens met al een beetje ervaring in een F1 auto. Dat heeft Frijns niet...

http://www.gppits.net/nieuws/pirelli_denkt_aan_kovalainen/

Jehoentelaar

Daar zit wel wat in. Vooral Kovalainen heeft er al de nodige jaren op zitten en weet inmiddels prima hoe de bandjes werken. Pirelli zoekt vooral mensen die feedback leveren, niet zozeer iemand die 'slechts' hard rijdt.

gloudiesaurus

Citaat van: janke op 14 februari 2013 - 11:30:25
Verstappen heeft op GPUpdate er over dat Frijns beter begeleid moet worden. Schijnbaar heeft die manager meerdere coureurs onder zijn hoede. Die man heeft dus een contract op laten stellen zoals die er nu ligt. Volgens Verstappen had dat allemaal beter gemoeten.

Vraag, is één jaartje testen voor Pirelli iets voor Frijns??

Daar heeft Verstappen een sterk punt.........
Al was Verstappen op PR gebied ook niet de sterkste  ;)

Leuk dat Sauber zegt dat hij wil dat Frijns rijdt maar ik verwacht er eerlijk gezegd niet zoveel van  >:(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Als ik dat soort dingen lees van een Verstappen verschijnt er altijd een grote glimlach op mijn voorgevel. :)

Sphinx

Zoiets riep Jos ook al in de Limburger. Hij vondt dat Frijns niet de eerste prioriteit van zijn manager was (Nico Hulkenberg) wordt ook door hem begeleid. "Mijn manager was er altijd voor me" Toen kon ik mn lachen niet inhouden, want als er een manager gehaat werd om zijn harde onderhandelmethodes, was het Huubke wel.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

T.Nuvolari

Ik kreeg vroeger ook de indruk dat Verstappen zijn carrière meer gekraakt werd door zijn manager dan gemaakt.

Kootje

Maar hij was er wel altijd.  ;D

gloudiesaurus

Citaat van: M@rc op 15 februari 2013 - 10:01:38
Ik kreeg vroeger ook de indruk dat Verstappen zijn carrière meer gekraakt werd door zijn manager dan gemaakt.

Nah dat vraag ik me af, Rothengatter regelde wel weer altijd een stoeltje voor Verstappen  ;)
Maar dat is een andere discussie

Wel heeft Verstappen gelijk als hji zegt dat Frijns op het circuit alles perfect heeft gedaan maar daar buiten verre van dat. Daar heeft hij absoluut een punt.

Een ook Red Bull schofferen was niet slim  >:(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Osbos

Robin Frijns zal volgende week 3 dagen testen voor het GP2 team Trident.

Sabai

Citaat van: Osbos op 22 februari 2013 - 17:12:37
Robin Frijns zal volgende week 3 dagen testen voor het GP2 team Trident.

Dat is een mooi bericht nu maar hopen dat hij er een zitje krijgt  :)

gloudiesaurus

Hey dat is goed nieuws! Niet echt een topteam volgens mij maar voor Frijns een uitstekende kans!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 22 februari 2013 - 17:45:19
Hey dat is goed nieuws! Niet echt een topteam volgens mij maar voor Frijns een uitstekende kans!
Dat is nog zacht uitgedrukt. Maar rijden in een middelmatige GP2 is beter dan helemaal niet rijden. En er lopen nogal wat idioten rond in de GP2, dus Robin heeft IMHO genoeg kans op een goed resultaat na gekke race doordat de helft zichzelf en anderen elimineert in de eerste bocht... :P

gloudiesaurus

Ja rijden is altijd beter dan niet rijden...
Ben benieuwd naar zijn tijden van volgende week  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 22 februari 2013 - 18:51:20
Ja rijden is altijd beter dan niet rijden...

Idd, al is het bij 'n middelmatig team. Ook daar kun je je in de kijker rijden. Daarbij is het natuurlijk ook 'n mooie les voor hem om eens niet in de voorstre regionen te rijden. Geeft hem 'n mooie kans om te laten zien dat hij naast hard rijden ook kan racen. Mits hier 'n racecontract uit voortvloeit natuurlijk. ::)