Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

0634

Eensch. Het zal niet meevallen voor Robin.

janke

Hier heeft zijn manager wat steken laten vallen? Frijns moet nog aan de bak om uberhaupt te gaan racen. In GP2 zijn zo'n beetje alle topplaatsen bezet. DTM?? Nou Mercedes laat niks horen.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

GP2 is iig. al bijna vol, maar hij heeft geen geld zegt hij... dan word GP2 wel erg lastig.
In het Formule 1 artikel stond dat zijn manager plat lag met een hernie, ook niet echt handig op dit moment.

Ik bedoel ik zou als manager Frijns nu toch bij alle GP2 - teams aanbieden.... wie weet hapt er iemand...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Monisha Kaltenborn heeft al gereageerd in Blick:

Citaat"Robin is nog jong", zei ze tegen de Zwitserse krant Blick, "dus we moeten niet alles wat hij zegt zo zwaar wegen. Hij zei wat hij zei, maar hij is ook geïrriteerd omdat hij nog geen stoeltje heeft gevonden voor een plaats in de GP2 dit seizoen. Het ontwikkelingsprogramma voor jonge bestuurders is een serieus probleem", vervolgt de teambaas. "Het beste voor elk team zou zijn om elke reserverijder de kans te geven om minstens één keer tijdens een vrijdagtraining achter het stuur plaats te nemen."
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sabai

Citaat van: gloudiesaurus op 01 februari 2013 - 00:13:52
GP2 is iig. al bijna vol, maar hij heeft geen geld zegt hij... dan word GP2 wel erg lastig.
In het Formule 1 artikel stond dat zijn manager plat lag met een hernie, ook niet echt handig op dit moment.

Ik bedoel ik zou als manager Frijns nu toch bij alle GP2 - teams aanbieden.... wie weet hapt er iemand...

misschien moet Frijns eens met de manager van Giedo gaan praten ;)

gloudiesaurus

Hij kan denk ik beter de dochter van Marcel Boekhoorn versieren  ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Aan de reactie van Kaltenborn te lezen geven ze Robin niet erg veel schuld. Heb sowieso het idee dat ze hem meer 'alvast' binnen willen hebben dan dat ze hem met alle geweld de Formule 1 in willen duwen. Rustig laten integreren in het team, vanaf dag 1 met de nieuwe auto van 2014 bezig zijn. Ik blijf er wel vertrouwen in houden.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 01 februari 2013 - 16:14:19
Aan de reactie van Kaltenborn te lezen geven ze Robin niet erg veel schuld. Heb sowieso het idee dat ze hem meer 'alvast' binnen willen hebben dan dat ze hem met alle geweld de Formule 1 in willen duwen. Rustig laten integreren in het team, vanaf dag 1 met de nieuwe auto van 2014 bezig zijn. Ik blijf er wel vertrouwen in houden.
Dat denk ik ook. Williams deed hetzelfde met Bottas, maar ze lieten Bottas i.i.g. nog wel een paar vrijdagen rijden. Dat is het grote verschil...

gloudiesaurus

Als ik Sauber was zou ik Robin meteen naar Zwitserland halen voor een goede mediatraining  ;D

Maar zou wel tof zijn van Sauber als ze hem nog wat kilometers laten maken, zou ook laten zien dat ze dan wel serieus met hem zijn...

Mooiste zou zijn dat Frijns nog ergens GP2 kan rijden bijv. , maar goed de beste stoeltjes zijn alweer vergeven...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian


Sabai

Dat zijn goede berichten :)

Gerard

Goed nieuws voor Robin!!!

Fabian

Inderdaadgoed nieuws maar ik ben bang dat t misschien te laat is...

Jehoentelaar

We hoeven hem geen races te zien winnen nee. Maar ook voor de GP2 geldt dat de verschillen tussen teams groot zijn en prestaties daarom wel relatief zijn. Wat me wederom hoop geeft is de hoeveelheid positieve uitspraken die zowel Monisha Kaltenborn als Peter Sauber doen. Ze zien écht wat in die jongen. Het racen zal vooral zijn om hem scherp te houden, want in zijn huidige rol is het niks anders dan een sabbatical. Scherp blijven, raceritme houden (in de GP2 heb je genoeg te doen en je reist mee met de F1, dus je bent in de buurt) en vooral niet te veel gaan letten op raceprestaties.

Breaktest

Ik weet het niet zo met de goede bedoelingen van Sauber. Er zijn genoeg talenten geweest die op hun 21 debuteerden in de F1, èn succesvol waren. Als je werkelijk in zijn talent gelooft maar een drama als te vroeg gelanceerde Verstappen wilt voorkomen, zul je hem op zijn minst testkilometers moeten laten maken. Zo niet, dan ben je meer kapot aan het maken dan aan het koesteren.
Ik vind het overigens onbestaanbaar dat Frijns daar pas na ondertekening van zijn contract er achter komt hoe de vork in de steel zit. zijn manager is natuurlijk de hoofdschuldige, maar die Frijns heeft ook een plak boter op zijn hoofd. Autosport en IQ gaat niet altijd samen.