Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Figge op 30 januari 2013 - 13:43:57
Kijk zo moet het... Jerome weet ook dat die misschien 1 dag zal rijden dit jaar...

D'Ambrosio blij om langer bij Lotus te blijven

Jerome d'Ambrosio is ervan overtuigd dat hij een goede beslissing heeft genomen door nog een jaar reservecoureur bij Lotus te blijven. De Belg, die in 2011 nog voor Marussia op de grid stond, was vorig jaar ook derde rijder bij het team uit Enstone en mocht in Italië een race invallen voor de geschorste Romain Grosjean.

"Ik ben erg blij dat ik door kan gaan bij Lotus", laat D'Ambrosio weten. "Consistentie is belangrijk voor een team en het doet me goed dat ik op dat vlak ook een steentje kan bijdragen. Vorig jaar hebben we een goede stap vooruit gezet en ik ben trots dat ik daar een aandeel in heb gehad. Het voelt ook goed om te kunnen blijven werken voor een team dat dit jaar een serieuze kans heeft om het goed te gaan doen."

"Mijn uiteindelijke doel is natuurlijk om weer te racen, maar door hier goed werk te leveren, sta ik er zeer goed voor op het momemt dat er zich een kans aandient."


Ja, maar Jerome is rijder nummerzoveel bij Lotus...naast Valsecchi en Nicolas Prost. En dan ben ik vast iemand vergeten... :P

Iceman2012

Citaat van: Figge op 30 januari 2013 - 13:43:57
Kijk zo moet het... Jerome weet ook dat die misschien 1 dag zal rijden dit jaar...

D'Ambrosio blij om langer bij Lotus te blijven

Jerome d'Ambrosio is ervan overtuigd dat hij een goede beslissing heeft genomen door nog een jaar reservecoureur bij Lotus te blijven. De Belg, die in 2011 nog voor Marussia op de grid stond, was vorig jaar ook derde rijder bij het team uit Enstone en mocht in Italië een race invallen voor de geschorste Romain Grosjean.

"Ik ben erg blij dat ik door kan gaan bij Lotus", laat D'Ambrosio weten. "Consistentie is belangrijk voor een team en het doet me goed dat ik op dat vlak ook een steentje kan bijdragen. Vorig jaar hebben we een goede stap vooruit gezet en ik ben trots dat ik daar een aandeel in heb gehad. Het voelt ook goed om te kunnen blijven werken voor een team dat dit jaar een serieuze kans heeft om het goed te gaan doen."

"Mijn uiteindelijke doel is natuurlijk om weer te racen, maar door hier goed werk te leveren, sta ik er zeer goed voor op het momemt dat er zich een kans aandient."
of zo; http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/287687/frijns-ultieme-kans-om-heel-veel-te-leren/

Enzo

Citaat van: Iceman2012 op 30 januari 2013 - 15:18:26
Citaat van: Figge op 30 januari 2013 - 13:43:57
Kijk zo moet het... Jerome weet ook dat die misschien 1 dag zal rijden dit jaar...

D'Ambrosio blij om langer bij Lotus te blijven

Jerome d'Ambrosio is ervan overtuigd dat hij een goede beslissing heeft genomen door nog een jaar reservecoureur bij Lotus te blijven. De Belg, die in 2011 nog voor Marussia op de grid stond, was vorig jaar ook derde rijder bij het team uit Enstone en mocht in Italië een race invallen voor de geschorste Romain Grosjean.

"Ik ben erg blij dat ik door kan gaan bij Lotus", laat D'Ambrosio weten. "Consistentie is belangrijk voor een team en het doet me goed dat ik op dat vlak ook een steentje kan bijdragen. Vorig jaar hebben we een goede stap vooruit gezet en ik ben trots dat ik daar een aandeel in heb gehad. Het voelt ook goed om te kunnen blijven werken voor een team dat dit jaar een serieuze kans heeft om het goed te gaan doen."

"Mijn uiteindelijke doel is natuurlijk om weer te racen, maar door hier goed werk te leveren, sta ik er zeer goed voor op het momemt dat er zich een kans aandient."
of zo; http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/287687/frijns-ultieme-kans-om-heel-veel-te-leren/

Juist, dat klinkt beter.  :)

gloudiesaurus

Uit het persbericht van Sauber, geschreven door de PR - goeroes van dat team  ;)

Maar iig. zo moet het!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Figge

Alsof PR goeroes vies werk doen ofzo...
Ik noem dat verstandig en slim communiceren. Uit zichzelf moet had ie dit moeten snappen. Zijn F1 conectie uitnutten voor sponsors ed.

Fabian

Citaat van: Figge op 30 januari 2013 - 16:09:13
Alsof PR goeroes vies werk doen ofzo...
Ik noem dat verstandig en slim communiceren. Uit zichzelf moet had ie dit moeten snappen. Zijn F1 conectie uitnutten voor sponsors ed.
Dat had ie moeten weten inderdaad, maar hij heeft al vaker aangetoond niet echt handig te zijn in zijn communicatie. En het werk van PR goeroe is niet verkeerd. Dat zou ik graag willen, vandaar ook mn opleiding.


Iceman2012

Citaat van: Figge op 30 januari 2013 - 16:09:13
Alsof PR goeroes vies werk doen ofzo...
Ik noem dat verstandig en slim communiceren. Uit zichzelf moet had ie dit moeten snappen. Zijn F1 conectie uitnutten voor sponsors ed.
en waar waren die pr goeroes afgelopen week dan??

Fabian

Citaat van: Iceman2012 op 30 januari 2013 - 16:53:55
Citaat van: Figge op 30 januari 2013 - 16:09:13
Alsof PR goeroes vies werk doen ofzo...
Ik noem dat verstandig en slim communiceren. Uit zichzelf moet had ie dit moeten snappen. Zijn F1 conectie uitnutten voor sponsors ed.
en waar waren die pr goeroes afgelopen week dan??
Vast wel bij het interview(Als het een interview was met Frijns), maar ja de vragen werden aan Frijns gesteld en niet aan de PR Goeroes.

Jehoentelaar

Dat zijn de betere berichten. Hoe voorgekauwd ook, dit soort dingen werken beter bij sponsors en teams dan eigen babbeltjes. Hoe saaier hoe beter, zeg maar. Alles om een Nederlandse topcoureur in de Formule 1 te krijgen.

Iceman2012

Citaat van: Fabian op 30 januari 2013 - 16:56:29
Citaat van: Iceman2012 op 30 januari 2013 - 16:53:55
Citaat van: Figge op 30 januari 2013 - 16:09:13
Alsof PR goeroes vies werk doen ofzo...
Ik noem dat verstandig en slim communiceren. Uit zichzelf moet had ie dit moeten snappen. Zijn F1 conectie uitnutten voor sponsors ed.
en waar waren die pr goeroes afgelopen week dan??
Vast wel bij het interview(Als het een interview was met Frijns), maar ja de vragen werden aan Frijns gesteld en niet aan de PR Goeroes.
wat deden ze daar dan??

Fabian

Citaat van: Iceman2012 op 30 januari 2013 - 17:11:33
wat deden ze daar dan??
Hoe moet ik dat weten? Ik was der niet bij he. Ik weet alleen dat Frijns aan F1 heeft vertelt dat.....
Daardoor denk ik dat ze een interview hebben gehad met Frijns. Of Frijns moet zelf gebeld hebben naar F1 en zijn verhaal hebben gedaan.

Figge

Het zou zomaar kunnen dat bij het stellen van de vraag aan Robin helemaal geen mensen aanwezig waren. Of denk je soms dat Sauber 24/7 iemand Frijns aan de hand door het leven sleept ofzo...
En op zo'n moment moet het gewoon een 2de natuurl zijn om slimme antwoorden te geven.
Stel je eens voor dat jij dat doet bij je eigen werkgever, denk je dat dat die blij is met dit soort berichtgeving... En wat denk je dat het met jouw positie doet. En in een business als F1 is negatieve publiciteit een no go voor een beginner. Want dat is en blijft Frijns gewoon. Negatieve berichtgeving betekend argwaan bij sponsors en dus mogelijk minder inkomen. Positief werkt precies andersom...
Ofwel Frijns moet eerst nadenken voor ie zn mond open doet. Blijkbaar heeft ie iets waardoor zijn woorden ngatief in het nieuws komen.
Contra vergelijking het met Doornbos, altijd helemaal positief, had een goede PR en daardoor sponsoring!!, maar bleek uiteindelijk niets snel genoeg. Op dat vlak was Doornbos dus slim bezig...

Iceman2012

Citaat van: Figge op 30 januari 2013 - 19:25:35
Het zou zomaar kunnen dat bij het stellen van de vraag aan Robin helemaal geen mensen aanwezig waren. Of denk je soms dat Sauber 24/7 iemand Frijns aan de hand door het leven sleept ofzo...
En op zo'n moment moet het gewoon een 2de natuurl zijn om slimme antwoorden te geven.
Stel je eens voor dat jij dat doet bij je eigen werkgever, denk je dat dat die blij is met dit soort berichtgeving... En wat denk je dat het met jouw positie doet. En in een business als F1 is negatieve publiciteit een no go voor een beginner. Want dat is en blijft Frijns gewoon. Negatieve berichtgeving betekend argwaan bij sponsors en dus mogelijk minder inkomen. Positief werkt precies andersom...
Ofwel Frijns moet eerst nadenken voor ie zn mond open doet. Blijkbaar heeft ie iets waardoor zijn woorden ngatief in het nieuws komen.
ja, daar lijkt het wel op. Vooropgesteld; ik zal ook niet snel fan worden van deze jongen, maar k hoop wel dat ie een eerlijke kans krijgt.

Citaat van: Figge op 30 januari 2013 - 19:25:35
Contra vergelijking het met Doornbos, altijd helemaal positief, had een goede PR en daardoor sponsoring!!, maar bleek uiteindelijk niets snel genoeg. Op dat vlak was Doornbos dus slim bezig...
Maar nog wel rechtzaken lopen en een claim van 11 miljoen??

0634

Eerlijke kans? F1 is vaak niet van de eerlijke kansen maar van geld en goede connecties.

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 30 januari 2013 - 20:35:17
Eerlijke kans? F1 is vaak niet van de eerlijke kansen maar van geld en goede connecties.
weet ik, maar k bedoel vooral ook van de media en 'fans'. Geld is idd belangrijk en dat heeft ie niet. En of ie nou heel aardig en sympathiek doet of niet, dat geld gaat er ook niet komen heb ik de indruk. Doornbos zat wat dat betreft natuurlijk in een veel beter economisch klimaat.