Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Iceman2012

#345
Citaat van: Jeroen op 29 januari 2013 - 18:44:51
Dat mag jij vinden. Anderen zien dat weer anders.

Ik vind het vooral: niet slim. Je hebt morgen een afpsraak met je team, dan ga je nu niet met de pers lullen.
tja, als je idd ziet wat er voor onterechte commotie er om onstaat en hoe er in de pers een wending aan wordt gegeven kun je je idd afvragen of het nog verstandig is om uberhaupt wat te zeggen. Maar goed, wanneer was dit interview?? het was voor een tijdschrift toch??

0634

Hoezo onterecht en hoezo commotie? Er is helemaal geen commotie en de conclusies zijn niet onterecht. Frijns vind het teleurstellend dat hij niet in de winter mag testen, dat hij hoogstwaarschijnlijk niet op vrijdagen ingezet zal worden en er geen simulator is. Dat is ontevredenheid, ik kan weinig anders concluderen.

En dat is prima, je mag ontevreden zijn, maar na de ophef over zijn Red Bull uitspraken lijkt het mij handiger om eerst met je team te praten voordat je met formule1 praat. Zeker als je al een afspraak hebt staan.

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 29 januari 2013 - 19:07:51
Hoezo onterecht en hoezo commotie? Er is helemaal geen commotie en de conclusies zijn niet onterecht. Frijns vind het teleurstellend dat hij niet in de winter mag testen, dat hij hoogstwaarschijnlijk niet op vrijdagen ingezet zal worden en er geen simulator is. Dat is ontevredenheid, ik kan weinig anders concluderen.

En dat is prima, je mag ontevreden zijn, maar na de ophef over zijn Red Bull uitspraken lijkt het mij handiger om eerst met je team te praten voordat je met formule1 praat. Zeker als je al een afspraak hebt staan.
nou, waarschijnlijk is dat grotendeels bij de contractbesprekingen wel aan de orde geweest en met dat contract zal ie toch tevreden zijn?? dus waarom zou ie daar nu ineens ontevreden over zijn?? en hoezo eerst met je team praten?? wat ie nou zegt zal hem toch al door zn team zijn meegedeeld???

0634

Nou ja, hij hoorde tien dagen terug dat hij deze winter niet gaat rijden dus dat is ruim na zijn contractbesprekingen. Vervolgens heeft hij een afspraak morgen met het team, dan lijkt het mij aan te raden even af te wachten. Maar goed, ik begrijp dat jij het handig vind om via de media te communiceren.

Enzo

Enerzijds vind ik dat hij moet zeggen wat ie wil, zo zou ik het graag zien in ieder geval....
Maar zo werkt het gewoon niet in deze wereld, tact en politiek zijn erg belangrijk.
Frijns is een nieuw onbewezen talent zonder financieƫl vermogen, wat goede PR zal hem geen kwaad doen

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 29 januari 2013 - 19:48:41
Nou ja, hij hoorde tien dagen terug dat hij deze winter niet gaat rijden dus dat is ruim na zijn contractbesprekingen. Vervolgens heeft hij een afspraak morgen met het team, dan lijkt het mij aan te raden even af te wachten. Maar goed, ik begrijp dat jij het handig vind om via de media te communiceren.
Niet VIA de media met je eigen team nee, maar dat doet ie toch ook niet?? MET de media communiceren hoort echter wel bij zn vak
Idd, tien dagen geleden heeft ie dat definitief gehoord, morgen gaat ie op bezoek in de fabriek en daar hoopt ie nog wat meer duidelijkheid te krijgen, t is niet zo dat er een voor hem allesbepalend gesprek op het programma staat oid.

Ik wil hier eigenlijk niks meer over zeggen, vind er maar van wat je wilt, ik ga ervan uit dat ze dit bij Sauber wel op de juiste waarde weten schatten als ze er uberhaupt al iets van meegekregen hebben.

Figge

Laten we het er maar op houden dat ie niet echt media geniek is, zijn woorden worden over het algemeen negatief opgepakt. Red Bull afkeuren, roepen dat DTM te langzaam is, ontevreden zijn over de invulling van zijn contract met Sauber. Echt slim en solide oogt het allemaal niet. Het lijkt erop dat ie dan gewoon niet goed genoeg is voor het spelletje. Zeggen wat je wilt in de media? Tuurlijk, maar doe er dan je voordeel mee niet je nadeel...

0634

Citaat van: Iceman2012 op 29 januari 2013 - 20:06:16
Citaat van: Jeroen op 29 januari 2013 - 19:48:41
Nou ja, hij hoorde tien dagen terug dat hij deze winter niet gaat rijden dus dat is ruim na zijn contractbesprekingen. Vervolgens heeft hij een afspraak morgen met het team, dan lijkt het mij aan te raden even af te wachten. Maar goed, ik begrijp dat jij het handig vind om via de media te communiceren.
Niet VIA de media met je eigen team nee, maar dat doet ie toch ook niet?? MET de media communiceren hoort echter wel bij zn vak
Idd, tien dagen geleden heeft ie dat definitief gehoord, morgen gaat ie op bezoek in de fabriek en daar hoopt ie nog wat meer duidelijkheid te krijgen, t is niet zo dat er een voor hem allesbepalend gesprek op het programma staat oid.

Ik wil hier eigenlijk niks meer over zeggen, vind er maar van wat je wilt, ik ga ervan uit dat ze dit bij Sauber wel op de juiste waarde weten schatten als ze er uberhaupt al iets van meegekregen hebben.

Ze hebben erop gereageerd, dus ze hebben er iets van meegekregen.

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 29 januari 2013 - 20:29:40
Citaat van: Iceman2012 op 29 januari 2013 - 20:06:16
Citaat van: Jeroen op 29 januari 2013 - 19:48:41
Nou ja, hij hoorde tien dagen terug dat hij deze winter niet gaat rijden dus dat is ruim na zijn contractbesprekingen. Vervolgens heeft hij een afspraak morgen met het team, dan lijkt het mij aan te raden even af te wachten. Maar goed, ik begrijp dat jij het handig vind om via de media te communiceren.
Niet VIA de media met je eigen team nee, maar dat doet ie toch ook niet?? MET de media communiceren hoort echter wel bij zn vak
Idd, tien dagen geleden heeft ie dat definitief gehoord, morgen gaat ie op bezoek in de fabriek en daar hoopt ie nog wat meer duidelijkheid te krijgen, t is niet zo dat er een voor hem allesbepalend gesprek op het programma staat oid.

Ik wil hier eigenlijk niks meer over zeggen, vind er maar van wat je wilt, ik ga ervan uit dat ze dit bij Sauber wel op de juiste waarde weten schatten als ze er uberhaupt al iets van meegekregen hebben.

Ze hebben erop gereageerd, dus ze hebben er iets van meegekregen.
ja ok, er staat een reactie van Sauber in hetzelfde artikel, dus blijkbaar was Sauber al op de hoogte voor publicatie. Dan hadden ze t ook nog prima tegen kunnen houden, maar waarom zouden ze??

0634

Geen idee of ze het tegen konden houden. Jij zegt het. Geen idee of ze dat wilden. Geen idee. Ik lees alleen ontevredenheid, meer is het niet. Ik vind het niet verstandig in zijn positie omdat nou maar meteen in de pers te gooien. Ik zie daar werkelijk het nut niet van in. Maar goed, jij wel. Prima. Ik hou erover op.

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 29 januari 2013 - 21:15:37
Geen idee of ze het tegen konden houden. Jij zegt het. Geen idee of ze dat wilden. Geen idee. Ik lees alleen ontevredenheid, meer is het niet. Ik vind het niet verstandig in zijn positie omdat nou maar meteen in de pers te gooien. Ik zie daar werkelijk het nut niet van in. Maar goed, jij wel. Prima. Ik hou erover op.
ik wel?? ik zei juist dat ik het allemaal nogal simpele neutrale uitspraken vond. Als hem een vraag wordt gesteld en hij geeft dit als antwoord dan lijkt me dat niks anders als een simpele weergave van de stand van zaken.
Maar goed, laten we er idd maar over ophouden, t is de moeite van discussie geen eens waard. Ik reageerde in eerste instantie alleen uit verbazing.

gloudiesaurus

Nou stel je voor dat je een nieuwe baan hebt, en je gaat na 1 maand bij je collega's al klagen terwijl je die dag erna een gesprek met je baas hebt... niet slim  ;)

En zeggen dat DTM langzaam is vervolgens roepen dat hij niks van Mercedes hoort... lijkt me een open deurtje...

Een goede PR - manager had hier wel wat anders van gemaakt. Die had gezegd dat hij graag bij Mercedes wilde rijden en DTM als een uitdaging ziet... En over Sauber, dat het een fantastisch mooi team is en een mooie kans, en dat je graag voor het team wilt rijden  ;) Komt al heel anders over de in de media en bij teams.

En je haalt er sponsoren mee binnen, een sponsor die zich nu aan Frijns wil binden zal zich wel twee keer bedenken....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

@Peter,


Het begon er al mee dat Frijns een contract tekende, zonder dat er garantie werden afgegeven door Sauber, dat Robin km's zou maken in de F1-auto... :-[

gloudiesaurus

Klopt daarom moet Frijns nu sowiezo niet piepen, het zou toen al niet erg waarschijnlijk zijn dat hij kilometers zo maken. Of hij had een eis moet stellen... dat hij een minimum aantal kilometers wilde maken. Maar welk F1 - team begint daaraan zonder sponsoring?

Daarnaast juich ik de Sauber - deal nog wel toe, een F1 - connectie is altijd goed. Je komt sowiezo in de paddock en krijgt wat meer mee...
Het beste voor Frijns zou dat combineren met de GP2 zijn...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Figge

Kijk zo moet het... Jerome weet ook dat die misschien 1 dag zal rijden dit jaar...

D'Ambrosio blij om langer bij Lotus te blijven

Jerome d'Ambrosio is ervan overtuigd dat hij een goede beslissing heeft genomen door nog een jaar reservecoureur bij Lotus te blijven. De Belg, die in 2011 nog voor Marussia op de grid stond, was vorig jaar ook derde rijder bij het team uit Enstone en mocht in Italiƫ een race invallen voor de geschorste Romain Grosjean.

"Ik ben erg blij dat ik door kan gaan bij Lotus", laat D'Ambrosio weten. "Consistentie is belangrijk voor een team en het doet me goed dat ik op dat vlak ook een steentje kan bijdragen. Vorig jaar hebben we een goede stap vooruit gezet en ik ben trots dat ik daar een aandeel in heb gehad. Het voelt ook goed om te kunnen blijven werken voor een team dat dit jaar een serieuze kans heeft om het goed te gaan doen."

"Mijn uiteindelijke doel is natuurlijk om weer te racen, maar door hier goed werk te leveren, sta ik er zeer goed voor op het momemt dat er zich een kans aandient."