Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Edwin90

Ik vind hem karaktertechnisch gezien ook op tv .e.d. al niet heel sterk overkomen. Ik geloof dat je hem zo op zijn teentjes trapt.

Niet mijn type coureur voor zover we nu gezien hebben.

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 29 januari 2013 - 17:06:20
Ik vind hem karaktertechnisch gezien ook op tv .e.d. al niet heel sterk overkomen. Ik geloof dat je hem zo op zijn teentjes trapt.

Niet mijn type coureur voor zover we nu gezien hebben.
Misschien moet ik me toch maar eens gaan melden bij Robin en hem gaan helpen met zijn media zaken...
Wat doet die gozer rare dingen zeg...

Kootje

Citaat van: Edwin90 op 29 januari 2013 - 17:06:20
Ik vind hem karaktertechnisch gezien ook op tv .e.d. al niet heel sterk overkomen. Ik geloof dat je hem zo op zijn teentjes trapt.

Niet mijn type coureur voor zover we nu gezien hebben.

Het schijnt ook 'n ontzettend omhooggevallen en arrogant kereltje te zijn. Nog ver voordat hij WRC reed en bekend werd heb ik me dat iig laten vertellen door 'n loodgietertje uit Barendrecht die hem beweerde te kennen. We hadden het over Nederlands racetalent, en toen kwam hij ineens daarmee op de proppen nog voordat zijn naam genoemd was. Weet natuurlijk niet of het waar is, maar het kwam wel oprecht op me over, juist omdat nog niemand de naam Frijns genoemd had. Dealniettemin hoop je dan nog steeds dat zo'n jongen het gaat maken, maar zoals hij bezig is met z'n geklaag over Red Bull en Sauber gaat dat 'm niet meer worden denk ik.

Iceman2012

Citaat van: Kootje op 29 januari 2013 - 16:46:39
Hij zegt niet zozeer iets raars, maar echt slim bezig ben je niet als je nu al begint te klagen over je rol als testrijder bij Sauber. In principe moet hij nog beginnen, en hij is nu al niet meer tevreden. ::) Echt ..... héél handig, kom je hogerop mee.
zoals ik het lees is het ook nog geen eens klagen, gewoon benoemen van de feiten. Maar goed, ik heb het hele interview niet gelezen, maar de quotes die hier op de site staan zijn allesbehalve schokkend. Dr klinkt hooguit wat teleurstelling in door, maar dat lijkt me niet zo gek.

Fabian

Citaat van: Iceman2012 op 29 januari 2013 - 17:47:36
Citaat van: Kootje op 29 januari 2013 - 16:46:39
Hij zegt niet zozeer iets raars, maar echt slim bezig ben je niet als je nu al begint te klagen over je rol als testrijder bij Sauber. In principe moet hij nog beginnen, en hij is nu al niet meer tevreden. ::) Echt ..... héél handig, kom je hogerop mee.
zoals ik het lees is het ook nog geen eens klagen, gewoon benoemen van de feiten. Maar goed, ik heb het hele interview niet gelezen, maar de quotes die hier op de site staan zijn allesbehalve schokkend. Dr klinkt hooguit wat teleurstelling in door, maar dat lijkt me niet zo gek.
Dat lijkt me dus wel gek. Die jongen weet van tevoren waar ie aan begint en tekent een contract. Hij weet hoe ze bij Sauber werken. Eigen schuld dikke bult en meneer moet dan niet zo gaan klagen.

Iceman2012

Citaat van: Fabian op 29 januari 2013 - 17:48:45
Citaat van: Iceman2012 op 29 januari 2013 - 17:47:36
Citaat van: Kootje op 29 januari 2013 - 16:46:39
Hij zegt niet zozeer iets raars, maar echt slim bezig ben je niet als je nu al begint te klagen over je rol als testrijder bij Sauber. In principe moet hij nog beginnen, en hij is nu al niet meer tevreden. ::) Echt ..... héél handig, kom je hogerop mee.
zoals ik het lees is het ook nog geen eens klagen, gewoon benoemen van de feiten. Maar goed, ik heb het hele interview niet gelezen, maar de quotes die hier op de site staan zijn allesbehalve schokkend. Dr klinkt hooguit wat teleurstelling in door, maar dat lijkt me niet zo gek.
Dat lijkt me dus wel gek. Die jongen weet van tevoren waar ie aan begint en tekent een contract. Hij weet hoe ze bij Sauber werken. Eigen schuld dikke bult en meneer moet dan niet zo gaan klagen.
ja, zou ie alles vantevoren geweten hebben?? misschien is iets te naief geweest, maar goed, moet ie daarom hier al afgemaakt worden?? lees trouwens dat jij het een paar maanden geleden nog een goed idee vond, Frijns als testcoureur bij Sauber.

Fabian

#336
Citaat van: Iceman2012 op 29 januari 2013 - 17:55:36
ja, zou ie alles vantevoren geweten hebben?? misschien is iets te naief geweest, maar goed, moet ie daarom hier al afgemaakt worden??
Ik maak hem niet af. Ik zeg alleen dat ie niet zo moet zeuren. Die jongen heeft gesprekken gevoerd met Sauber. Hij wist waarschijnlijk ook dat Sauber met twee nieuwe jongens aan het F1 seizoen zou gaan beginnen. Dan is het niet zo gek dat Sauber die mannen tijdens de wintertest zoveel mogelijk kilometers wil laten maken.

Citaat van: Iceman2012 op 29 januari 2013 - 17:55:36lees trouwens dat jij het een paar maanden geleden nog een goed idee vond, Frijns als testcoureur bij Sauber.
Ja en dat vind ik nog steeds. Het is voor hem een goede stap om bij een F1 team onder contract te staan. Die jongen zal bijna elk raceweekend in het paddock te vinden zijn. Daar kan ie contacten opdoen en veel leren(wat zo af en toe toch nog hard nodig is bij hem). Met geen slimme keus doelde ik op het feit dat Frijns kilometers wil maken. Dat was al heel gauw duidelijk dat dat niet ging gebeuren bij Sauber. Dat zal ie zelf ook wel geweten hebben dus waarom ga je dan dit soort dingen roepen? Echter vind ik het nog steeds een goed plan dat zo'n jongen elk raceweekend mee mag maken en daar ervaring kan opdoen en kan leren.

Iceman2012

Citaat van: Fabian op 29 januari 2013 - 18:02:30
Citaat van: Iceman2012 op 29 januari 2013 - 17:55:36
ja, zou ie alles vantevoren geweten hebben?? misschien is iets te naief geweest, maar goed, moet ie daarom hier al afgemaakt worden??
Ik maak hem niet af. Ik zeg alleen dat ie niet zo moet zeuren. Die jongen heeft gesprekken gevoerd met Sauber. Hij wist waarschijnlijk ook dat Sauber met twee nieuwe jongens aan het F1 seizoen zou gaan beginnen. Dan is het niet zo gek dat Sauber die mannen tijdens de wintertest zoveel mogelijk kilometers wil laten maken.

Citaat van: Iceman2012 op 29 januari 2013 - 17:55:36lees trouwens dat jij het een paar maanden geleden nog een goed idee vond, Frijns als testcoureur bij Sauber.
Ja en dat vind ik nog steeds. Het is voor hem een goede stap om bij een F1 team onder contract te staan. Die jongen zal bijna elk raceweekend in het paddock te vinden zijn. Daar kan ie contacten opdoen en veel leren(wat zo af en toe toch nog hard nodig is bij hem). Met geen slimme keus doelde ik op het feit dat Frijns kilometers wil maken. Dat was al heel gauw duidelijk dat dat niet ging gebeuren bij Sauber. Dat zal ie zelf ook wel geweten hebben dus waarom ga je dan dit soort dingen roepen? Echter vind ik het nog steeds een goed plan dat zo'n jongen elk raceweekend mee mag maken en daar ervaring kan opdoen en kan leren.
en waar zeurt ie dan precies?? in een interview zeggen hoe de zaken ervoor staan is zeuren tegenwoordig??

Jehoentelaar

Hij heeft aangegeven ontevreden te zijn met zijn rol bij Sauber. Dat is zeuren ja, want meer zit er simpelweg niet in. Hij moet zelfs tevreden zijn, want van alle toptalenten in de GP2 en WSR van het afgelopen jaar hebben ze allemaal meer te besteden dan Robin, dus hij mag in zijn handjes knijpen dat Sauber via Gutiérrez al voldoende financiële backing bij elkaar heeft gewerkt. Hij moet z'n geduld bewaren, hopen dat de Sauber echt als de brandweer gaat (wekt interesse grotere teams voor Hulk en Esteban) en zo betrokken mogelijk zijn bij het team. En werken aan zijn financiële backing, maar dat is een andere discussie.

0634

Ik lees dat hij 30 januari een afspraak heeft en dan meer hoopt te horen. Als je dat weet, vind ik het merkwaardig dat je je ontevredenheid nu al aan de media laat weten. Wacht dan op zijn minst eerst dat gesprek af, dan kan je daarna alsnog je beklag doen, indien nodig. Frijns zit in een positie waarin hij niets te eisen heeft, alleen maar te hopen. Zoek dan niet de media maar profileer je positief.

Iceman2012

maar dat ie ontevreden is, dat is jullie conclusie na het lezen van wat simpele, neutrale uitspraken, toch?? of mis ik iets?? ik het hele interview niet gelezen.

0634

Want jij concludeert dat hij tevreden is over het feit dat de wintertests voor de vaste rijders zijn en Sauber geen simulator heeft?

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 29 januari 2013 - 18:33:48
Want jij concludeert dat hij tevreden is over het feit dat de wintertests voor de vaste rijders zijn en Sauber geen simulator heeft?
nee, ik concludeer dat hij gewoon zegt hoe de zaken ervoor staan. Dat ze geen simulator hebben bij Sauber, dat wist ie een paar maanden geleden ook al en dat een testcoureur tegenwoordig niet veel test, da's ook wel bekend, zeker voor het seizoen. Dus zou raar zijn als ie daar nu over gaat klagen en dat doet ie in mijn ogen ook zeker niet. Over de invulling van de rest van t jaar moet ie nog duidelijkheid krijgen zoals ie zelf aangeeft.
Hoe dan ook ik vind de reacties hier echt zwaar overdreven.

0634

Dat mag jij vinden. Anderen zien dat weer anders.

Ik vind het vooral: niet slim. Je hebt morgen een afpsraak met je team, dan ga je nu niet met de pers lullen.

Sabai

Ik denk Frijns snel een media training moet gaan volgen i.v.m zijn onhandige uitspraken. Waarschijnlijk bedoelt hij niet zo maar een geharde journalist weet de vragen vaak op zo'n manier te stellen dat het antwoord zomaar uit zijn verband wordt getrokken en in negatieve zin word gedraaid terwijl dit niet het geval is.