Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 13 november 2012 - 22:51:16
DTM zou ik niet doen. De kans is te groot dat je out of the picture gaat, tenzij je goede backing hebt van een van de drie fabrikanten. Mij lijkt GP2 een goede optie, en ik denk dat een top vier al voldoende is om zijn reputatie intakt te houden. Bij de titel (of op zijn minst een lange strijd om de titel) is 'ie binnen.

Zou ook mijn voorkeur hebben. En hard op zoek gaan naar sponsorgeld, want hij is zeker F1 - waardig...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Ik lees op GPPits over die samenwerking van Sauber en Chelsea FC. Wellicht dat dat meer geld in het laatje brengt bij het team, waardoor de kansen voor Frijns op een racestoeltje in 2014 wat groter worden (mits Gutiérrez niet een voltreffer is en er meteen drie jaar zit).

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 13 november 2012 - 23:43:30
Ik lees op GPPits over die samenwerking van Sauber en Chelsea FC. Wellicht dat dat meer geld in het laatje brengt bij het team, waardoor de kansen voor Frijns op een racestoeltje in 2014 wat groter worden (mits Gutiérrez niet een voltreffer is en er meteen drie jaar zit).
Maar misschien dat die Slim dan zijn centjes in de zak houdt en Sauber dan nog niet heel veel verder komt...

Jehoentelaar

Telmex laat z'n contract nog even doorlopen, en Sauber heeft ook geen megagrote gouden bergen nodig om toch leuk mee te doen. Tenzij ze ineens de ambitie krijgen om mee te strijden om kampioenschappen.

Matthijs

#214
Van http://www.gppits.net/nieuws/meer_over_robin_frijns/
CitaatDe ernst drong bij Frijns waarschijnlijk pas door toen Christian Horner, teambaas van Red Bull, dinsdagavond laat boos liet weten dat de geplande test geen doorgang zou vinden. Ook bij Sauber werden vragen gesteld over de opmerking van Frijns. Pas in de late uurtjes kon de manager van Frijns Red Bull tevreden stellen, een excuus van Frijns op zijn Twitter - account aan Red Bull redde de test. Frijns kreeg vervolgens bij Red Bull niet de mogelijkheid om echt snelle tijden te rijden, de hele rel zal ongetwijfeld niet meegeholpen hebben.
Al eens een contract bij de Privé overwogen Gloudiesaurus? Wat een stemmingmakerij!

CitaatSauber engineer Neci in Formule1.nl:"Ik zie het potentieel,maar hij moet werken aan zijn fysiek. Hij is snel, maar niet constant genoeg. Dan was hij snel in een bepaalde bocht en dan weer niet. Voor een Formule 1 - team is constantheid heel belangrijk. Voor het vergaren van data, maar bijvoorbeeld ook tijdens de race. Op de zachte banden zette hij tijdens de vierde ronde de snelste tijd. Normaal doe je dat in je tweede ronde, dan is het rubber op zijn best. Hij heeft dus duidelijk veel te leren. Zoals op tijd komen voor briefings want dat is het ergste in de Formule 1 wat je kunt doen in de Formule 1 - te laat komen. Maar goed, daar zijn de testdagen voor: om iets te leren."
Als ik dit zo lees is Robin nog niet klaar voor de F1.

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 14 november 2012 - 10:02:48
Van http://www.gppits.net/nieuws/meer_over_robin_frijns/
CitaatDe ernst drong bij Frijns waarschijnlijk pas door toen Christian Horner, teambaas van Red Bull, dinsdagavond laat boos liet weten dat de geplande test geen doorgang zou vinden. Ook bij Sauber werden vragen gesteld over de opmerking van Frijns. Pas in de late uurtjes kon de manager van Frijns Red Bull tevreden stellen, een excuus van Frijns op zijn Twitter - account aan Red Bull redde de test. Frijns kreeg vervolgens bij Red Bull niet de mogelijkheid om echt snelle tijden te rijden, de hele rel zal ongetwijfeld niet meegeholpen hebben.
Al eens een contract bij de Privé overwogen Gloudiesaurus? Wat een stemmingmakerij!

CitaatSauber engineer Neci in Formule1.nl:"Ik zie het potentieel,maar hij moet werken aan zijn fysiek. Hij is snel, maar niet constant genoeg. Dan was hij snel in een bepaalde bocht en dan weer niet. Voor een Formule 1 - team is constantheid heel belangrijk. Voor het vergaren van data, maar bijvoorbeeld ook tijdens de race. Op de zachte banden zette hij tijdens de vierde ronde de snelste tijd. Normaal doe je dat in je tweede ronde, dan is het rubber op zijn best. Hij heeft dus duidelijk veel te leren. Zoals op tijd komen voor briefings want dat is het ergste in de Formule 1 wat je kunt doen in de Formule 1 - te laat komen. Maar goed, daar zijn de testdagen voor: om iets te leren."
Als ik dit zo lees is Robin nog niet klaar voor de F1.

Een contract bij prive? Nee niet echt mijn ding.

Maar het zijn feiten, de manager van Frijns heeft het nl. zelf bevestigd dat Horner boos was en de test wilde afblazen. Dus stemmingsmakerij? Ben ik het niet mee eens.

Die engineer insinuereert trouwens ook dat dat Frijns te laat zou zijn gekomen op een briefing? Dat maak ik er nl. uit op... Dat zou wel erg slordig zijn...

Jammer ook dat de hele familie van Frijns bij Sauber aanwezig was, incl. moeder, zus en vriendin met louis vuitton tasjes. Laat dat spul alsjeblieft thuis zou ik zeggen en richt je bij zo'n belangrijke test samen met je manager op het team... Maar als Robin zich daar goed bij voelt moet hij het natuurlijk doen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

@Gloudie: als het bevestigd is door de manager van Frijns hoeft het nog steeds niet waar te zijn, maar dan neem ik wel mijn woorden terug. Excuus!

Wel vreemd: Frijns heeft steeds gezegd dat de test bij Sauber het allerbelangrijkste was en dan schijnt hij de 'doodzonde' te begaan door te laat op een briefing te komen.

Fabian

Frijns moet nog wel wat bijleren

Jehoentelaar

Het is ook allemaal wel heel erg snel gegaan. Als je van topteam naar topteam gaat (want ja, zo goed is Fortec) in de wat 'lievere' jeugdseries waar de teams zich met name richten op het ontwikkelen van de basisvaardigheden van de coureur, is een serieus F1-team waar veel meer druk op staat wel even wat anders. Denk dat Frijns moeite heeft om die switch te maken; het vrijblijvende is er nu wel vanaf. Er moet bloedserieus aan een carrière gebouwd worden, en de jaren dat alles haast vanzelf leek te gaan (wat het niet altijd deed overigens) zijn voorbij.

gloudiesaurus

Hopelijk leert hij ervan en verbeterd zijn communicatie met de pers.... Ik bedoel dan is dit hele gebeuren ook weer snel vergeten, zo erg was het nu ook weer niet.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 14 november 2012 - 22:56:33
Hopelijk leert hij ervan en verbeterd zijn communicatie met de pers.... Ik bedoel dan is dit hele gebeuren ook weer snel vergeten, zo erg was het nu ook weer niet.
Ik wil hem best helpen. Ik studeer toch niet voor niks SPECO Sport en Media. Communicatie opleiding dus ik kan hem vast wel helpen!  ;) ;D

gloudiesaurus

Citaat van: Fabian op 14 november 2012 - 22:59:22
Citaat van: gloudiesaurus op 14 november 2012 - 22:56:33
Hopelijk leert hij ervan en verbeterd zijn communicatie met de pers.... Ik bedoel dan is dit hele gebeuren ook weer snel vergeten, zo erg was het nu ook weer niet.
Ik wil hem best helpen. Ik studeer toch niet voor niks SPECO Sport en Media. Communicatie opleiding dus ik kan hem vast wel helpen!  ;) ;D

Stuur hem een Twitter - bericht  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 14 november 2012 - 23:26:52
Citaat van: Fabian op 14 november 2012 - 22:59:22
Citaat van: gloudiesaurus op 14 november 2012 - 22:56:33
Hopelijk leert hij ervan en verbeterd zijn communicatie met de pers.... Ik bedoel dan is dit hele gebeuren ook weer snel vergeten, zo erg was het nu ook weer niet.
Ik wil hem best helpen. Ik studeer toch niet voor niks SPECO Sport en Media. Communicatie opleiding dus ik kan hem vast wel helpen!  ;) ;D

Stuur hem een Twitter - bericht  ;)
Haha. Zal het eens proberen!

Franky R.

Citaat van: Fabian op 15 november 2012 - 08:05:02
Citaat van: gloudiesaurus op 14 november 2012 - 23:26:52
Citaat van: Fabian op 14 november 2012 - 22:59:22
Citaat van: gloudiesaurus op 14 november 2012 - 22:56:33
Hopelijk leert hij ervan en verbeterd zijn communicatie met de pers.... Ik bedoel dan is dit hele gebeuren ook weer snel vergeten, zo erg was het nu ook weer niet.
Ik wil hem best helpen. Ik studeer toch niet voor niks SPECO Sport en Media. Communicatie opleiding dus ik kan hem vast wel helpen!  ;) ;D

Stuur hem een Twitter - bericht  ;)
Haha. Zal het eens proberen!
Alvast succes gewenst... :P
;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 15 november 2012 - 21:40:41
Citaat van: Fabian op 15 november 2012 - 08:05:02
Citaat van: gloudiesaurus op 14 november 2012 - 23:26:52
Citaat van: Fabian op 14 november 2012 - 22:59:22
Citaat van: gloudiesaurus op 14 november 2012 - 22:56:33
Hopelijk leert hij ervan en verbeterd zijn communicatie met de pers.... Ik bedoel dan is dit hele gebeuren ook weer snel vergeten, zo erg was het nu ook weer niet.
Ik wil hem best helpen. Ik studeer toch niet voor niks SPECO Sport en Media. Communicatie opleiding dus ik kan hem vast wel helpen!  ;) ;D

Stuur hem een Twitter - bericht  ;)
Haha. Zal het eens proberen!
Alvast succes gewenst... :P
;)
Hahaa. Denk dat het een hele uitdaging is om zo'n jongen te helpen...