Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Franky R.

We hadden al een topic over Frijns, dus ik verplaats dit topic daarnaar toe... ;)

Folkert

Zoals ik al eerder zei: Vettel per direct vervangen :D

Nee, denk dat het lastig word. Jammer dat hij niet genoemd word bij FI.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Folkert op 09 november 2012 - 13:26:40
Zoals ik al eerder zei: Vettel per direct vervangen :D

Nee, denk dat het lastig word. Jammer dat hij niet genoemd word bij FI.
FI heeft geld nodig, veel geld want Mallya zit in de shit door zijn vliegmaatschappij... :(

Gerard

Tja... Het is erg lastig als je geen grote sponsor achter je hebt... Zelfs Giedo komt er maar moeilijk bij ondanks de zak geld van zn schoonpa....
Dus ofwel GP2 en hopen dat er in 2014 een plelkie vrijkomt, of hopen dat een ander team geintetesseerd is geraakt na de Rookietest afgelopen week... Maar welk team dat zou kunnen zijn? Ik kan geen team bedenken welke een rijder zoekt èn geen geldnood heeft.... Dus wat nu?? Goeie vraag.....

gloudiesaurus

Mercedes wil hem hebben in het DTM...

Of GP2 doen en testen bij Sauber?

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Citaat van: gloudiesaurus op 11 november 2012 - 03:20:39
Mercedes wil hem hebben in het DTM...

Of GP2 doen en testen bij Sauber?


Dan lijkt gp2 en testcoureur bij Sauber me toch de beste optie om ervaring op te doen . I.p.v rijden in de DTM tussen al die bejaarden.


Jehoentelaar

Dan moet Gutiérrez wel erg zijn tegengevallen t.o.v. Frijns. Maar ze hebben bij Sauber wel vaker verrassende keuzes gemaakt op dit gebied, dus het is niet uit te sluiten.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 13 november 2012 - 14:02:58
Dan moet Gutiérrez wel erg zijn tegengevallen t.o.v. Frijns. Maar ze hebben bij Sauber wel vaker verrassende keuzes gemaakt op dit gebied, dus het is niet uit te sluiten.
Ja, zoals het trotseren van Red Bull dat Bernoldi wilde...maar Sauber verkoos Kimi Raikkonen... :P
;)

Kootje

Tsja ...... dat Lammers hem 'n absolute topper vindt wil niet zeggen dat ze bij Sauber deze visie delen.
En al delen ze die visie wel, dan nog draait bij de kleine en middelgrote teams in de F1 heel veel tot alles om geld.
Geld dat Frijns amper heeft, maar Gutierez met sponsor Telmex met bakken kan verspillen.
Kleine kans dus dat Robin het 2e zitje weet te bemachtigen.

Fabian

Het kan goed zijn dat hij een overeenkomst heeft met Sauber, maar dan als testcoureur. Dat is natuurlijk ook niet verkeerd, maar een overeenkomst hoeft niet per se te betekenen dat hij een racezitje krijgt.

Kootje

Begrijp ik, maar dat is wel waar hier op 't forum op gehoopt wordt.
En dan zeg ik: Géén kans.

Fabian

Citaat van: Kootje op 13 november 2012 - 17:50:22
Begrijp ik, maar dat is wel waar hier op 't forum op gehoopt wordt.
Dat snap ik. Zelf hoop ik het ook, maar je moet ook een beetje realistisch zijn...

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/meer_over_robin_frijns/

Wat meer interessante info over Frijns!

Ik geef hem ook weinig kans om te racen bij Sauber in 2013, maar een paar keer rijden op vrijdag zou mooi zijn. Blijft hij ook in the picture.

Daarnaast GP2 rijden? Mmm zit wel een risico ana, als het daar niet lekker gaat (vaak in je 1e seizoen) breekt het je reputatie af. Gaat het daar echt goed dan stijg je alleen maar in aanzien.

Of DTM doen en a la Di Resta/ Albers naar de Formule 1?

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

DTM zou ik niet doen. De kans is te groot dat je out of the picture gaat, tenzij je goede backing hebt van een van de drie fabrikanten. Mij lijkt GP2 een goede optie, en ik denk dat een top vier al voldoende is om zijn reputatie intakt te houden. Bij de titel (of op zijn minst een lange strijd om de titel) is 'ie binnen.