Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Gerard

#165
Dat sloeg inderdaad echt HELEMAAL nergens op.
Maar... terug naar Frijns en Bianchi..

http://www.f1.nl/news/11625/jules-bianchi-spreekt-na-frijns-gate/

Je ziet op de video overigens duidelijk dat Robin reageert op de move van Magnussen

Opzet? Nee.. Walchelijk? ;D

Enzo

CitaatRobin Frijns in line for long-term Sauber F1 deal
By Edd Straw Friday, October 26th 2012, 05:21 GMT

Robin Frijns is set for a long-term role with Sauber, provided his run in the Abu Dhabi young driver test proves a success.

The 21-year-old, who was recently crowned Formula Renault 3.5 champion in controversial circumstances, is scheduled to drive for Sauber for one day.

AUTOSPORT understands that the team plans to tie him down to a long-term deal having been impressed with his progress over the past three years, during which he has won the Formula BMW Europe, Formula Renault Eurocup and Formula Renault 3.5 title.

Asked about the reasons for running Frijns, who is not bringing money to test the car, Sauber team boss Monisha Kaltenborn said: "With Robin, we feel that he is very talented driver and that's why we want to give him this opportunity.

"It is a test for now and then we will see what goes ahead. Let him first prove himself - we should first see what he does.

"We want to look at him because we think that he's very talented."

Frijns has admitted that his performance in the Abu Dhabi test could be key to his career.

Currently, he is arguably the strongest driver without any affiliation to an F1 team.

Kaltenborn added that reserve driver Esteban Gutierrez, who made his debut as Friday driver in India, will continue to be prepared for a future F1 role at the test.

It is yet to be finalised whether he will race for the team next year.

"It is part of the project, we are preparing his way to Formula 1 and this is the only place he can really drive because we know we need our Fridays to be given to our drivers as they are not so experienced.

"That's why we gave this opportunity to Esteban."

gloudiesaurus

Mooi dat hij zoveel positieve aandacht krijgt op Autosport, dat verdiend hij ook!

En testdeal bij Sauber zou niet verkeerd zijn, zonder geld blijft de Formule 1 inkomen moeilijk...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Heeft iemand een abonnement op Autosport.com? Ze hebben daar een artikel geschreven: Frijns vd Bianchi - The whole story. Pakkende titel!

Bianchi is overigens nog niet over de aanrijding heen, zo is te lezen op Autosport.com. Aan de ene kant snap ik het wel, aan de andere kant klinkt hij als Bourdais (die jankte nadat hij met Doornbos in aanraking kwam in de Cart Series).

Enzo

Citaat van: Matthijs op 02 november 2012 - 08:30:49
Heeft iemand een abonnement op Autosport.com? Ze hebben daar een artikel geschreven: Frijns vd Bianchi - The whole story. Pakkende titel!

Bianchi is overigens nog niet over de aanrijding heen, zo is te lezen op Autosport.com. Aan de ene kant snap ik het wel, aan de andere kant klinkt hij als Bourdais (die jankte nadat hij met Doornbos in aanraking kwam in de Cart Series).

Ja, Bianchi is echt een cry baby...
Die gast heeft gedurende het seizoen meerdere aanrijden veroorzaakt, dus dat het nu eens bij hem gebeurde is de wet van Murphy.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 02 november 2012 - 12:08:51
Citaat van: Matthijs op 02 november 2012 - 08:30:49
Heeft iemand een abonnement op Autosport.com? Ze hebben daar een artikel geschreven: Frijns vd Bianchi - The whole story. Pakkende titel!

Bianchi is overigens nog niet over de aanrijding heen, zo is te lezen op Autosport.com. Aan de ene kant snap ik het wel, aan de andere kant klinkt hij als Bourdais (die jankte nadat hij met Doornbos in aanraking kwam in de Cart Series).

Ja, Bianchi is echt een cry baby...
Die gast heeft gedurende het seizoen meerdere aanrijden veroorzaakt, dus dat het nu eens bij hem gebeurde is de wet van Murphy.
Bianchi, die jongen spoort niet...Die liep boos weg bij een interview met Formule1, nadat Linda hem er fijntjes [en terecht] op wees dat Jues de kansen van GvdG in de GP2 behoorlijk vern**kt had.


Reactie van meneer; 'Dat kan ik mij niet herinneren'... >:(

Matthijs

Citaat van: Franky R. op 02 november 2012 - 12:28:36
Citaat van: Enzo op 02 november 2012 - 12:08:51
Citaat van: Matthijs op 02 november 2012 - 08:30:49
Heeft iemand een abonnement op Autosport.com? Ze hebben daar een artikel geschreven: Frijns vd Bianchi - The whole story. Pakkende titel!

Bianchi is overigens nog niet over de aanrijding heen, zo is te lezen op Autosport.com. Aan de ene kant snap ik het wel, aan de andere kant klinkt hij als Bourdais (die jankte nadat hij met Doornbos in aanraking kwam in de Cart Series).

Ja, Bianchi is echt een cry baby...
Die gast heeft gedurende het seizoen meerdere aanrijden veroorzaakt, dus dat het nu eens bij hem gebeurde is de wet van Murphy.
Bianchi, die jongen spoort niet...Die liep boos weg bij een interview met Formule1, nadat Linda hem er fijntjes [en terecht] op wees dat Jues de kansen van GvdG in de GP2 behoorlijk vern**kt had.


Reactie van meneer; 'Dat kan ik mij niet herinneren'... >:(
Ik vind het wel terecht dat hij er niet over wil hebben. Duidelijk een vijandige omgeving. Wat had hij dan moeten zeggen? Bovendien een beetje hypocriet: we willen dat hij niet meer jankt over wat er met Frijns is gebeurd, maar tegelijkertijd blijven we het hem erin wrijven dat hij Vd Garde heeft tegengezeten.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 02 november 2012 - 13:50:11
Citaat van: Franky R. op 02 november 2012 - 12:28:36
Citaat van: Enzo op 02 november 2012 - 12:08:51
Citaat van: Matthijs op 02 november 2012 - 08:30:49
Heeft iemand een abonnement op Autosport.com? Ze hebben daar een artikel geschreven: Frijns vd Bianchi - The whole story. Pakkende titel!

Bianchi is overigens nog niet over de aanrijding heen, zo is te lezen op Autosport.com. Aan de ene kant snap ik het wel, aan de andere kant klinkt hij als Bourdais (die jankte nadat hij met Doornbos in aanraking kwam in de Cart Series).

Ja, Bianchi is echt een cry baby...
Die gast heeft gedurende het seizoen meerdere aanrijden veroorzaakt, dus dat het nu eens bij hem gebeurde is de wet van Murphy.
Bianchi, die jongen spoort niet...Die liep boos weg bij een interview met Formule1, nadat Linda hem er fijntjes [en terecht] op wees dat Jues de kansen van GvdG in de GP2 behoorlijk vern**kt had.


Reactie van meneer; 'Dat kan ik mij niet herinneren'... >:(
Ik vind het wel terecht dat hij er niet over wil hebben. Duidelijk een vijandige omgeving. Wat had hij dan moeten zeggen? Bovendien een beetje hypocriet: we willen dat hij niet meer jankt over wat er met Frijns is gebeurd, maar tegelijkertijd blijven we het hem erin wrijven dat hij Vd Garde heeft tegengezeten.
Nee, het is hypocriet dat hij jankt, terwijl hij GvdG heeft berooft van een goed seizoen. Bovendien zat Bianchi de vermoorde onschuld uit te hangen. "Zoiets zou niet moeten kunnen"...Ja, als het zijn eigen belang betreft...

Fabian

Een gevalletje boontje komt om zijn loontje...

Folkert

#174
Citaat van: Jeroen op 22 oktober 2012 - 17:37:34
WAt een dwaas inderdaad!

http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/13103502/__Poging_tot_doodslag_op_circuit__.html
Staan ze daar nou te juichen voor Najovo dingens? Versta niet wat ze zeggen, maar ze lijken blij.

Trouwens, wat gebeurt er als Horstschot op deze manier dus van de titel word afgeholpen? Dat dit.....gedrag? zijn concurrent aan de titel helpt. Laten ze hem dan de titel houden of schorsen ze het team?
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Folkert op 03 november 2012 - 10:18:45
Citaat van: Jeroen op 22 oktober 2012 - 17:37:34
WAt een dwaas inderdaad!

http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/13103502/__Poging_tot_doodslag_op_circuit__.html
Staan ze daar nou te juichen voor Najovo dingens? Versta niet wat ze zeggen, maar ze lijken blij.

Trouwens, wat gebeurt er als Horstschot op deze manier dus van de titel word afgeholpen? Dat dit.....gedrag? zijn concurrent aan de titel helpt. Laten ze hem dan de titel houden of schorsen ze het team?
Ik had nog flink gezocht naar die Navajo, maar tot op vandaag weet ik niet wie dat nou is.. ???

Fabian

Citaat van: Franky R. op 03 november 2012 - 17:46:50
Citaat van: Folkert op 03 november 2012 - 10:18:45
Citaat van: Jeroen op 22 oktober 2012 - 17:37:34
WAt een dwaas inderdaad!

http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/13103502/__Poging_tot_doodslag_op_circuit__.html
Staan ze daar nou te juichen voor Najovo dingens? Versta niet wat ze zeggen, maar ze lijken blij.

Trouwens, wat gebeurt er als Horstschot op deze manier dus van de titel word afgeholpen? Dat dit.....gedrag? zijn concurrent aan de titel helpt. Laten ze hem dan de titel houden of schorsen ze het team?
Ik had nog flink gezocht naar die Navajo, maar tot op vandaag weet ik niet wie dat nou is.. ???
Ik kreeg hem ook niet gevonden. Zocht hem op twitter om hem een leuk tweetje te sturen, maar kreeg hem niet gevonden.

Jehoentelaar

Het is een van de langzame coureurs van het Oregon Team, dat met meerdere teams in de Eurocup Mégane Trophy deelneemt. Veel meer dan dat en onderstaande foto kreeg ik niet bij elkaar gevonden.

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 04 november 2012 - 17:37:50
Het is een van de langzame coureurs van het Oregon Team, dat met meerdere teams in de Eurocup Mégane Trophy deelneemt. Veel meer dan dat en onderstaande foto kreeg ik niet bij elkaar gevonden.

Ooo thanks. Had van zo'n oude grijze man toch wat verstandigers verwacht...

gloudiesaurus

Frijns schijnt ook een aanbod te hebben gehad van Mercedes om DTM te rijden :)

Ben benieuwd deze week, hopelijk is hij snel in Abu Dhabi in de Sauber en Red Bull. Dat kan hem helpen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is