Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Sabai

Citaat van: Enzo op 21 oktober 2012 - 18:53:45
Nou ja moest...
Als je kampioen wil worden moet je aanvallen, zeker als je direkte belager je net heeft ingehaald.
Frijns miste de echte snelheid vandaag en Magnussen had hem vast ook ingehaald. Daarom was deze actie niet eens zo verkeerd...
`

Ik zou hetzelfde gedaan hebben denk ik.

En vind overigens het een puike prestatie over het hele jaar gezien hoe frijns gereden heeft. Als je kijkt naar de grootte van het deelnemersveld en de namen. Er word zelfs gezegd dat dit deelnemersveld zelfs sterker was dan de gp2 van dit jaar. Dan heeft deze jongen echt wel veel talent en verdient minstens een kans in de F1.

Fabian

Frijns heeft toch een tijdstraf gekregen. De titel behoudt hij!

Kootje

Tsja, beetje nutteloos dit, zelfs 'n diskwalificatie had 'm de titel nog opgeleverd, dus .....  :-\

0634

Goed gedaan van Frijns. Puike prestatie.

janke

Citaat van: Jeroen op 21 oktober 2012 - 21:03:04
Goed gedaan van Frijns. Puike prestatie.

Tja, vandaag was bijna hetzelfde beeld als wat jij als avatar gebruikt. Vond het van Frijns maar een kansloze actie. Niettemin een terechte kampioen.
Some things are too important to be left in the past.

Figge

Goed voor Robin!! Ik hoop dat ze hem bij RBR een serieuze test geven, niet een ritje als prijs.

Franky R.

Citaat van: janke op 21 oktober 2012 - 21:23:35
Citaat van: Jeroen op 21 oktober 2012 - 21:03:04
Goed gedaan van Frijns. Puike prestatie.

Tja, vandaag was bijna hetzelfde beeld als wat jij als avatar gebruikt. Vond het van Frijns maar een kansloze actie. Niettemin een terechte kampioen.
He, da's lang geleden Janke!
Hoe gaat het? :)

Franky R.

Citaat van: janke op 21 oktober 2012 - 19:30:06
Wat ik ervan gezien heb op een stream wilde Frijns teveel. Een gaatje zoeken die er niet was. En dat ook nog eens met teveel snelheid. Maar goed, hij is de kampioen. Alweer, derde jaar op rij. Ben werkelijk benieuwd wat zijn toekomst zal worden. Reserverijder F1 of GP2??
AUB geen GP2, want dat is bijna een mindere klasse dan WSR3.5... :P
Het mooiste zou zijn, als Robin Frijns een racestoeltje kan krijgen...reserverijder/testrijder zegt helemaal niets, kijk maar naar GvdG bij Caterham.
Als Charles Pic flink gaat zwaaien met zijn goedgevuld zak geld, zijn ze bij Caterham GvdG zo vergeten...

Jozef

Het is een walgelijke actie, op z'n Schumachers zeg maar.

Dat dit toppunt van onsportiviteit op dit forum nog aangemoedigd wordt ook, is een vertoning van typisch Hollands opportunisme. Principes en moreel besef doen er niet toe, als er maar gewonnen of geld verdiend wordt. ::) ::)

Enzo

Volgens Olav Mol wil Bianchi de beslissing aanvechten bij de rechter.
Heb het nog nergens anders gelezen, maar Mol roept meestal geen geruchten.
https://twitter.com/Olav_Mol/status/260085481478447104

gloudiesaurus

Weinig kans bij de rechter.

Frijns was wel heel enthousiast, maar ik had ook het idee dat hij verdedigde ten op zichte van Magnussen en doorschoot. Contact was niet hard... Frijns had nauwelijks schade. En ik vraag me af of ook Bianchi niet veel te hard die bocht in ging? Hij liet nl. al ruimte..

Op zich was er nog niet veel aan de hand, met Bianchi en Magnussen voor hem was hij nog kampioen geworden. Maar was het wel spannend geworden... al had ik het idee dat Bianchi ook al veel van zijn banden had gevergd.

Over het hele jaar gezien een terecht kampioen!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Figge

Citaat van: Jozef op 21 oktober 2012 - 22:00:31
Het is een walgelijke actie, op z'n Schumachers zeg maar.

Dat dit toppunt van onsportiviteit op dit forum nog aangemoedigd wordt ook, is een vertoning van typisch Hollands opportunisme. Principes en moreel besef doen er niet toe, als er maar gewonnen of geld verdiend wordt. ::) ::)

Het zou op z'n Schumachers zijn als hij bij de inhaalactie van Bianchi hem met opzet uit de baan tikt. Dit was wél een paniekreactie om bij Bianchi te blijven en geen plek aan Magnussen te verliezen. Slim nee. Sportief niet echt. Met opzet? Ik denk het niet. Opzich rijden die WRS jongens elkaar wel vaker op zo'n manier aan. Het is nu beladen omdat t om de titel gaat. Maar het hele seizoen in ogenschouw nemend is Frijns een terechte kampioen.
Net als Schumacher dat ook was in 1994. Hoe opzettelijk en onsportief die actie op Hill dat destijds ook was.

Enzo

Citaat van: Figge op 21 oktober 2012 - 22:42:19
Citaat van: Jozef op 21 oktober 2012 - 22:00:31
Het is een walgelijke actie, op z'n Schumachers zeg maar.

Dat dit toppunt van onsportiviteit op dit forum nog aangemoedigd wordt ook, is een vertoning van typisch Hollands opportunisme. Principes en moreel besef doen er niet toe, als er maar gewonnen of geld verdiend wordt. ::) ::)

Het zou op z'n Schumachers zijn als hij bij de inhaalactie van Bianchi hem met opzet uit de baan tikt. Dit was wél een paniekreactie om bij Bianchi te blijven en geen plek aan Magnussen te verliezen. Slim nee. Sportief niet echt. Met opzet? Ik denk het niet. Opzich rijden die WRS jongens elkaar wel vaker op zo'n manier aan. Het is nu beladen omdat t om de titel gaat. Maar het hele seizoen in ogenschouw nemend is Frijns een terechte kampioen.
Net als Schumacher dat ook was in 1994. Hoe opzettelijk en onsportief die actie op Hill dat destijds ook was.

Juist, zo zie ik het ook. Het onderstreept tevens zijn winnaarsmentaliteit, die jongen heeft geweldige races gereden dit seizoen.

0634

Citaat van: janke op 21 oktober 2012 - 21:23:35
Citaat van: Jeroen op 21 oktober 2012 - 21:03:04
Goed gedaan van Frijns. Puike prestatie.

Tja, vandaag was bijna hetzelfde beeld als wat jij als avatar gebruikt. Vond het van Frijns maar een kansloze actie. Niettemin een terechte kampioen.
Ik doelde meer op de titel en niet zozeer om de actie an sich.

Matthijs

Ik vond het ook geen mooie actie, maar niemand hier weet of het bedoeld was om
1. Bianchi van de baan te beuken
2. Bianchi in te halen
3. Te verdedigen tov Magnussen

Waarom dan spreken over walgelijke actie?