banaan van de race

Gestart door Folkert, 30 oktober 2011 - 13:33:15

« vorige - volgende »

Wie is de banaan van de wedstrijd? India

Felipe Massa
14 (60.9%)
Lewis Hamilton
2 (8.7%)
Kamui Kobayashi
0 (0%)
Mark Webber
5 (21.7%)
Heiki Kovaleinen( Naar ik hoor, de veroorzaker van de start crash)
0 (0%)
iemand anders
2 (8.7%)

Totaal aantal stemmen: 20

Folkert

Wie is de banaan( Of appel, of peer)
Trotse vader van Rosalie(L)

Schumiiii

Ik heb webber genomen omdat deze heel heel veel fouten heeft gemaakt tijdens de race en ook een zwakke race heeft gereden en toont nogmaals aan dat em niet mee kan mee zo'n goeie wagen, als je vettel ziet :-).

Massa heb ik niet genomen omdat dat voor mij eerder een race incident is en deze een onterechte straf heeft gekregen wat mij betreft.

gloudiesaurus

Voor mij Webber, en ook Ricciardio.

Webber haalt gewoon te weinig uit de Red Bull. Dat was vandaag weer overduidelijk..

En Ricciardio heeft het hele weekend geen vuist kunnen maken tegenover Karthikeyean, en is in de race ook achter de Indiër gefinisht... Valt weliswaar niet zo op, maar als je deel uit maakt van de Red Bull familie en volgend jaar bij Toro Rosso wil rijden wordt er toch meer van je verwacht...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard


Schumiiii

Da klotp iere niet e, er zijn er 3 die webber zeggen en bovenaan de poll zijn er maar 2stemmen voor webber, sommige stemme nie of kunnen goed liegen :-).

Wizard

Ik had nog niet gestemd. Waarom niet? Het kan dat ik al lezend mijn mening bijstel. Vandaar dat ik even heb gewacht.

Wizard

Wat me meer 'zorgen baart' is dat Massa vijf keer is gekozen. De vraag is, waarom? Het incident, ach ja, kun je hem voor geven maar ik vind Massa niet minder schuldig dan Hamilton. En wat betreft zijn wielophanging: "Vanmorgen naar de BBC gekeken, nu naar RTL4 (herhaling) en Mol roept dat meerdere mensen op exact dezelfde wijze de bocht nemen. Massa neemt deze, volgens Mol, niet anders. Iets wat mij ook niet is opgevallen (heb er op gelet). Los daarvan, een wielophanging hoort niet zomaar te breken bij het rijden over kerbs."

Franky R.

#7
Ik heb iemand anders genomineerd...Maar ik zeg Barichello, die als een beginneling zijn voorvleugel kapot beukt op zijn teamgenoot...maar ook Kobayashi. Waar is die het gehele weekeinde mee bezig geweest?!


Ricciardo...Achter Narian eindigen?!? Kartikeyan met zijn domme uitspraken, die nooit heeft weten te overtuigen in de F1?! Al vraag ik mij af wat een Liuzzi in India had gedaan....


Straks kiest STR alsnog voor de huidige rijders.

Wizard

Barrichello kan prima. Hij plaatst zichzelf in het rijtje coureurs die mee kan strijden voor het WK, dan is dit wel heel erg knullig. Barrichello start natuurlijk niet voor het eerst een race.

Franky R.

Mag ik nog een banaan uitdelen?
Deze is voor het gehele weekeinde...Zag per ongeluk de GP reportage op RTL. Het korte interview van Kalff met Bernie...OMG!


Die Allard die de ironische antwoorden van Bernie nog serieus gaat nemen, ook! ::)


*facepalm*



Enzo

Citaat van: Franky R. op 30 oktober 2011 - 15:47:17
Mag ik nog een banaan uitdelen?
Deze is voor het gehele weekeinde...Zag per ongeluk de GP reportage op RTL. Het korte interview van Kalff met Bernie...OMG!


Die Allard die de ironische antwoorden van Bernie nog serieus gaat nemen, ook! ::)


*facepalm*




Dat stukje over Zandvoort was wel grappig... ;D
Heb trouwens op Massa gestemd.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 30 oktober 2011 - 16:16:55
Dat stukje over Zandvoort was wel grappig... ;D
Heb trouwens op Massa gestemd.


Hm, dat doet Bernie ALTIJD als hij weer een Hollander voor zijn neus heeft. Die 'joke' heeft al een baard van hier tot India... ???

0634

Citaat van: Franky R. op 30 oktober 2011 - 15:31:32
Ik heb iemand anders genomineerd...Maar ik zeg Barichello, die als een beginneling zijn voorvleugel kapot beukt op zijn teamgenoot...maar ook Kobayashi. Waar is die het gehele weekeinde mee bezig geweest?!
Inderdaad. Die Rubens lijkt het helemaal kwijt te zijn.


Kootje

Massa

En niet alleen voor het blinde insturen op Lewis, maar meer nog omdat hij gewoon weer z'n ophanging kapot reed.

Wizard

Gelezen wat daar over geschreven wordt? Massa stuurde niet anders dan Alonso en al die andere 21 rijders. Plus, een ophanging moet dit gewoon kunnen hebben. Massa stuurt niet debiel in en neemt de kerbs niet anders dan andere. Ik denk dat het gewoon een beetje ongelukkige samenloop van omstandigheden is. De ophanging had sowieso al een optater gehad na de touché, ze was al niet de stevigste gebleken, dus tsja.