Man van de wedstrijd: India

Gestart door 0634, 30 oktober 2011 - 12:56:38

« vorige - volgende »

Wie vond jij de beste?

Vettel
5 (35.7%)
Button
2 (14.3%)
Alonso
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Schumacher
2 (14.3%)
Rosberg
0 (0%)
Hamilton
0 (0%)
Alguesuari
1 (7.1%)
Sutil
0 (0%)
Perez
4 (28.6%)

Totaal aantal stemmen: 11

Poll gesloten: 06 november 2011 - 12:56:38

Kootje

Citaat van: Wizard op 30 oktober 2011 - 17:40:05
Citaat van: Kootje op 30 oktober 2011 - 17:37:08
Citaat van: Wizard op 30 oktober 2011 - 17:33:25
Waar zeg ik dat??

Niet letterlijk, maar in zekere zin hier: "maar als deze vervolgens in een hoekje worden gestopt"

Vandaar mijn vraag.  :)

Dat is niet negatief uitlaten maar een goede prestatie negeren/over het hoofd zien. Iets heel anders dan jij roept. No offence hé! ;)

Oke, dan begreep ik je verkeerd.
Op mij kwam het over alsof iemand zich negatief uitgelaten had over oa Perez.
Vandaar.

Wizard

@Jeroen: Ik ook. En het kan ook. Maar ik vraag me dan af of de prestaties van een Alguersuari, Perez en Schumacher over het hoofd worden gezien. Kan hoor. Zo was ik de start van Barrichello vergeten totdat, ik dacht Franky, mij weer bewust maakte. Barrichello heb ik op een ander forum daarom wel weer meegewogen. Dat vind ik nu het leuke aan forummen.

@Kootje: No problemo!! 8)

monaco2011

Citaat van: Wizard op 30 oktober 2011 - 17:45:51
Citaat van: monaco2011 op 30 oktober 2011 - 17:39:26
Citaat van: Wizard op 30 oktober 2011 - 17:16:19
Wat was er zo goed aan de race van Vettel? Van A tot Z onbedreigd aan de leiding met de snelste auto van het veld, vertrokken vanaf pole. Prima, niks mis mee, maar is dat nu echt zaligmakend? Kijk eens naar Perez en Jaime, die mannen hebben gevechten moeten leveren om puntjes zeker te stellen. Perez komt zelfs vanaf P20 en rijdt zijn Sauber in de punten. Waarom doet Vettel het dan beter dan een Vettel?
ga je dat nou elke keer roepen??
ik wilde eigenlijk niet gaan stemmen omdat ik geen idee heb op wie, maar dan toch maar gewoon op de winnaar.

Ja, en ga jij dat iedere keer bekritiseren? Hypocriet, vind je niet? Zelf iets doen wat je een ander verwijt. Als ik het niet eens ben met een gegeven mening is het mijn volste recht om daar op in te spelen. Zo zijn mensen het niet eens met mijn 50/50 schuldverdeling aangaande de zoveelste touché tussen Massa en Hamilton en bepraten we dit. Daarvoor zit ik op een forum. En hé, ik verplicht jou niet om mijn postings te lezen! Je staat er vrij in deze te negeren als de manier van mijn forummen jou niet aanstaat. Maar ik ga na iedere race in discussie of ik forum naar jouw wens. Zolang het moderaille mij niet voorziet van een reprimande heb ik het volste recht om kanttekeningen te plaatsen bij meningen. Mits onderbouwd natuurlijk. Denkt het moderaille daar anders over, verneem ik dat graag.

[edit]

Oh, en wat betreft je keuze voor Vettel: Prima hoor!! Het meest geloofwaardige argument tot nu toe. Ik ga hier volledig in mee.
ik stel alleen een vraag toch?? laat iedereen toch lekker zn eigen man kiezen!

Wizard

Tuurlijk en laat iedereen daar op reageren als hij/zij de behoefte daar toe voelt. Je doet exact het zelfde wat je mij verwijt dus hebt totaal geen recht van spreken.

0634

Citaat van: Wizard op 30 oktober 2011 - 17:51:14
@Jeroen: Ik ook. En het kan ook. Maar ik vraag me dan af of de prestaties van een Alguersuari, Perez en Schumacher over het hoofd worden gezien. Kan hoor. Zo was ik de start van Barrichello vergeten totdat, ik dacht Franky, mij weer bewust maakte. Barrichello heb ik op een ander forum daarom wel weer meegewogen. Dat vind ik nu het leuke aan forummen.

Ja, ach, er heeft er ook eentje op Button gestemd, kan ik ook best begrijpen. Haalde tenminste nog eens iemand in, verdedigde zich goed toen Webber even sneller was en was de enige die nog enigszins in het spoor van Vettel bleef. Hij reed n.b. meer weg van Webber dan Vettel van hem... Dus ja, ook best goed.

Maar nogmaals: geen uitschieters. En dan krijg je dus veel verschillende meningen. Als iemand er 6 inhaalt en wint is het voor iedereen helder, maar dit soort vlakke races hebben weinig echte uitschieters.

Wizard

Button vind ik dan ook begrijpelijker.

monaco2011

Citaat van: Wizard op 30 oktober 2011 - 17:56:00
Tuurlijk en laat iedereen daar op reageren als hij/zij de behoefte daar toe voelt. Je doet exact het zelfde wat je mij verwijt dus hebt totaal geen recht van spreken.
ok, maar discusieer dan over wie het wel moet zijn en ga anderen niet vertellen wie het niet moet zijn. Dit is niet de eerste keer dat jij 'verbaasd' bent dat iemand op de winnaar van een race stemt. Dus daarom mijn vraag, ga je dit elke keer doen?? dat is alles, meer ga ik er ook niet meer over zeggen.

Wizard

Ik vind het goed zo, Monaco. Ik discussiëer graag maar wel onderwerpgericht en inhoudelijk. Dit vind ik verre van beide. Bovendien ontneem ik niemand de kans om te reageren, projecteer ik mijn mening niet als feit, stel ik doodnormale vragen en onderbouw ik waarom ik het anders zie. Mijn inziens een perfecte basis voor een discussie. En als je het niet erg vind, laat ik het hierbij. We hebben een moderaille om te sturen indien nodig en deze doen hun werk naar behoren. Vandaar!

0634

En dat doen we hier nu ook ;).

Laten we het gezellig houden heren, nu weer on topic verder!

Enzo

Lastig om de man van de wedstrijd aan te wijzen deze keer...

Eigenlijk werkte alles elkaar een beetje tegen vandaag. Naast de ideale lijn was het zo vies dat je er echt last van had, denk dat ze daarom wat terughoudend waren met inhalen. Daarnaast gingen de banden best lang mee, dus relatief weinig pitstops t.o.v. wat we gewend zijn dit jaar. De crash tussen Massa en Hamilton haalde natuurlijk ook een hoop spanning weg en Vettel was wederom niet te stoppen...

Als het bovenstaande niet het geval was, hadden we echt een vette wedstrijd gezien denk ik.
Volgend jaar beter!  8)

monaco2011

Citaat van: Enzo op 30 oktober 2011 - 21:53:10
Lastig om de man van de wedstrijd aan te wijzen deze keer...

Eigenlijk werkte alles elkaar een beetje tegen vandaag. Naast de ideale lijn was het zo vies dat je er echt last van had, denk dat ze daarom wat terughoudend waren met inhalen. Daarnaast gingen de banden best lang mee, dus relatief weinig pitstops t.o.v. wat we gewend zijn dit jaar. De crash tussen Massa en Hamilton haalde natuurlijk ook een hoop spanning weg en Vettel was wederom niet te stoppen...

Als het bovenstaande niet het geval was, hadden we echt een vette wedstrijd gezien denk ik.
Volgend jaar beter!  8)
de gaten tussen de coureurs waren anders ook best groot, dus inhalen was vaak sowieso al niet aan de orde. Daarnaast waren er 2 DRS zone's, dus als er ingehaald had moeten worden, was er zeker wel gelegenheid voor.

T.Nuvolari

Volledig tegen mijn principes heb ik Vettel gekozen. Vond er voor de rest niemand echt bovenuit steken, zelfs Perez niet ondanks het mooie resultaat.

janke

Vettel was dit weekend heer en meester. Met alles. Hij verdiend het imo dan ook om man v/d race te zijn. Hij is kampioen maar blijft geconcentreerd zijn races rijden, sjappo. Ik zie diverse malen MS 3 punten krijgen. Voor wat?? Een degelijke race, geen vleugels slopen of anderen in de weg rijden. Ja eindelijk eens een keurige race van hem. Niks meer, niks minder, vind ik. Maar zo heeft een ieder zijn visie hierover.
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

Ik ga met Wizard mee, Perez! Met eenvette  eervolle vermelding voor Vettel, die een 'full house' scoorde dit weekend!!