Cijfer voor de race: India

Gestart door 0634, 30 oktober 2011 - 12:54:48

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
2 (11.8%)
6
7 (41.2%)
5
5 (29.4%)
4
2 (11.8%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
1 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 14

janke

Citaat van: Matthijs op 02 november 2011 - 19:43:32
Overdrijven is ook een vak zeg, dan heb je niet veel wedstrijden gezien

En dat voor een MS fan. Volgens mij heeft hij zijn grote idool zondag niet eens gezien. Die was weer een keer degelijk aan het sturen. Dat is al een 5 waard.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: Schumiiii op 02 november 2011 - 19:08:00
Ik een 1 en dan nog een puntje omdat ik als schumi fan genoten heb deze rosberg voorbij is gegaan nog.
Voor de rest trok het werkelijk op geene zak dienen race, tijdverspilling was het, er zat helemaal nikske in, geen spanning, geen leuke akties en dergelijke meer, helemaal niet.
één van de slechtste races die ik ooit al heb gezien.


Weet je zeker dat je toen niet in slaap ben gevallen... ;D

0634

Citaat van: Matthijs op 02 november 2011 - 19:43:32
Overdrijven is ook een vak zeg, dan heb je niet veel wedstrijden gezien
Inderdaad. Ik heb veel beroerdere races gezien. Alle races op Valencia bijvoorbeeld.

Niels_

Kan er geen topic komen waarbij ik punten kan geven voor de steward van dienst?

Enzo

Citaat van: Scuderia91 op 03 november 2011 - 01:41:48
Kan er geen topic komen waarbij ik punten kan geven voor de steward van dienst?

Doe je ding, zou ik zeggen... ;)

T.Nuvolari

Citaat van: Scuderia91 op 03 november 2011 - 01:41:48Kan er geen topic komen waarbij ik punten kan geven voor de steward van dienst?

Ik vind het nogal flauw van de Ferrarifans om nu te liggen vitten op de stewards, Herbert zit daar echt niet alleen. Maar goed, ik kan evenmin vatten dat Hamiltonfans hem steeds in het gelijk stellen bij de incidenten. Het leven van een neutrale supporter kan soms hard zijn.

Folkert

Een 5. Tis dat ik laptop bij me had, maar andrs as ik gaan slapen.

Moment van Massa en Hamilton maakte me wel ff wakker, maar dat was snel weer over.
Trotse vader van Rosalie(L)

Schumiiii

Het gaat hier over de race in z'n geheel bekeken, het gaat niet over een rijder punten geven, dan zou ik meteen een 9 geven voor schumacher.  ;)

janke

Citaat van: Schumiiii op 03 november 2011 - 13:52:41
Het gaat hier over de race in z'n geheel bekeken, het gaat niet over een rijder punten geven, dan zou ik meteen een 9 geven voor schumacher.  ;)

Nou,nou. Niet gelijk overdrijven Schumiii. :)
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: Schumiiii op 03 november 2011 - 13:52:41
Het gaat hier over de race in z'n geheel bekeken, het gaat niet over een rijder punten geven, dan zou ik meteen een 9 geven voor schumacher.  ;)
Als je een 9 geeft voor dit, vraag ik me af wat je zou hebben gegeven voor Schumacher in zijn toptijd.

Een 23?


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 03 november 2011 - 00:03:41
Citaat van: Matthijs op 02 november 2011 - 19:43:32
Overdrijven is ook een vak zeg, dan heb je niet veel wedstrijden gezien
Inderdaad. Ik heb veel beroerdere races gezien. Alle races op Valencia bijvoorbeeld.
;D ;D ;D