Cijfer voor de race: India

Gestart door 0634, 30 oktober 2011 - 12:54:48

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
2 (11.8%)
6
7 (41.2%)
5
5 (29.4%)
4
2 (11.8%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
1 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 14

0634

Ik ga voor een broodmagere 6...

Wizard

Een 5.5 (afgerond: 6). Gelukkig wat gevechten in het middenveld maar over de hele race bekeken heb ik mij nauwelijks vermaakt.

gloudiesaurus

Ik ook een 6'je, er zat weinig spanning in. Gelukkig nog wat gevechten in het middenveld maar dat was het dan ook...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

#3
Ik raakte niet uit m'n bed daarstraks maar zo te zien heb ik niks gemist. Ga dan ook maar mijn zondagmiddag nuttiger besteden dan naar de samenvatting op de Beeb te kijken. :)

Edit: en het beste moment heb ik toch alvast gezien: http://www.gpupdate.net/en/videos/1555/rowan-atkinson-s-fantastic-reaction-to-hamilton-massa-incident/

Franky R.

Een dikke vijf...


Ik snap het niet...het circuit is werkelijk prachtig qua lay-out, maar toch was de race enorm saai, i.t.t. Monza wat vergelijkbaar is...


DC zei het al, men had eerst naar de baan gekeken en daarna naar de faciliteiten. Een goede en terechte vergelijking met Abu Dhabi, waar die faciliteiten weliswaar top zijn maar de baan gewoon ruk is!

Kootje

5

Nog net niet zo saai als Valencia, maar 't scheelde niet veel.  >:(

Sabai

Een 5

Smoggy race weinig actie ondanks een geweldige layout. Een beetje saai. Hoop dat ze het een en ander gaan verbeteren rond de baan zodat de meerdere die te rijden zijn ook gereden kunnen worden.

monaco2011

Citaat van: Franky R. op 30 oktober 2011 - 15:34:26
Een dikke vijf...


Ik snap het niet...het circuit is werkelijk prachtig qua lay-out, maar toch was de race enorm saai, i.t.t. Monza wat vergelijkbaar is...


DC zei het al, men had eerst naar de baan gekeken en daarna naar de faciliteiten. Een goede en terechte vergelijking met Abu Dhabi, waar die faciliteiten weliswaar top zijn maar de baan gewoon ruk is!
vergelijkbaar met monza??  ???

Enzo

Ik moet zeggen dat ik het circuit wel erg mooi vond, gave lay-out met mooie hoogteverschillen, indrukwekkende tribune etc.
Eigenlijk alle ingredienten voor een mooie race, maar helaas gebeurde dat niet...
Denk overigens niet dat het aan de baan te wijten is, maar meer een ongelukkig verloop van de race.

Vond de regie slecht deze keer, ze miste veel gevechten die in het middenveld plaatsvonden...

Franky R.

Citaat van: monaco2011 op 30 oktober 2011 - 17:42:17
Citaat van: Franky R. op 30 oktober 2011 - 15:34:26
Een dikke vijf...


Ik snap het niet...het circuit is werkelijk prachtig qua lay-out, maar toch was de race enorm saai, i.t.t. Monza wat vergelijkbaar is...


DC zei het al, men had eerst naar de baan gekeken en daarna naar de faciliteiten. Een goede en terechte vergelijking met Abu Dhabi, waar die faciliteiten weliswaar top zijn maar de baan gewoon ruk is!
vergelijkbaar met monza??  ???


Zowel India als Monza hebben toch een snel karakter. Veel mogelijkheden tot slipstreamen...naar mijn mening. Vandaar!
:)

monaco2011

Citaat van: Franky R. op 30 oktober 2011 - 23:54:42
Citaat van: monaco2011 op 30 oktober 2011 - 17:42:17
Citaat van: Franky R. op 30 oktober 2011 - 15:34:26
Een dikke vijf...


Ik snap het niet...het circuit is werkelijk prachtig qua lay-out, maar toch was de race enorm saai, i.t.t. Monza wat vergelijkbaar is...


DC zei het al, men had eerst naar de baan gekeken en daarna naar de faciliteiten. Een goede en terechte vergelijking met Abu Dhabi, waar die faciliteiten weliswaar top zijn maar de baan gewoon ruk is!
vergelijkbaar met monza??  ???


Zowel India als Monza hebben toch een snel karakter. Veel mogelijkheden tot slipstreamen...naar mijn mening. Vandaar!
:)
ok, maar zou me niet verbazen als er vandaag nog meer is ingehaald als in Monza. k heb het niet bijgehouden, maar in Monza was het volgens mij ook niet echte vetpot. Verder ligt de gemiddelde snelheid in Monza veel hoger, de enige echte overeenkomst zijn wat lange stukken.

T.Nuvolari

6 meer kan ik er niet voor geven.

janke

Een schamel 6je. Als mijn vrouw al zegt dat het een dooie boel is? :D
Some things are too important to be left in the past.

Schumiiii

Ik een 1 en dan nog een puntje omdat ik als schumi fan genoten heb deze rosberg voorbij is gegaan nog.
Voor de rest trok het werkelijk op geene zak dienen race, tijdverspilling was het, er zat helemaal nikske in, geen spanning, geen leuke akties en dergelijke meer, helemaal niet.
één van de slechtste races die ik ooit al heb gezien.

Matthijs

Overdrijven is ook een vak zeg, dan heb je niet veel wedstrijden gezien