Round 17:Indian Grand Prix, Buddh International Circuit

Gestart door Enzo, 25 oktober 2011 - 01:47:38

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Gerard op 01 november 2011 - 19:19:21
Hamilton heeft bij een aantal incidenten zijn excuses gemaakt aan de verschillende partijen (Maldonado/Massa), andersom is dat niet zo!!!

Natuurlijk, nadat ze eerst werden afgeschoten. Nogal wiedes dat achteraf het één en ander recht gezet moet worden. Dat heeft McLaren hem wel ingefluisterd.

monaco2011

Citaat van: Wizard op 01 november 2011 - 19:51:57
Citaat van: monaco2011 op 31 oktober 2011 - 23:57:48
lekker niveau op dat andere forum ;) maar hier ben je het toch niet mee eens, want je verwijt Hamilton niks zeg je zelf??

Je schiet mijn doel voorbij. ;)
volgens mij schiet je je eigen doel een beetje voorbij. Maak het niet altijd zo ingewikkeld. Tuurlijk zijn er altijd wel mensen te vinden die het (deels) met je eens zijn, maar als dat een onbekend iemand is van een ander forum, laat het dan lekker zitten. Laat die gast hier zelf posten, of laat m er gewoon buiten.

janke

Citaat van: Wizard op 01 november 2011 - 19:54:05
Citaat van: janke op 01 november 2011 - 06:15:12
Citaat van: Wizard op 31 oktober 2011 - 22:46:49
Citaat van: janke op 31 oktober 2011 - 21:25:53
Ik verwijt Massa hier heel veel. Namelijk de race van Hamilton om zeep helpen. En naar de stemming te zien zijn er wel meerdere die hier zo over denken. En die hebben allemaal ongelijk.

Op een ander forum waar je eveneens post krijg je dat gelijk niet. Zelfs Hamilton-aanhangers schaven hun mening daar bij, na het 'bestuderen' van de beelden. Dus nu niet doen alsof het Wizard, against the world is. Vind ik flauw. Ik zal de reactie op jouw post hierheen halen zodat je je kunt overtuigen dat er meerdere zijn die beide meningen delen. En dat moet kunnen.



Ik doe hier helemaal niks als alleen mijn visie over de zaak neer te zetten. Dat een ander zijn mening bij schaaft moet die persoon weten MDP.  Na wat ik gezien heb concludeer ik dat dit ongelukje te wijten is aan Massa. Hjj heeft Hamilton gezien, dat kan niet anders. Voor de tik zat Hamilton met zijn voorwiel bij de sidepod. Toen Massa naar binnen stuurde (waarom eigenlijk, hij weet dat Hamilton er zit) probeerde Hamilton nog te remmen/liften. Een fractie te laat, waardoor ze elkaar raken. Had Hamilton niet afgeremd/gelift dan waren ze vol tegen elkaar aan gereden. En dan had Hamilton natuurlijk weer alle verwensingen naar zijn hoofd geslingerd gekregen.

Dan verzoek ik je om mijn postings beter te lezen. Want ik verwijt beide juist niks. Dat heb ik inmiddels al zo'n 1200 keer geroepen. Maar waar ik op doelde is dat je doet alsof het Wizard is, tegen allen. De meningen zijn daarover nogal verdeeld. En nogmaals, ik kan er prima mee leven maar blijf bij mijn standpunt en schaar dit in onder een race-incident.

Waarom moet ik je post beter lezen? Ik leg hier alleen mijn mening neer, niks meer.  Maar dit zgn. race-incident is gewoon veroorzaakt door Massa. En hoe vaak ik dat geroepen heb, onbelangrijk.
Some things are too important to be left in the past.


Wizard

Citaat van: monaco2011 op 01 november 2011 - 20:18:54
Citaat van: Wizard op 01 november 2011 - 19:51:57
Citaat van: monaco2011 op 31 oktober 2011 - 23:57:48
lekker niveau op dat andere forum ;) maar hier ben je het toch niet mee eens, want je verwijt Hamilton niks zeg je zelf??

Je schiet mijn doel voorbij. ;)
volgens mij schiet je je eigen doel een beetje voorbij. Maak het niet altijd zo ingewikkeld. Tuurlijk zijn er altijd wel mensen te vinden die het (deels) met je eens zijn, maar als dat een onbekend iemand is van een ander forum, laat het dan lekker zitten. Laat die gast hier zelf posten, of laat m er gewoon buiten.

Nee hoor, ik schiet mijn doel niet voorbij. En ik maak het helemaal niet ingewikkeld. Vanaf het begin heb ik gezegd, race-incident, klaar. Shit happens. De mensen die juist persé een schuldige willen maken het ingewikkeld.

Jozef

Knap hoe sommige mensen 4 keer kunnen zeggen dat ze erover ophouden en er toch altijd maar over door blijven gaan.

Franky R.

Citaat van: Jozef op 02 november 2011 - 02:18:14
Knap hoe sommige mensen 4 keer kunnen zeggen dat ze erover ophouden en er toch altijd maar over door blijven gaan.
;D ;D ;D

T.Nuvolari

Citaat van: Jozef op 02 november 2011 - 02:18:14
Knap hoe sommige mensen 4 keer kunnen zeggen dat ze erover ophouden en er toch altijd maar over door blijven gaan.

Maken de meesten van ons waarschijnlijk enkel thuis mee.  ;)

Wizard

Citaat van: Jozef op 02 november 2011 - 02:18:14
Knap hoe sommige mensen 4 keer kunnen zeggen dat ze erover ophouden en er toch altijd maar over door blijven gaan.

Niet herhalen. Wel lezen. En gezien ik dat ook niet doe, houd ik mij prima aan mijn woord. ;D ;D

Schumiiii

Nog altijd aant leuteren over hamilton haha, tis dit seizoen ne brokkenpiloot geworden zoals in der tijd mee joske verstappen.
Massa gaat wel beetje in de fout maar is sowieso een race incident.

janke

Citaat van: Schumiiii op 02 november 2011 - 19:06:41
Nog altijd aant leuteren over hamilton haha, tis dit seizoen ne brokkenpiloot geworden zoals in der tijd mee joske verstappen.
Massa gaat wel beetje in de fout maar is sowieso een race incident.

Grapjas. ;D  Hamilton vergelijken met Verstappen. Heb je daar lang over nagedacht?
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Citaat van: Schumiiii op 02 november 2011 - 19:06:41
Nog altijd aant leuteren over hamilton haha, tis dit seizoen ne brokkenpiloot geworden zoals in der tijd mee joske verstappen.
Massa gaat wel beetje in de fout maar is sowieso een race incident.


Er zijn inderdaad wel wat raakvlakken tussen Lewis en Jos. :P


Jozef


T.Nuvolari

De één heeft een dikke lip de ander slaat er ééntje af en toe.