We gaan weer DTM kijken?

Gestart door JimmySPA, 24 oktober 2011 - 21:18:42

« vorige - volgende »

JimmySPA



Voor het seizoen DTM 2012 staat BMW weer op de deelnemerslijst!
Ik was eigenlijk wel klaar met de DTM. Altijd die vieze Audi vs Merc actie's waar niet meer spiegel tegen spiegel gereden werd. We hebben namelijk een veel leukere V8Supercars aan de andere kant van de wereld!
Sinds het vertrek van Opel en Bernd Schneider heb ik het kampioenschap niet meer zo interessant gevonden.
Maar nu BMW terug is met de M3 kan het DTM gevoel misschien weer helemaal terug komen!!
Dusssz, volle duinen op Zandvoort want we gaan juichen voor Jos Verstappen??

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

gloudiesaurus

Hij is dik die BMW... zou Verstappen mooi bijpassen ;)

Nu Opel er nog bij....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Nu je het zegt Gloudi...Waarom zo 'dik'...Vergelijk deze auto's eens met die van de jaren negentig!
Dan heb ik liever die wagens, die nog een beetje normaal uit zien...ipv deze 'dikdoenerij' met al die vleugeltjes en andere liflafjes... ::)









Ik weet het, ik weet het...Ik ben een oude zeur (geworden).... ;D
;)



SDG

#3
Citaat van: JimmySPA op 24 oktober 2011 - 21:18:42
Voor het seizoen DTM 2012 staat BMW weer op de deelnemerslijst!
Ik was eigenlijk wel klaar met de DTM. Altijd die vieze Audi vs Merc actie's waar niet meer spiegel tegen spiegel gereden werd. We hebben namelijk een veel leukere V8Supercars aan de andere kant van de wereld!
Sinds het vertrek van Opel en Bernd Schneider heb ik het kampioenschap niet meer zo interessant gevonden.
Maar nu BMW terug is met de M3 kan het DTM gevoel misschien weer helemaal terug komen!!
Dusssz, volle duinen op Zandvoort want we gaan juichen voor Jos Verstappen??

Ik heb het ook niet zo voor de hedendaagse DTM. Veel te clean en te weinig spektakel; net alsof je Formule 1 rijdt met toerwagens. En waarom een kopie als je het origineel hebt?

JimmySPA

Ja Franky die e30 is een tijdloze klassieker. Maar hoe ze eruitzien doet mij niet zoveel, als ze maar weer spiegel tegen spiegel gaan rijden ipv dat getrut van de laatste jaren met Mercedes vs Audi.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

gloudiesaurus

Jep dat mis ik ook, echt toerwagen racen. Van spiegel tot spiegel. Deze DTM's zijn net F1 en breken al bij een klein duwtje..

En die BMW's en Mercedessen van de eind jaren '80 en begin jaren '90 in het DTM blijven ook voor mij het mooist hoor...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is