Man van de wedstrijd: Zuid Korea

Gestart door Folkert, 16 oktober 2011 - 09:52:25

« vorige - volgende »

Wie is de man van de wedstrijd?

Sebastian Vettel
3 (16.7%)
Lewis Hamilton
7 (38.9%)
mark Webber
0 (0%)
Jenson Button
0 (0%)
Fernando Alonso
1 (5.6%)
Felipe Massa
0 (0%)
Jaime Algusuarie
7 (38.9%)
Nick Rosberg
0 (0%)
Sebastian Buemi
0 (0%)
Paul DiResta
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Hamilton

De grote smaakmaker deze race.

Wizard

Kan wel een héél verhaal neerkalken maar een 'eens met bovenstaande forummer' is afdoende. ;)

Wizard

Wie heeft op Vettel gestemd?? I'am surprised!

Kootje

Citaat van: Wizard op 16 oktober 2011 - 10:10:05
Kan wel een héél verhaal neerkalken maar een 'eens met bovenstaande forummer' is afdoende. ;)

Wooow !!!

Gebeurt niet vaak dat wij 'tr eens zijn.  ;D


0634

Alguersuari. By far. Goed gedaan.

Complimenten verder voor Webber en met name Hamilton voor een mooi gevecht.

janke

Hier ook Alguersuari. Met een Hamilton erachter. Die pareerde Webber op uitstekende wijze. Hamilton was vandaag eindelijk weer met racen bezig. Top.
Some things are too important to be left in the past.



Enzo

Citaat van: janke op 16 oktober 2011 - 12:28:38
Hier ook Alguersuari. Met een Hamilton erachter. Die pareerde Webber op uitstekende wijze. Hamilton was vandaag eindelijk weer met racen bezig. Top.

idem

monaco2011

Citaat van: Wizard op 16 oktober 2011 - 10:11:06
Wie heeft op Vettel gestemd?? I'am surprised!
Oa ik. Suprised?? volgens mij was hij de winnaar met 12 seconden voorsprong (ondanks SC), terwijl de meesten hadden ingezet op McLaren. Bovendien mooie inhaalactie in de eerste ronde.
Alquersuari ook erg goed natuurlijk, pakt gewoon Rosberg en wordt 'best of the rest'

Jij stemt op iemand die van pole start en 2e wordt??

0634

Citaat van: monaco2011 op 16 oktober 2011 - 17:06:36
Oa ik. Suprised?? volgens mij was hij de winnaar met 12 seconden voorsprong (ondanks SC), terwijl de meesten hadden ingezet op McLaren.
Vooraf wel. Maar Red Bull was duidelijk de snellere vandaag. (Niet dat je Vettel daarom niet tot MotM kan uitroepen, want daar vind ik niets geks aan.)

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 16 oktober 2011 - 17:11:20
Citaat van: monaco2011 op 16 oktober 2011 - 17:06:36
Oa ik. Suprised?? volgens mij was hij de winnaar met 12 seconden voorsprong (ondanks SC), terwijl de meesten hadden ingezet op McLaren.
Vooraf wel. Maar Red Bull was duidelijk de snellere vandaag. (Niet dat je Vettel daarom niet tot MotM kan uitroepen, want daar vind ik niets geks aan.)
is ook zo. Maar toch, Webber zit er weer ver achter. Zo kun je idd alles wel bagataliseren. De McLaren was misschien minder snel, maar die was weer onmogelijk in te halen. Voor mij was deze keer de keuze niet zo moeilijk.

Folkert

Even tussen door: is het raar of niet, dat er mensen Kovaleinen zouden stemmen? s
Trotse vader van Rosalie(L)