Nyck de Vries topic

Gestart door gloudiesaurus, 11 oktober 2011 - 00:50:04

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Dus volgend jaar Max bij Red Bull en De Vries bij McLaren?  ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.


Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 07 november 2014 - 15:35:44
Dus volgend jaar Max bij Red Bull en De Vries bij McLaren?  ;D

2016 ;)

gloudiesaurus

Natuurlijk 2016
Ik kan erop wachten hoor  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Ik ook. Sterker nog ... ik teken ervoor. 8)

Perton

Tenzij Vandoorne compleet weg wordt gereden in de GP2 komend jaar en De Vries alle 3.5-races weet te winnen, gok ik dat Vandoorne iets meer kans maakt ;)

Kootje

Och ... als Nyck het voor elkaar weet te boksen om kampioen te worden, doet hij het al direct beter dan Vandoorne gedaan heeft. Die werd weliswaar in z'n 2e jaar FR2.0 Eurocup al kampioen, maar is geen FR3.5 kampioen en ook (nog) geen GP2 kampioen.

Jehoentelaar

Maar Vandoorne is wel iets verder in zijn ontwikkeling. En aangezien McLaren coureurs niet met het moordende Red Bull-tempo inbrengt geloof ik ook wel dat de Belg een betere kanshebber is tenzij zijn komende seizoen volledig in het water valt.

Kootje

Klopt wel, maar als Vandoorne wederom geen GP2 kampioen wordt, maar Nyck wel FR3.5, dan geef ik Nyck ineens de beste kans mocht er überhaupt 'n zitje vrijkomen in 2016.

Jehoentelaar

Zou best kunnen inderdaad. Of ze zetten Nyck vervolgens weer in de GP2. Voor beide opties is iets te zeggen.

gloudiesaurus

Beiden moeten presteren. Vandoorne is wat verder nu.
Maar als hij volgend jaar niet presteert kan het zomaar ineens omgedraaid zijn.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 08 november 2014 - 01:41:35
Beiden moeten presteren. Vandoorne is wat verder nu.
Maar als hij volgend jaar niet presteert kan het zomaar ineens omgedraaid zijn.

Dat bedoel ik. ;)


Citaat van: Jehoentelaar op 07 november 2014 - 21:45:46
Zou best kunnen inderdaad. Of ze zetten Nyck vervolgens weer in de GP2. Voor beide opties is iets te zeggen.

Dat zou idd ook kunnen.
We gaan het zien, maar laat ze (ja ... Stoffel ook) eerst maar eens kampioen worden.

0634

Nyck is m.i. gewoon wel goed bezig. Als je de Max-route even als extreem beschouwd, ligt Nyck gewoon keurig op schema en blijft de F1 een realistisch doel lijkt mij.

Matthijs

Ik verbaas me er alleen over dat Nyck niet 1 'snel' rondje gereden heeft tijdens de driedaagse test. Wellicht was dat ook helemaal niet hun programma.

Kootje

Je geeft zelf al 'n mogelijke reden, daarom vind ik het alvast niet verbazend. ;)