Nyck de Vries topic

Gestart door gloudiesaurus, 11 oktober 2011 - 00:50:04

« vorige - volgende »

Robbert65

Perez zal wel nog nerveuzer worden nu. Als Mickey gelijk krijgt...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Die twee races is bij nader inzien wel erg enthousiast geroepen. :D  ze hebben immers ook nog de tweede plaats veilig te stellen. Zal ook wel wat prijzengeld mee samenhangen vermoed ik.

Maar Ricciardo gaat vast niet instappen voor een half jaartje Alda Tauri.

Breaktest

Je bent geneigd te denkend dat Blaaskaak Doornbos een stevige F1 carriere achter de rug heeft, maar die is ook maar tot 11 gekomen. Alleen al om die reden had ik De Vries er 1 meer gegund.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey


Breaktest

#439
Van al die zelfbenoemde analisten vind ik Ho Pin Tung eigenlijk wel de beste. Er is niks mis met zijn analyses en commentaar, en wellicht is dat ook vanwege zijn bescheiden inslag; het gaat hem om de inhoud. Zet Doornbos ernaast, en je hebt echt wel 'een mannetje'. Iemand die zich graag door zijn entourage eraan laat herinneren dat ie ook in zo'n ding heeft gezeten.  Maar natuurlijk liever niet dat het slechts 11 races waren, waarin hij 0 punten scoorde - Doornbos is de Jean-Christophe Boullion van de Lage Landen. Kortom, iets te veel ego en te weinig echte F1-ervaring om zich de air van autoriteit aan te meten. In contrast met de pipo's om hem heen lijkt het natuurlijk al snel wat. Maar wat zegt dat? Ik vind dat de kijker te veel geïnfantiliseerd wordt.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Doornbos verdient zijn centen niet met ingetogenheid. En dat het nogal een mannetje is, fair enough. Volgens mij ligt hij bij het grote publiek wel prima eigenlijk. Ik heb zelf ook absoluut geen moeite met hem, integendeel zelfs. Hij zit op inhoud eigenlijk altijd wel spot on ook. Het is natuurlijk persoonlijke perceptie en of dit archetype in je allergie zit of niet.

De kijker wordt niet geïnfantiliseerd, dit is wat de kijker wil. "De kijker" is ook niet de doorgewinterde kenner die al dertig jaar kijkt maar grofweg sinds een jaar of vijf, zes. In zijn oranje shirt op de tribune in Oostenrijk, met zijn maten. Ziggo Sport Race Cafe-publiek, dat niet op gortdroge analyses van keurige schoonzonen zit te wachten.


Mickey


Citaat van: Robbert65 op 12 juli 2023 - 20:46:40Perez zal wel nog nerveuzer worden nu. Als Mickey gelijk krijgt...

Het lijkt erop dat Perez wat uitgesproken moral support krijgt, door de uitlatingen van Horner over zijn zitje volgend jaar. Eerst zien, dan geloven.

Robbert65

bij Red Bull is een contract geen reden tot vertrouwen in de toekomst tenzij je bovenmatig presteert  8)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

C.G. de Beaufort

#443
Er is nog steeds een interesse voor Nyck de Vries, dat zei de manager Le Goff. "Endurance, Le Mans, GTs, Formula E en ook Formula 1. We zullen kijken". Volgens Rosberg was het vooral Ricciardo die ineens in de Alpha Tauri mocht plaatsnemen. Anders was Nyck de Vries het volledige seizoen geeindigd in de Alpha Tauri.

https://www.planetf1.com/news/strong-interest-nyck-de-vries-post-red-bull/

Groet,

C.G. de Beaufort


Breaktest

#444
Citaat van: C.G. de Beaufort op 27 juli 2023 - 15:35:34Er is nog steeds een interesse voor Nyck de Vries, dat zei de manager Le Goff. "Endurance, Le Mans, GTs, Formula E en ook Formula 1. We zullen kijken". Volgens Rosberg was het vooral Ricciardo die ineens in de Alpha Tauri mocht plaatsnemen. Anders was Nyck de Vries het volledige seizoen geeindigd in de Alpha Tauri.

https://www.planetf1.com/news/strong-interest-nyck-de-vries-post-red-bull/

Groet,

C.G. de Beaufort

Aldus een wanhopige manager (voor wat F1 betreft).
Zijn minimale kans op terugkeer hangt van diezelfde Ricciardo af, als die net zo slecht blijkt te presteren naast Tsunoda (waar voorlopig geen indicatie van is). Afhankelijk zijn van de prestaties van een andere coureur is natuurlijk ook geen sterke positie. Ik ben bang dat Nyck gewoon Brandon Hartley II is.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

Brandon Hartley, de Le Mans winnaar, die Brandon Hartley? 8)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

C.G. de Beaufort

Maar nu lijkt het erop dat De Vries zijn kans krijgt om weer achter het stuur van een F1-auto te kruipen tijdens de Grand Prix van Mexico.

https://www.gpfans.com/en/f1-news/1002093/nyck-de-vries-f1-return-mexican-grand-prix-red-bull-alphatauri-reserve-driver/

Zo. In ieder geval keert hij terug als een reserve F1 rijder. Misschien vond het RB het toch een beetje teveel.

Groet,

C.G. de Beaufort