Round 16: Grand Prix Zuid-Korea, Yeongam

Gestart door Enzo, 11 oktober 2011 - 00:37:43

« vorige - volgende »

Enzo

DRS is vastgesteld, één zone waar twee niet misstaan hadden.

Niels_

Is die niet vrij kort? Nuja, op F1 2010/2011 is die wel vrij lang ook, maar toch. :P

Enzo

Citaat van: Scuderia91 op 11 oktober 2011 - 21:24:16
Is die niet vrij kort? Nuja, op F1 2010/2011 is die wel vrij lang ook, maar toch. :P

Het schijnt 700 meter te zijn, dus nog best ok denk ik.
Het moet ook niet te makkelijk worden als in Canada.

Gerard

Ik denk dat het wel goed is zo... start finish zou ook een optie zijn, of aanvulling.. maar dit lijkt me best Okay...

Niels_

Als het 700 meter is is het idd wel lang genoeg, misschien al net iets te lang. Wist niet dat dat rechte stuk zo lang was.

robbert

volgens mij zal daar weer gezaag van komen dat er te gemakkelijk ingehaald word. Dus niet goed die drs zone

Senergy

Nu ik het onboardlapje van Alonso vorig jaar heb gezien denk ik dat Ferarri en ook Mercedes sterk voor de dag kunnen komen.

Met hun hoge topsnelheid zijn die lange rechte stukken natuurlijk perfect.
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Gerard

zou leuk zijn, een gevecht tussen RBR,McLaren en Ferrari (lees alonso)
en een kleine verrassing van Merc.... ;)

Enzo

Citaat van: Senergy op 12 oktober 2011 - 12:43:29
Nu ik het onboardlapje van Alonso vorig jaar heb gezien denk ik dat Ferarri en ook Mercedes sterk voor de dag kunnen komen.

Met hun hoge topsnelheid zijn die lange rechte stukken natuurlijk perfect.

Behalve dat Red Bull won in Monza, met een lage topsnelheid... ;D

Senergy

Citaat van: Enzo op 12 oktober 2011 - 13:58:51
Citaat van: Senergy op 12 oktober 2011 - 12:43:29
Nu ik het onboardlapje van Alonso vorig jaar heb gezien denk ik dat Ferarri en ook Mercedes sterk voor de dag kunnen komen.

Met hun hoge topsnelheid zijn die lange rechte stukken natuurlijk perfect.

Behalve dat Red Bull won in Monza, met een lage topsnelheid... ;D

ok you have a point  >:(
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Enzo

Citaat van: Senergy op 12 oktober 2011 - 14:47:46
Citaat van: Enzo op 12 oktober 2011 - 13:58:51
Citaat van: Senergy op 12 oktober 2011 - 12:43:29
Nu ik het onboardlapje van Alonso vorig jaar heb gezien denk ik dat Ferarri en ook Mercedes sterk voor de dag kunnen komen.

Met hun hoge topsnelheid zijn die lange rechte stukken natuurlijk perfect.

Behalve dat Red Bull won in Monza, met een lage topsnelheid... ;D

ok you have a point  >:(

Snap je gedachten wel hoor, ik was ook verbaasd hierover.
Schijnbaar levert het dit seizoen meer op om snel door en uit de bochten te gaan dan een hoge topsnelheid. Tenzij je Lewis Hamilton heet... :-X

Gerard

Las net dat met regen het zicht tussen bocht 2 en 3 (nu de DRSzone) erg slecht was

Het enige probleem was dat op het lange recht stuk tussen de tweede en derde bocht het zicht erg slecht was, in de regen."


Het is inderdaad te hopen dat dit verbeterd is tov vorig jaar!
Vooralsnog word er geen regen voorspeld, maar dat kan natuurlijk zomaar anders zijn

T.Nuvolari

Vraag mij af hoe ze dat gaan aanpakken. McAdam gieten die minder spray veroorzaakt misschien.

Enzo


Senergy

Citaat van: Enzo op 12 oktober 2011 - 16:06:37
McAdam?  ???

*zucht* jullie moeten jullie echt meer in het antwerps gaan verdiepen hoor.

McAdam (een schot) is de uitvinder van een soort bestrating (komt heel veel voor in vlaanderen) je weet wel die stukken van 5 à 10 meter asfalt telkens gescheiden door een vette strook teer. en wanneer je erover rijd krijg je ook nog een geluid alsof je banden zeggen "Macadam"

Dus om een lang verhaal kort te maken: asfalt  :D
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!