Man van de race: Suzuka

Gestart door 0634, 09 oktober 2011 - 10:04:20

« vorige - volgende »

wie was jouw man?

Button
12 (54.5%)
Alonso
3 (13.6%)
Vettel
2 (9.1%)
Webber
0 (0%)
Hamilton
0 (0%)
Schumacher
4 (18.2%)
Massa
0 (0%)
Perez
1 (4.5%)
Petrov
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Poll gesloten: 16 oktober 2011 - 10:04:20

Franky R.


Ik kies voor Button!


En over Massa...die wilde toch geen tweede Barrichello worden? Nou, ga vooral zo door met zeuren, man!!!

Daar komt nog bij dat Massa alleen in de buurt van Hamilton bleef, vanwege de leegloper rechtsachter (?) van de laatste...


Al pakte de gedwongen pitstop best goed uit voor Hamilton!


@Enzo,


Haantjesgedrag van Button?!
Ik vond hem nog heel erg netjes omgaan met de hele situatie...Denk aan Hakkinnen vs Schumi op Spa 2000, toen legde Mika ook zeer kalm en rustig uit wat hij niet zo kon appreciëren aan het wegdrukken van Schumi voordat Mika hem uiterst spektakulair voorbij ging!




KVDracer

Citaat van: Scuderia91 op 09 oktober 2011 - 18:38:45
Citaat van: Jeroen op 09 oktober 2011 - 17:32:51
Citaat van: Scuderia91 op 09 oktober 2011 - 17:02:03
Citaat van: Jeroen op 09 oktober 2011 - 16:07:02
Citaat van: Scuderia91 op 09 oktober 2011 - 15:58:33
Citaat van: Jeroen op 09 oktober 2011 - 15:48:53
Wat is je bron?

Aan een kant snap ik Massa wel, aan de andere kant moet ie het ook niet overdrijven. Dit is racen, dan gebeurt zoiets.
Tja, dat wordt nu al zoveel races na mekaar gezegd, maar het is elke keer een druppel meer in de al bomvolle emmer.
Ja en nee. Als je (Hamilton) zo vaak bij incidenten betrokken bent, ligt het sowieso deels aan jezelf. Maar vandaag was er toch maar weinig aan de hand hoor, al was Massa wel de dupe van Lewis actie. Maar het is niet zo dat hij keer op keer deelnemers van de baan rost. Maar zoals gezegd: ik snap Massa ook wel weer.

Verder lult ie over een potentiele podiumplek. Mag ik even lachen ;D ;D ;D De beste man heeft het hele jaar nog geen podium gehad maar zou nu Vettel, Webber en Lewis wel eventjes zijn voorgebleven? Hij leeft zeker nog in 2008. Helaas voor hem: de rest van de wereld zit alweer in 2011.
Podium is misschien overdreven, maar zonder dat gedoe had hij wel 4e kunnen worden.
No way.
Daar geloof ik zeker wel in. Zeker omdat Massa schade had na die aanrijding.

hij had schade aan zijn voorvleugel, maar ik geloof niet dat hij schade had aan zijn vloer. Zo'n licht tikje. Als daarvan uw vloer beschadigd is, is de vloer van karton denk ik. Hij denkt dat hij op het podium kon eindigen en geeft nu Hamilton de schuld.

Wizard


Niels_

Citaat van: Jeroen op 09 oktober 2011 - 19:02:40
Kom, Massa is dit jaar structureel langzamer dan Vettel, Webber, Alonso, Button en Hamilton. Die hebben dit weekend allemaal redelijk probleemvrij kunnen rondrijden. Dan zouden we moeten geloven dat uitgerekend nu Massa ineens voor een paar van die jongens zou eindigen? Het is niet onmogelijk, maar niet echt voor de hand liggend.
Ik had anders wel eens willen zien dat Hamilton en Webber Massa zouden kunnen passeren zonder die problemen.

Maar dat is nu weer typisch wat hier na al die voorgaande acties gebeurd: er is een botsing tussen Hamilton en Massa en in plaats van het te hebben over het incident zelf, wordt er gekapt op de prestatie van Massa en wat hij zegt na de race. Sommige irriteren zich in Massa, ik irriteer mij aan het feit dat zijn race altijd verneukt wordt door iemand met een gele helm of door andere incidenten. Zeg ik dat Massa anders wereldkampioen had geworden? Natuurlijk niet. Maar Felipe heeft echt al wel genoeg punten verloren door onnozele incidenten waar hij helemaal niets aan kan doen.

Enzo

Citaat van: Franky R. op 09 oktober 2011 - 19:17:34
@Enzo,


Haantjesgedrag van Button?!
Ik vond hem nog heel erg netjes omgaan met de hele situatie...Denk aan Hakkinnen vs Schumi op Spa 2000, toen legde Mika ook zeer kalm en rustig uit wat hij niet zo kon appreciëren aan het wegdrukken van Schumi voordat Mika hem uiterst spektakulair voorbij ging!

Volgens mij word ik verkeerd begrepen, het gaat me met name om de timing.
Vettel heeft net de wereldtitel binnen gehaald en Button gaat miepen over manoeuvre bij de start.
Maar ach, is verder ook niet zo belangrijk... :)

Franky R.

Citaat van: Scuderia91 op 09 oktober 2011 - 20:17:08
Citaat van: Jeroen op 09 oktober 2011 - 19:02:40
Kom, Massa is dit jaar structureel langzamer dan Vettel, Webber, Alonso, Button en Hamilton. Die hebben dit weekend allemaal redelijk probleemvrij kunnen rondrijden. Dan zouden we moeten geloven dat uitgerekend nu Massa ineens voor een paar van die jongens zou eindigen? Het is niet onmogelijk, maar niet echt voor de hand liggend.
Ik had anders wel eens willen zien dat Hamilton en Webber Massa zouden kunnen passeren zonder die problemen.

Maar dat is nu weer typisch wat hier na al die voorgaande acties gebeurd: er is een botsing tussen Hamilton en Massa en in plaats van het te hebben over het incident zelf, wordt er gekapt op de prestatie van Massa en wat hij zegt na de race. Sommige irriteren zich in Massa, ik irriteer mij aan het feit dat zijn race altijd verneukt wordt door iemand met een gele helm of door andere incidenten. Zeg ik dat Massa anders wereldkampioen had geworden? Natuurlijk niet. Maar Felipe heeft echt al wel genoeg punten verloren door onnozele incidenten waar hij helemaal niets aan kan doen.


Enigszins overdreven om te stellen dat Massa zo verschrikkelijk veel nadeel heeft ondervonden, door contact met Hamilton.


In Monaco was Lewis idd. erg optimistisch, al ging Massa later zelf op het vuile deel van de baan rijden, waardoor hij crashte in de tunnel...


In Singapore zag Hamilton zijn voorvleugel over het hoofd, wat ik aardig wat andere coureurs heb zien doen. Dus waarom extra 'vinger wijzen' naar Hamilton?


Dat er op Massa wordt gekapt, komt omdat deze nu alles en iedereen erbij betrekt om Hamilton van achter de groene tafel te bestrijden. Terwijl Hamilton toch al enkele malen is bestraft of zelf het nadeel van zijn acties ondervond!

Franky R.

Citaat van: Enzo op 09 oktober 2011 - 20:23:01
Citaat van: Franky R. op 09 oktober 2011 - 19:17:34
@Enzo,


Haantjesgedrag van Button?!
Ik vond hem nog heel erg netjes omgaan met de hele situatie...Denk aan Hakkinnen vs Schumi op Spa 2000, toen legde Mika ook zeer kalm en rustig uit wat hij niet zo kon appreciëren aan het wegdrukken van Schumi voordat Mika hem uiterst spektakulair voorbij ging!

Volgens mij word ik verkeerd begrepen, het gaat me met name om de timing.
Vettel heeft net de wereldtitel binnen gehaald en Button gaat miepen over manoeuvre bij de start.
Maar ach, is verder ook niet zo belangrijk... :)


Ik begrijp het...maar wanneer had Button het moeten hebben over de start dan? Vettel zou later feestvieren oid. En raar dat Button dan moet wachten met commentaar, waar Vettel op Monza ook direct na de race in restroom verhaal haalde bij Alonso... ???

Enzo

Citaat van: Franky R. op 09 oktober 2011 - 20:26:50
Citaat van: Enzo op 09 oktober 2011 - 20:23:01
Citaat van: Franky R. op 09 oktober 2011 - 19:17:34
@Enzo,


Haantjesgedrag van Button?!
Ik vond hem nog heel erg netjes omgaan met de hele situatie...Denk aan Hakkinnen vs Schumi op Spa 2000, toen legde Mika ook zeer kalm en rustig uit wat hij niet zo kon appreciëren aan het wegdrukken van Schumi voordat Mika hem uiterst spektakulair voorbij ging!

Volgens mij word ik verkeerd begrepen, het gaat me met name om de timing.
Vettel heeft net de wereldtitel binnen gehaald en Button gaat miepen over manoeuvre bij de start.
Maar ach, is verder ook niet zo belangrijk... :)


Ik begrijp het...maar wanneer had Button het moeten hebben over de start dan? Vettel zou later feestvieren oid. En raar dat Button dan moet wachten met commentaar, waar Vettel op Monza ook direct na de race in restroom verhaal haalde bij Alonso... ???

Laat het maar Franky, de opmerking krijgt echt teveel aandacht... ;)

Schumiiii

Hamilton moesten ze zeer zeker bestraft hebben, massa deed nikske verkeerds.

T.Nuvolari

Alonso, mindere wagen dan Vettel, Webber en Hamilton en toch lekker voor hen eindigen. Verder Rosberg met een dik vet uitroepteken.

Enzo

Citaat van: M@rc op 09 oktober 2011 - 22:22:34
Alonso, mindere wagen dan Vettel, Webber en Hamilton en toch lekker voor hen eindigen. Verder Rosberg met een dik vet uitroepteken.

Waarom Rosberg?

T.Nuvolari

23 naar 10 is een leuke prestatie in een race met maar 1 uitvaller vind ik.

Enzo

Citaat van: M@rc op 09 oktober 2011 - 22:56:19
23 naar 10 is een leuke prestatie in een race met maar 1 uitvaller vind ik.

Ok, de race was degelijk, maar niet 'dik vet uitroepteken' waardig imo.
Het vond hem iets te voorzichtig en gereserveerd rijden, kleurloos bijna.
Hij deed er ook 6 laps over om de Lotussen in te halen, wat ik te lang vind.
Daar moet ie op het rechte stuk gewoon voorbij vliegen in 1 lap.


Folkert

Citaat van: Schumiiii op 09 oktober 2011 - 22:01:03
Hamilton moesten ze zeer zeker bestraft hebben, massa deed nikske verkeerds.
En dat van iemand die Schumacher fan is... ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

monaco2011

#59
Citaat van: Schumiiii op 09 oktober 2011 - 22:01:03
Hamilton moesten ze zeer zeker bestraft hebben, massa deed nikske verkeerds.
tenzij ze echt kunnen bewijzen dat hij met opzet Massa een beuk geeft, kun je hier moeilijk een straf voor geven.
t had wel iets weg van Hamilton/ Kobayashi op Spa. Massa had iig alle recht om daar te zitten, net als Kobayashi destijds