Uit de iets minder oude doos: Europese GP 1999 op Youtube

Gestart door Matthijs, 07 oktober 2011 - 09:15:36

« vorige - volgende »

Matthijs

Ik weet niet goed of dit topic thuishoort onder geschiedenis of multimedia, en ik ben ook niet zeker of het wel een apart topic verdient, maar ik wilde jullie dit niet onthouden:

Op Youtube kunnen jullie de volledige GP van Europa van 1999 op de Nürburgring terugzien met het prachtige Engelse commentaar. Voor de enkeling die zich deze race niet kan herinneren, zal ik het plot niet verklappen... Persoonlijk één van de mooiste GP's die ik gezien heb.

F1 Nürburgring Part 1:
En dan steeds rechtsboven doorklikken tot part 11.

Enzo

Dank Mathijs! 8)
Topic is prima hoor, 12 jaar geleden is toch zeker geschiedenis.

gloudiesaurus

Wat was die Jordan mooi he  :)

En Dizin had daar geluk, van Eeuwijk brak later zijn nek op deze manier in de F3. Ook op de Nurburgring...

En mooi dat Stewart, het huidige Red Bull, toch nog een zege pakte. Al was het met veel geluk en niet op echte snelheid...

Wie kreeg toen daar een lekke band? Fisichella? Meende dat hij toen sneller was dan Herbert.

En Badoer he :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Vergeet ook niet het geklungel van Ferrari in de pits. Volgens mij heeft Irvine nog steeds daar in 1999 de titel verloren.

0634

Irvine was gewoon niet goed genoeg. Dat Ferrari een fout maakte, oke, maar los daarvan haalde irvine alleen de punten die hij kon halen, hij had niet de kwaliteit om punten te pakken die hem niet aan kwamen waaien.

Doefie

Citaat van: Jeroen op 08 oktober 2011 - 16:50:34
Irvine was gewoon niet goed genoeg. Dat Ferrari een fout maakte, oke, maar los daarvan haalde irvine alleen de punten die hij kon halen, hij had niet de kwaliteit om punten te pakken die hem niet aan kwamen waaien.

En Häkkinen dat seizoen dan wel? :-) McLaren heeft dat seizoen even hard gefaald, zo niet harder.

0634

Dat zeg ik ook niet. Het ene sluit het andere niet uit.

Ik vond/vind Hakkinen nog altijd een prima rijder en een waardig kampioen, maar ook schromelijk overschat door velen. Hij is nooit de grote wereldtopper geweest i.m.o. terwijl hij die reputatie wel heeft (bij velen). Nevertheless, een stuk beter dan Irvine.

Doefie

Irvine stak het ook nooit onder stoelen of banken dat hij enkel voor het geld reed en niet om kampioenschappen te winnen :)

gloudiesaurus

Bij mij had Hakkinen in zijn beste jaren de reputatie van wereldtopper wel...
Een van de weinige die Schumacher in zijn beste dagen kon verslaan.

Irvine was goed maar geen wereldtopper.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is