Banaan Van De Race: Marina Bay, Singapore!!

Gestart door Wizard, 25 september 2011 - 16:33:24

« vorige - volgende »

Wie is de banaan van Singapore?

Schumacher.
10 (47.6%)
Hamilton.
9 (42.9%)
Alguesuari.
0 (0%)
Massa.
0 (0%)
Webber.
0 (0%)
Alonso.
0 (0%)
Perez.
0 (0%)
Petrov.
2 (9.5%)
Senna.
0 (0%)
Rosberg.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

Wizard

Zo te lezen gaat deze tekst over de kwalificatie.

Wizard

Citaat van: peanut op 04 oktober 2011 - 19:36:13
Citaat van: Makke op 04 oktober 2011 - 12:32:07
Bwa, zelfs dat lijkt me ok. Hamilton's race verkloten. Waarom niet? Als je niet voor de zege kan gaan en het podium alles behalve zeker is, waarom dan niet? Zéker wanneer je over een piloot beschikt die nog niet aan de hielen komt van zijn betere teamgenoot.

Zeker, waarom dan niet.
Maar dan ook niet huilen als hij in een gaatje is waarvan hij denkt dar die er is.
Want een racer wil inhalen, helemaal als deze sneller is.

Op dat moment werd niet gestreden om positie maar om wie de snelste tijd neer kan zetten. Dan lijkt me een beetje taktiek (vrij asvalt creëeren, om te kunnen maximaliseren) wel op z'n plaats. Dat je dan persé wilt inhalen terwijl voor Massa ook nog coureurs rondrijden vind ik gek. En dan maar klagen dat je geen vrije ronde hebt kunnen maken tijdens de persco...

monaco2011

Citaat van: Wizard op 05 oktober 2011 - 14:15:57
Citaat van: peanut op 04 oktober 2011 - 19:36:13
Citaat van: Makke op 04 oktober 2011 - 12:32:07
Bwa, zelfs dat lijkt me ok. Hamilton's race verkloten. Waarom niet? Als je niet voor de zege kan gaan en het podium alles behalve zeker is, waarom dan niet? Zéker wanneer je over een piloot beschikt die nog niet aan de hielen komt van zijn betere teamgenoot.

Zeker, waarom dan niet.
Maar dan ook niet huilen als hij in een gaatje is waarvan hij denkt dar die er is.
Want een racer wil inhalen, helemaal als deze sneller is.

Op dat moment werd niet gestreden om positie maar om wie de snelste tijd neer kan zetten. Dan lijkt me een beetje taktiek (vrij asvalt creëeren, om te kunnen maximaliseren) wel op z'n plaats. Dat je dan persé wilt inhalen terwijl voor Massa ook nog coureurs rondrijden vind ik gek. En dan maar klagen dat je geen vrije ronde hebt kunnen maken tijdens de persco...
dat klinkt wel heel logisch ;)