Banaan Van De Race: Marina Bay, Singapore!!

Gestart door Wizard, 25 september 2011 - 16:33:24

« vorige - volgende »

Wie is de banaan van Singapore?

Schumacher.
10 (47.6%)
Hamilton.
9 (42.9%)
Alguesuari.
0 (0%)
Massa.
0 (0%)
Webber.
0 (0%)
Alonso.
0 (0%)
Perez.
0 (0%)
Petrov.
2 (9.5%)
Senna.
0 (0%)
Rosberg.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

Vieze baas

Citaat van: Enzo op 25 september 2011 - 18:39:50
Gerucht gaat dat Hamilton en Massa nog wat hebben staan duwen en trekken na de TV interviews vanmiddag.
Meerdere tweets over dit extra incidentje...

Van The Times Kevin Eason: 'Spat between Hamilton and Massa goes nuclear. Massa lays into Lewis verbally and then said to have shoved him in tv scrum.'

Van SPEED Channel verslaggever Will Buxton: 'Basically RTLGP interviewing Ham. Mas tugs Ham back and sarcastically slaps his arm to say "bravo". Question goes in, Ham goes to cool off.'

Mocht iemand beelden hebben graag hier posten, we hebben igg twee rijders die elkaar weinig ruimte gaan geven de komende races.


T.Nuvolari

Schumacher, de man had beter moeten opletten. Hamilton vs Massa incident vind ik niet banaanwaardig.

Bart VD

This space for rent


Forza F1

Waarom staat Rosberg er niet bij? Man, wat heeft die kerel chance gehad om niet bestraft te worden...

Quote van f1.com
CitaatRosberg was lucky to get away without penalty after running wide over the kerb in the first corner at the start, and pushing Perez wide there on lap 29 in the incident which set-up Schumacher's misjudgement which saw the veteran crash into spectacular retirement

0634

Beide gevallen was er helemaal niets aan de hand. Bij Perez zat hij er helemaal naast, dus wie schuldig was, is niet te zeggen.

Kootje

CitaatRosberg was lucky to get away without penalty after running wide over the kerb in the first corner at the start,

Bij de start mag dat gewoon.
Gebeurt zowat iedere race wel iemand.

Citaatand pushing Perez wide there on lap 29 in the incident

Daar was ik in eerste instantie ook verbaasd over, maar na nadere bestudering van de beelden gaf Perez ook totaal geen ruimte terwijl Rosberg er gewoon al zat.

Citaatwhich set-up Schumacher's misjudgement which saw the veteran crash into spectacular retirement

Dat kun je Rosberg niet aanrekenen.
Dat was 'n grove inschattingsfout van Schumacher.
Vandaar dat hij de banaan is voor de meesten van ons.

Enzo


0634

Kom zeg, als we daar al voor moeten straffen kan je helemaal nooit meer inhalen. Prima uitgevoerde actie, Rosberg zat er helemaal naast, beiden gaven geen krimp, dan gebeuren die dingen.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 28 september 2011 - 22:46:47
Kom zeg, als we daar al voor moeten straffen kan je helemaal nooit meer inhalen. Prima uitgevoerde actie, Rosberg zat er helemaal naast, beiden gaven geen krimp, dan gebeuren die dingen.

Ja is ook zo, helemaal waar.  :)

Maar je kan niet ontkennen dat Rosberg flink voordeel heeft gehaald uit het afsnijden van de eerste bocht, dat was wellicht penalty waardig gezien hij geen posities terug gaf. Het feit dat het net na de start was werkt verzachtend en heeft hem de penalty bespaard denk ik. Daarnaast denk ik ook dat zonder Rosberg's slipper en touché, Schumacher niet gecrashed was.

Maar het woordje 'als' is wel op meerdere scenario's van toepassing, dus laten we daar maar niet aan beginnen.

Gerard

Als ik het me goed herinner was Massa de enige die werd "ingehaald" door Rosberg door die ' actie' , en Rosberg gaf die plek wel heel makkelijk terug in de eerste ronde..
En waar had hij heen gemoeten? Hij kon niet anders gezien de layout v/d baan daar...

Banaan v/d race wat mij betreft Petrov, die de hele tijd op P19 aan het harken was..
Dan deed Senna het ,met veel minder ervaring in dezelfde auto een stuk beter!

Kootje

Citaat van: Gerard op 29 september 2011 - 08:10:17
Als ik het me goed herinner was Massa de enige die werd "ingehaald" door Rosberg door die ' actie' , en Rosberg gaf die plek wel heel makkelijk terug in de eerste ronde..
En waar had hij heen gemoeten? Hij kon niet anders gezien de layout v/d baan daar...

Banaan v/d race wat mij betreft Petrov, die de hele tijd op P19 aan het harken was..
Dan deed Senna het ,met veel minder ervaring in dezelfde auto een stuk beter!

Bedoel je minder ervaring in het geheel ??, of minder met de Renault ??

Als je het in geheel bedoelt, vind ik dat wel meevallen.
Bedoel je met de Renault, dan deed Senna het inderdaad stukken beter.
Toch denk ik niet dat je het deze jongens aan kunt rekenen, aangezien de auto al het gehele weekend niet vooruit te branden was.

Wizard

Citaat van: Forza F1 op 28 september 2011 - 20:49:03
Waarom staat Rosberg er niet bij? Man, wat heeft die kerel chance gehad om niet bestraft te worden...

Quote van f1.com
CitaatRosberg was lucky to get away without penalty after running wide over the kerb in the first corner at the start, and pushing Perez wide there on lap 29 in the incident which set-up Schumacher’s misjudgement which saw the veteran crash into spectacular retirement

Ik zet Rosberg erbij.

Gerard

#58
Na het lezen van dit artikel http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/269161/smedley-zorgt-voor-relletje-na-opruiende-woorden/?forceDesktop=true wil ik graag de heer R Smedley nomineren én kiezen als 'banaan v/d race!

voor de volledigheid.. Hier het fragment...  :-\
http://www.youtube.com/watch?feature=youtube_gdata_player&v=s486Ph50Uk4

0634

Ach ja, destroy his race is niet zo gek natuurlijk om te roepen. Letterlijk klinkt het erger dan dat het is.