Singapore: Man van de race

Gestart door 0634, 25 september 2011 - 16:18:11

« vorige - volgende »

Singapore: Man van de race

Vettel
9 (45%)
Button
2 (10%)
Webber
0 (0%)
Alonso
0 (0%)
Hamilton
1 (5%)
Di Resta
7 (35%)
Rosberg
0 (0%)
Massa
1 (5%)
Sutil
0 (0%)
Perez
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Edwin90

Vettel...is toch wel degene die weinig fout doet. Force India verdient ook een eervolle vermelding.

T.Nuvolari

Citaat van: Wizard op 26 september 2011 - 16:44:11
Massa had gewoon een zeer goede race totdat Lewis zijn voorvleugel in de achterband van de Ferrari boorde. Los daarvan hield Alonso wel de vééhéél snellere Red Bull van Mark Webber zowat driekwart race achter zich. Kan niks anders dan hier mijn petje voor af te nemen. Vooral de manier waarop hij dat deed (KERS gebruiken voor de DRS-zone als defence). Dus kan niet zeggen dat hij het iets minder deed. Meer dan dit zit niet in de Ferrari.

Ik weet niet of het wonderbaarlijk is op zo'n circuit een wagen achter je te houden, bovendien werkte Webber zijn DRS niet. Dus die KERS opgebruiken voor de DRSzone was stom en dat had zijn team hem ook moeten vertellen. Verde leek hij wel te slapen op de momenten dat Webber hem voorbij ging. Als er niet meer inzit kan je ook niet zeggen dat het een uitzonderlijke prestatie was.

0634

Citaat van: Wizard op 26 september 2011 - 16:44:11
Massa had gewoon een zeer goede race totdat Lewis zijn voorvleugel in de achterband van de Ferrari boorde. Los daarvan hield Alonso wel de vééhéél snellere Red Bull van Mark Webber zowat driekwart race achter zich. Kan niks anders dan hier mijn petje voor af te nemen. Vooral de manier waarop hij dat deed (KERS gebruiken voor de DRS-zone als defence). Dus kan niet zeggen dat hij het iets minder deed. Meer dan dit zit niet in de Ferrari.
Mja, weet je, dat is altijd zo natuurlijk. Wij vinden allemaal dat Vettel en Button goed reden, maar hun wagens lieten dat ook toe natuurlijk. Die Ferrari was hier gewoon wat minder. Maar of Alonso echt minder reed dan die twee is nog maar de vraag.

Gerard

Citaat van: Wizard op 26 september 2011 - 17:30:24
Je bent snel van gedachte veranderd. Net stond er nog Vettel, nu ineens Di Resta. :D

hahaha ja, ik had eerder al gezegd dat ik di Resta de man van de race vond, dus kon ik nu moeilijk ineens Vettel de 'man of the match' noemen..

Ik dacht het snel genoeg aangepast te hebben maar je hebt me Wizard.. :-[  8)

even nog een reden... di Resta is dit jaar nog steeds een "rookie", en dat trok me over de streep... ;)