Ferrari back on top!

Gestart door Sabai, 14 september 2011 - 17:24:39

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Wizard op 04 november 2011 - 20:36:59
Rosberg ontkent zelfs in Maranello te zijn geweest:

Zelf wil Rosberg niets weten van de vermeende onderhandelingen over een overgang. Sterker nog: het liefst blijft de 26-jarige coureur bij zijn huidige werkgever uit Stuttgart: "Het is allemaal onzin. Ik ben niet in Maranello geweest", aldus Rosberg tegenover nieuwsagentschap Dapd. "Het is mijn droom om met de zilverpijl races te winnen." Momenteel zouden beide partijen om de tafel zitten om het contract van Rosberg, dat eind 2012 afloopt, te verlengen. Mercedes heeft al diverse malen het vertrouwen uitgesproken in de talentvolle Duitser en wil hem tot eind 2015 vastleggen.

Precies wat ik vanmiddag aanhaalde. Mercedes wil heel graag met deze line up verder. Dat is een goede beslissing. Je kunt wel switchen van coureur elk jaar, maar dat vertraagd het bouwen van een topauto. Want daar heb je de feedback van een coureur ook bij nodig. Daarom blijft Alonso jaren bij Ferrari. Dat deed Schumacher ook. Hij heeft Ferrari weer op de been geholpen. En Alonso probeert het nu weer. Zijn maar weinig coureurs die daar de tijd voor nemen. Wat dat betreft zijn deze 2 waardige wereldkampioenen. Grote coureurs.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard


Franky R.

Citaat van: Wizard op 04 november 2011 - 20:38:29
Tijdens de interviews bijt hij zich anders aardig vast in de kritiek op Lewis. :P


Hu, maar hij heeft echt geen probleem met Hamilton hoor!
::) ::) ::)

Wizard

Beide vinden elkaar erg lief. ;)