Banaan Van De Race: Spa-Francorchamps, België!!

Gestart door Wizard, 28 augustus 2011 - 15:49:53

« vorige - volgende »

Wie is de banaan van de race, Spa-Francorchamps?

Senna
4 (28.6%)
Glock
1 (7.1%)
Webber
0 (0%)
Hamilton
8 (57.1%)
Kovalainen
0 (0%)
Trulli
0 (0%)
Iemand anders? Laat even weten, dan wordt deze toegevoegd.
1 (7.1%)

Totaal aantal stemmen: 11

Kootje

Vind ik ook.
Komt nog bij dat zoiets wel vaker gebeurd bij 'n start.
Vaak genoeg is het, net als nu Glock, ook 'n coureur met 'n bak meer ervaring die deze fout maakt.
Dus als je iemand om die fout "banaan" moet gaan noemen, dan is 't Timo wel.

Wizard

Citaat van: Jozef op 29 augustus 2011 - 04:41:38
Citaat van: Vieze baas op 28 augustus 2011 - 23:36:58
No way dat kobayashi fout zit. Hij kan toch moeilijk verdwijnen als hamilton zijn kant op komt rijden, dat kan je niet van hem verwachten want hij mag zijn plek gewoon verdedigen. ZOals hamilton zelf zei is het gewoon zijn fout, maar kan gebeuren

Dan heb je toch niet goed gekeken. Kobayashi kon inderdaad zijn plek niet verdedigen, want die was hij al kwijt en hij reed dus al achter Hamilton. En de achterligger moet uitkijken voor de voorligger, niet andersom. Bovendien had Kobayashi wel nog genoeg ruimte aan zijn linkerkant, die hij onbenut liet.

Hamilton heeft zelf toegegeven dat het 100% zijn schuld was...

0634

Maar dat vind ik te zwaar. Gewoon een raceongeval.

Wizard

Dit had simpelweg voorkomen kunnen worden door in de spiegels te kijken. Kun je wel scharen onder een race-ongeval, prima wat mij betreft, maar dan nog vind het geen al te slimme actie. Hamilton heeft genoeg ervaring om beter van hem te mogen verlangen.

_Makke_

Citaat van: Wizard op 29 augustus 2011 - 17:04:58
Hamilton heeft zelf toegegeven dat het 100% zijn schuld was...

Ja? Waar heb je die info vandaan? Want ik lees toch iets anders.



Enzo

Toch was zijn eerste reactie anders, Lee McKenzie sprak hem net na de crash.


0634

Daarom zegt hij er ook bij: 'na het zien van de herhaling...'  ;)

Gerard

Iik moet helaas ook zeggen dat Lewis wat mij betreft het meesst in aanmerking komt voor deze 'eervolle' tittle... Zo jammer

Gerard

Er zijn er inderdaad 3 die Senna hebben verkozen, dat begrijp k niet helemaal... OK, hij maakte een remfout bij de start, maar verder heeft hij toch een puike (eerste) race gereden? Waarom dan niet bv Trulli, die zijn eigen teamgenoot van de baan rost?
???

Jozef

#56
De beelden waren niet erg duidelijk maar werd Trulli zelf niet door iemand anders (Glock?) aangetikt waardoor hij op zijn beurt tegen Heikki knalde?

Edit: op zie je vanaf 0:14 dat Glock een soort kamikaze-manoeuvre uitvoert waardoor een Force India moet uitwijken, waardoor Trulli gesandwicht zit tussen die Force India en zijn teamgenoot. Kon Trulli echt niks aan doen als je het mij vraagt.

Kootje

Daar was idd Glock de schuldige. >:(
Als men Senna voor dezelfde fout "banaan" noemt, vraag ik me af: Waarom dan niet Glock ??
Dat is de man met ervaring.  ::)

Gerard

Ah, Okay, dus ook Trulli was 'slachtoffer' van de kettingreactie.. Ja, dan zou glock inderdaad ook in aanmerking komen..
Ik had Lewis gebombardeerd tot.... :-X. omdat deze naar mijn mening de laatste tijd wel erg vaak betrokken s bij "incidenten" en het ook vaak discutabel is wie de "schuldige" is..
Hij heeft de laatste maanden toch al meermalen zijn excuses gemaakt.... :-[

Enzo