Van Harte gefeliciteerd Gloudiesaurus

Gestart door Enzo, 22 augustus 2011 - 00:05:16

« vorige - volgende »

Enzo

De 'Capo di tutti capi' is jarig, 28 jaren voor Gloudiesaurus.
9 jaar geleden, dus als 19-jarig broekie werd hij lid, om de site een paar jaar later over te kopen.

Van harte gefeliciteerd Peter en nog vele jaren!  8)


JimPunkRawker


F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races



Franky R.

Van harte "chef", krijgen we nog een loonsverhoging?! :D :D :D


;)


Geniet van je verjaardag. Aan het weer (althans in Rotterdam en omg.) zal het niet liggen!

supersteven

let the sunshine shine in your heart

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Gefeliciteerd, Gloudie!

Maareeeh, Gloudie werd echt geen 9 jaar geleden al lid... In mijn eerste periode bij de pits, was hij er echt nog niet. ;)

gloudiesaurus

Ik ben in 2002 al lid geworden,dus 9 jaar ;)

Ben er zelfs al wat langer, want zat ook op het oude f1room.com. Al was ik in de begin drilde niet heel actief op het forum....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

#9
oooh....maar dan was je toen alleen een meelezer, want ik leerde je pas kennen toen het bekend werd gemaakt dat je de site over had genomen, en je eerste berichten hier zijn van 2008.  ;)

gloudiesaurus

Jep vooral meelezen, toen F1Room.com er nog was ook een poster. Maar dat was zelfs al voor 2003   :) (damn ik word ook oud)

En sinds 2008, toen de site ook van mij werd, ben ik echt actief gaan posten. Daarvoor deed ik dat vooral op forum.f1news.nl... dat inmiddels opgegaan in deze site  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Pas 28? Op de één of andere manier moet ik, als ik jouw naam lees, aan een medio-veertiger denken. En wat blijkt, je bent nog jonger dan mij. Hmmmmm!! Evenzogoed, het is een beetje laat dus feliciteren staat zo mal, maar hoop dat je een goede verjaardag hebt gehad. Nog 2 jaar en dan kom je bij de 'echte mannen leeftijd'. Dertigers rulen, dat weet je!! Dus.