Grand Prix van België, Spa-Francorchamps

Gestart door Enzo, 19 augustus 2011 - 14:14:45

« vorige - volgende »

Gerard

Ik wil even iets kwijt... Ik vind het MEGA knap van Bruno Senna om VOOR Petrov, Alonso op P7 te kwalificeren! :D

Wizard

Citaat van: Gerard op 27 augustus 2011 - 15:09:56
Ik wil even iets kwijt... Ik vind het MEGA knap van Bruno Senna om VOOR Petrov, Alonso op P7 te kwalificeren! :D

Absoluut!! Meer dan een seconde sneller dan Petrov, die de auto kent, die in het ritme zit en meer ervaring heeft. En dat op een baan tijdens moeilijke omstandigheden. Ik neem mijn pet af!

Wizard

Overigens, dat laatste roondje van Lewis was ook focking briljant!! Echt op het randje: Stuiteren, blokkeren en vooral trappen. Heerlijk!

Edwin90

Maldonado/Hamilton gaat zeker nog een staartje krijgen. Leek me trouwens meer dat Maldonado zijn wagen gewoon door liet lopen richting de vangrail terwijl Lewis de flauwe bocht die in het rechte stuk zit gewoon maakt.

Ik zeg wraakactie. We gaan het meemaken de komende uren.

WeezyAveli

Citaat van: Edwin90 op 27 augustus 2011 - 15:21:31
Maldonado/Hamilton gaat zeker nog een staartje krijgen. Leek me trouwens meer dat Maldonado zijn wagen gewoon door liet lopen richting de vangrail terwijl Lewis de flauwe bocht die in het rechte stuk zit gewoon maakt.

Precies wat ik dacht toen ik het voor de 1e keer zag.

Wizard

De beelden!!



Het is toch over en overduidelijk dat Hamilton Maldonado een beuk verkoopt!!

WeezyAveli


Wizard

Sowieso al het remmen en de stuurbeweging van Lewis. Het slaan gewoon nergens op!

WeezyAveli

Citaat van: Wizard op 27 augustus 2011 - 15:29:01
Sowieso al het remmen en de stuurbeweging van Lewis. Het slaan gewoon nergens op!

1e stuurbeweging kan vanalles zijn, overstuur door het nattwegdek of het schrikken van Maldonado naast zicht in een inlap.

monaco2011

Citaat van: WeezyAveli op 27 augustus 2011 - 15:29:40
Citaat van: Wizard op 27 augustus 2011 - 15:29:01
Sowieso al het remmen en de stuurbeweging van Lewis. Het slaan gewoon nergens op!

1e stuurbeweging kan vanalles zijn, overstuur door het nattwegdek of het schrikken van Maldonado naast zicht in een inlap.
kom op zeg, ze moeten hamilton nu maar gewoon eens een race aan de kant houden, waar slaat dit op?? hij wacht Maldonado op en geeft m dan een beuk, dat kan toch gewoon niet??

Wizard

Citaat van: WeezyAveli op 27 augustus 2011 - 15:28:51
Er staat een bocht iets verderop  ::)

Wees nu eens hééééél eerlijk. Hamilton vertraagd, Maldonado wilt hem ernaast prikken waarna Lewis een stuurbeweging maakt. Als ik dit zie, zie jij dit ook. En nogmaals, dit moet gewoon niet. Dit is onsportief. Ik vond het heerlijk hoe Hamilton hem ernaast prikte bij Maldonado, voor start/finish, maar laat je zelf dan niet zo kennen. Maldonado zat zelf in verkeer, die jongen raakt Hamilton daar niet extra. Gewoon race-incidentje dus tranen drogen en doorgaan. Dat Lewis na start/finish 'opwacht' en een beweging maakt richting Maldonado vind ik onnodig. Ik zeg: 5/10 penalty voor Hamilton.

WeezyAveli

Citaat van: Wizard op 27 augustus 2011 - 15:32:22
Citaat van: WeezyAveli op 27 augustus 2011 - 15:28:51
Er staat een bocht iets verderop  ::)

Wees nu eens hééééél eerlijk. Hamilton vertraagd, Maldonado wilt hem ernaast prikken waarna Lewis een stuurbeweging maakt. Als ik dit zie, zie jij dit ook. En nogmaals, dit moet gewoon niet. Dit is onsportief. Ik vond het heerlijk hoe Hamilton hem ernaast prikte bij Maldonado, voor start/finish, maar laat je zelf dan niet zo kennen. Maldonado zat zelf in verkeer, die jongen raakt Hamilton daar niet extra. Gewoon race-incidentje dus tranen drogen en doorgaan. Dat Lewis na start/finish 'opwacht' en een beweging maakt richting Maldonado vind ik onnodig. Ik zeg: 5/10 penalty voor Hamilton.

Opwachten? LH was al afgevlagd hij was bezig met z'n in/outlap dus dan rij je idd langzamer.

Wizard

Aaaahhhh, kom op zeg!! Dit kan ik nauwelijks meer serieus nemen. Hoe ga je de stuurbeweging wegwuiven? Stuiptrekking? Of deed Maldonado dat vanuit zijn auto??

monaco2011

Citaat van: WeezyAveli op 27 augustus 2011 - 15:33:34
Citaat van: Wizard op 27 augustus 2011 - 15:32:22
Citaat van: WeezyAveli op 27 augustus 2011 - 15:28:51
Er staat een bocht iets verderop  ::)

Wees nu eens hééééél eerlijk. Hamilton vertraagd, Maldonado wilt hem ernaast prikken waarna Lewis een stuurbeweging maakt. Als ik dit zie, zie jij dit ook. En nogmaals, dit moet gewoon niet. Dit is onsportief. Ik vond het heerlijk hoe Hamilton hem ernaast prikte bij Maldonado, voor start/finish, maar laat je zelf dan niet zo kennen. Maldonado zat zelf in verkeer, die jongen raakt Hamilton daar niet extra. Gewoon race-incidentje dus tranen drogen en doorgaan. Dat Lewis na start/finish 'opwacht' en een beweging maakt richting Maldonado vind ik onnodig. Ik zeg: 5/10 penalty voor Hamilton.

Opwachten? LH was al afgevlagd hij was bezig met z'n in/outlap dus dan rij je idd langzamer.
is dat zo?? volgens mij was er nog tijd voor een volgend rondje en aangezien ze op inters stonden en de baan sneller werd had maldonado nog wel een rondje willen doen denk ik. Hamilton was met zijn tijd op dat moment safe!

_Makke_

Citaat van: Wizard op 27 augustus 2011 - 15:29:01
Sowieso al het remmen en de stuurbeweging van Lewis. Het slaan gewoon nergens op!

Meestal remmen ze wanneer ze afgevlagd worden. Nog niet vaak zien gebeuren dat ze vol risico naar de pits rijden. Verder volgde Hamilton de rijlijn en sneed Maldonado hem gewoon de pas af. Waarschijnlijk omdat hij vond dat Hamilton hem foutief passeerde in de voorlaatste bocht, wat uiteraard niet het geval is.