Vandaag in de F1-geschiedenis....

Gestart door 0634, 05 augustus 2011 - 09:06:36

« vorige - volgende »

janke

#1095
Citaat van: Jeroen op 08 mei 2015 - 20:20:10
Ik blijf erbij dat dat de meest overschatte rijder ever is.

Ben je niet de enige. Wildebras/brokkenpiloot. Maar hij gaf zich altijd 100%. Dat bijna iedereen van hem in katzwijm ligt/lag heb ik nooit zo goed begrepen. Maar een vechter was het. Mansell was zo ongeveer van hetzelfde laken een pak. Maar die heeft gepresteerd. Maar er zijn ook fans die weg lopen met Gilles en Mansell een kneus vinden/vonden. Heb ik ook nooit begrepen. Maar dat vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Ik snap dat ook niet. Mansell heeft zoveel gewonnen.  Liet zich ook niet het kaas van het brood eten door matige teamgenoten als Scheckter. Natuurlijk had Villeneuve een prima wapenbeheersing,  maar F1 is meer dan dat.

janke

#1097
Mansell vond/vind ik tig keer beter dan Villeneuve. Heb ze alle twee gezien. Dat popie-jopie gedrag van Villeneuve op Zandvoort ook. Gaat nergens over.

Some things are too important to be left in the past.

janke

Overleed Elio de Angelis op 15 mei 1986 na een crash op Paul Ricard met zijn Brabham/BMW BT55. Ik vond Elio een groot talent.

Some things are too important to be left in the past.


gloudiesaurus

Mooi stuk SDG! Ik geniet er elke keer weer van  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


janke

Some things are too important to be left in the past.



SDG

Gisteren was het ook exact twintig jaar geleden dat Jean Alesi in Montreal zijn enige zege in zijn F1-carrière scoorde.


Franky R.


SDG

Citaat van: Franky R. op 23 juni 2015 - 23:15:15
http://www.gppits.net/nieuws/video_oude_racehelden_in_oostenrijk/


Genieten van de sound! :)

Dat de Minardi tijdens het korte ritje zijn motor opblies toonden ze begrijpelijk niet in het filmpje...  ;D

Franky R.