Man van de race: Hongarije

Gestart door 0634, 31 juli 2011 - 17:04:04

« vorige - volgende »

Wie vond jij de man van de wedstrijd?

Button
11 (61.1%)
Vettel
0 (0%)
Alonso
0 (0%)
Hamilton
1 (5.6%)
Webber
0 (0%)
Massa
1 (5.6%)
Di Resta
3 (16.7%)
Buemi
2 (11.1%)
Rosberg
0 (0%)
Alguersuari
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

monaco2011

Citaat van: Wizard op 04 augustus 2011 - 16:11:06
Citaat van: Burorri op 03 augustus 2011 - 12:21:35
Klopt, maar massa had voor het podium kunnen gaan. Massa zegt laatste tijd altijd dat hij had kunnen gaan voor het podium, maar het gebeurd bijna nooit. En natuurlijk is Hamiltons foutje iets groter, maar om dan te zeggen dat de een een banaan is en de andere potentieel man van de wedstrijd gaat mij te ver.

Het zit je wel hoog hé? Nogmaals, zet die bril eens af en reageer eens wat minder gepiekeerd op kritiek. Ik hoef Hamilton's toch niet geweldig te vinden omdat jij dat vind! Mij is een andere mening toegedaan en om nu in ieder topic te roepen dat het te ver gaat, dat je het overdreven vind, vind ik weer overdreven en te ver gaan. Genoeg is genoeg. Ik leg uit waarom ik dát vind en het is al enigszins afgezwakt omdat Lewis sowieso nog naar binnen moest, maar dan nog had de schade beperkt kunnen blijven door niet te spinnen dan wel op inters te gaan. Aan de andere kant is het ook een compliment. Zou ik dit onopgemerkt laten zou ik Hamilton wel erg onderschatten!
tja, da's nou één van de redenen waarom ik die banaan van de wedstrijd verkiezing maar niks vind ;)

0634

Dat is duidelijk. Hou erover verder nou maar over op.

Folkert

#47
Genoeg...
Trotse vader van Rosalie(L)