Man van de race: Hongarije

Gestart door 0634, 31 juli 2011 - 17:04:04

« vorige - volgende »

Wie vond jij de man van de wedstrijd?

Button
11 (61.1%)
Vettel
0 (0%)
Alonso
0 (0%)
Hamilton
1 (5.6%)
Webber
0 (0%)
Massa
1 (5.6%)
Di Resta
3 (16.7%)
Buemi
2 (11.1%)
Rosberg
0 (0%)
Alguersuari
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

0634


Niels_

Komt er ooit een race waarin Hamilton eens geen stemmen krijgt? Heeft vandaag toch echt wel een te dwaze move gemaakt om man van de race te worden? ???

Enfin, maar 1 naam hoort hier thuis: Button.

Folkert

Hamilton, zonder meer ;)

Button. Hoe hij het doet weet niemand, maar hij doet het gewoon. En het lijkt zo simpel. Met kleine kantekening dat er wel iets van geluk bij komt kijken.

Wil toch een vermelding van Hamilton geven, geen super race, maar hij was duidelijk sterk en maakte verkeerde keuze en wat pech hebben hem de race gekost, inclusief zijn foutje, maar dat maakte er meer. Vocht mooi met Massa, Webber, Button en Vettel en won wel elke keer. Jammer dat hij daarna domme bande keuzes ging maken.

STR en DiResta ook goed.

Button dus
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Vind het raar dat zo weinig mensen Buemi aanduiden als man van de race. Iedereen kiest wie hij wil natuurlijk, maar heb de indruk dat als Vettel, Hamilton, Alonso of Schumacher van plaats 23 naar plaats 8 rijden dat veel meer geaprecieerd wordt. Zij rijden dan nog eens in een veel snellere wagen dan dat de STR dat is.

Folkert

Citaat van: M@rc op 01 augustus 2011 - 09:58:45
Vind het raar dat zo weinig mensen Buemi aanduiden als man van de race. Iedereen kiest wie hij wil natuurlijk, maar heb de indruk dat als Vettel, Hamilton, Alonso of Schumacher van plaats 23 naar plaats 8 rijden dat veel meer geaprecieerd wordt. Zij rijden dan nog eens in een veel snellere wagen dan dat de STR dat is.
Denk dat er ook een hoop te maken heeft met wat er op tv word gezien. De prestatie is natuurlijk enorm knap, maar voor de meeste is het denk ik niet duidelijk hoe hij zo hoog heeft kunnen eindigen. Was het geluk of was het pure kunde. Of zat het er tussen in? Denk dat daar hoop verschil in zit.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

#20
Buemi is achteraan gestart en is als 8ste geëindigd? Mwah, niet meer dan normaal toch?? ;D ;)
Nee, dat  is inderdaad een top prestatie, en inderdaad, misschien wel onder gewaardeerd!
Maar buiten het gevecht in de slotfase (Met Alguersuari , Rosberg,Koba en Petrov?) hebben we hem maar weinig gezien...
Echt zo'n stille sneaky actie,:) waarbij een goede strategie en goed stuurmanskunst de sleutel is tot succes!

Franky R.

Citaat van: Scuderia91 op 01 augustus 2011 - 00:58:21
Komt er ooit een race waarin Hamilton eens geen stemmen krijgt? Heeft vandaag toch echt wel een te dwaze move gemaakt om man van de race te worden? ???

Enfin, maar 1 naam hoort hier thuis: Button.


Dat komt omdat Hamilton voor vuurwerk zorgt... ;)  ...En de TV die hem volgt...Zoals eerder gezegd Doet Buemi het niet verkeerd om van 23 naar 8 te rijden.


Maar de TV registreert alleen de 'big names'...Denk maar aan Webber in China. Die moest ook van achteren komen en werd wel gevolgd door de TV-crew.

Wizard

Citaat van: Burorri op 01 augustus 2011 - 10:27:30
Citaat van: M@rc op 01 augustus 2011 - 09:58:45
Vind het raar dat zo weinig mensen Buemi aanduiden als man van de race. Iedereen kiest wie hij wil natuurlijk, maar heb de indruk dat als Vettel, Hamilton, Alonso of Schumacher van plaats 23 naar plaats 8 rijden dat veel meer geaprecieerd wordt. Zij rijden dan nog eens in een veel snellere wagen dan dat de STR dat is.
Denk dat er ook een hoop te maken heeft met wat er op tv word gezien. De prestatie is natuurlijk enorm knap, maar voor de meeste is het denk ik niet duidelijk hoe hij zo hoog heeft kunnen eindigen. Was het geluk of was het pure kunde. Of zat het er tussen in? Denk dat daar hoop verschil in zit.

Is ook zo. En natuurlijk een verschil of iemand doorschuift of inhaalt. Ikzelf heb Buemi geen spannende dingen zien doen noch zien inhalen. Waarmee ik niet wil beweren dat hij daadwerkelijk niemand ingehaald heeft maar kennelijk was het niet interessant genoeg om dit uit te zenden. Dus een beetje op de Koba-stijl doorgeschoven. Nou ja, in ieder geval een pluim voor Buemi.

Kootje

Pas aan het einde vd race kreeg de regie aandacht voor de middenmoters.
Toen reed Buemi al op P8 rond.  :-\
Hoe hij daar gekomen is weet niemand ,simpelweg omdat 't niet uitgezonden is.
Maar je rijdt niet van P23 naar P8 met alleen maar doorschuiven en zonder op de baan in te halen natuurlijk.  ::)
Daarom wat mij betreft Man vd Race dit keer.

Wizard

Buemi pakte bij de start al een man of 10. En hoe hij die overige 5 plaatsen goed maakte, geen idee.

Kootje

Citaat van: Wizard op 01 augustus 2011 - 17:29:16
Buemi pakte bij de start al een man of 10. En hoe hij die overige 5 plaatsen goed maakte, geen idee.

Oke ..... ,dat zou idd door doorschuiven kunnen komen.
Maar zoals gezegd ,het is niet uitgezonden.  :-[
Dus puur op basis van die 15 posities winst heb ik 'm daartoe uitgeroepen.
Misschien dan toch maar Alguersuari ??  ::)
Of had die ook zo'n wereldstart ??

Wizard

Oh, je hoeft van mij jouw gekozen man van de race echt niet bij te schaven hoor. Van Buemi mag niks gezegd worden en deed het zeker niet verkeerd. Alleen heb ik het idee dat de prestaties uit onwetendheid wat worden opgeblazen.

Kootje

Citaat van: Wizard op 01 augustus 2011 - 18:38:27
Oh, je hoeft van mij jouw gekozen man van de race echt niet bij te schaven hoor.

;D ;D ;D

Doe ik ook niet.
Maar als hij inderdaad zo'n wereldstart had ,dan is de prestatie van Alguersuari minstens net zo goed te noemen.

Eén ding is voor mij iig duidelijk.
Géén van de "topcoureurs" verdient het wat mij betreft dit keer.
Al kan ik de keuze voor Button wel begrijpen ,heeft hij toch teveel te danken aan het falen van anderen.

Wizard

Juist als iedereen faalt en één iemand niet is het een kwaliteit wat je makkelijk kunt belonen. Het is niet zo dat het kwam aanwaaien. Button is altijd sterk in dit soort situaties. Als zijn collega's de mooiste rondjes draaien, rijdt hij vrolijk naar P1 om de wedstrijd naar zijn hand te zetten. Dan heb je het niet te danken aan het falen van de andere maar ben je gewoon goed in deze omstandigheden.

Kootje

CitaatDan heb je het niet te danken aan het falen van de andere maar ben je gewoon goed in deze omstandigheden.

Combinatie van.

En daarom begrijp ik de keuze voor Jenson wel ,maar ga ik er niet in mee.