Round 11: Formula 1 ENI Magyar Nagydíj 2011

Gestart door Franky R., 26 juli 2011 - 21:34:35

« vorige - volgende »

Niels_

Citaat van: Kootje op 29 juli 2011 - 20:47:54
Citaat van: rafael25 op 29 juli 2011 - 20:38:28
Elk jaar vraag ik me af waarom deze GP nog steeds op de kalender staat.
Redbull had hier vorig jaar de beste auto doordat deze zoveel downforce & grip heeft in de bochten.
Dat voordeel hebben ze dit jaar nog steeds.  ::)
Klopt, al zoveel vrijdagen na mekaar is er getwijfeld of Red Bull wel zo sterk is als de GP daarvoor, maar elke keer staan ze er weer in de kwalificatie. Zie ik dit jaar ook niet anders, en we weten allemaal hoe dat gaat op de Hungaroring...

Folkert

Zal me niet verbazen als Mclaren toch voor RBR staat en dat RBR toch minder vooraan staat zoals hiervoor
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Mij eigenlijk wel ,al hoop ik er op ,ik zie het niet gebeuren.


Kootje

Maar dat was vrijdag.  ;)

Nu .... op de zaterdag ... is het wederom Vettel die snelste is.
(al kwam dat mede door 't remprobleem van Lewis)

Benieuwd hoe 't er vanmiddag voorstaat.
Ik verwacht: Vettel - Hamilton - Alonso - Button - Webber - Rosberg

Enzo

http://www.gppits.net/nieuws/gp_hongarije_vt3_vettel_op_stoom/

Red Bull heeft vannacht door gewerkt om de set-up van de auto's aan te passen. Dit lijkt zich vandaag uit te betalen, ze waren iig een stuk sneller dan gisteren. Het ziet er goed uit voor de quali... ::)

JimPunkRawker

Mss heeft RB het weer teruggevonden.
Alonso spreekt ook weer possitief over Ferrari dit weekend
het wordt weer een nek aan nek race!

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Gerard

Fernando, the fuel is faster than you , ;D
jake humphrey over de radio van Alonso tijdens benzinetest op Fiorano ;D

Folkert

Hamilton op de harde? Of hoorde ik dat niet goed?
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

en alweer een redbull op pole position. Ik had het niet verwacht. Ik dacht dat het voor hamilton ging zijn. Alonso, jammer , maar slechts een 5de plaats. Wordt moeilijk om te winnen

Gerard

#70
Mooie Qualy!  8)
Maar wat gebeurde er met Webber in de laatste ronde? Eerste sector snelst? En toch 6de ???
knap van Vettel! De Macs zitten er goed bij, Massa voor het eerst sneller in de qualy dan Alonso... Mooi van Perez, 10de.

wat is er eigenlijk met d'Ambrosio?? Langzamer dan Ricciardo ???


Folkert

Citaat van: robbert op 30 juli 2011 - 15:08:19
en alweer een redbull op pole position. Ik had het niet verwacht. Ik dacht dat het voor hamilton ging zijn. Alonso, jammer , maar slechts een 5de plaats. Wordt moeilijk om te winnen
Ik ook niet, was bijna overtuigd dat Hamilton er zou staan. Maar Vettel is nou eenmaal pole getter, en minder sterk in de race. Denk dat Hamilton en misschien ook Alonso nog wel hem kunnen pakken.
Jammer dat Hamilton(geloof ik) een foutje maakte. Knap nog steeds van Vettel, maar RBR is nog altijd de snelste in kwalificatie.

Webber kon er gewoon niet aan. En Massa ook knappe ronde, maar morgen zal het denk ik weer omgedraaid zijn.

Maar als ik me dus niet vergis, rijd Hamilton dus in Q2 alleen op hard en heeft dus nog een setje zacht over. Dat zal hem morgen goed van pas komen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

#73
Potdomme zeg ,pole nr 8 voor Sebje alweer ,en nr 11 voor Red Bull. :o
Gaan we 't dit seizoen nog meemaken dat 'n ander team pole pakt. ?? ???

Hamilton was close ,maar ja .... jammer van dat kleine foutje in de laatste bocht. ::)
Kostte hem misschien net de pole. :-\

Button en Massa verrassend vóór Alonso. 8) ,dat had ik toch echt niet verwacht. :-X

Morgen de McLarens vooraan ??    Of zou 't Vettel toch lukken z'n 7e winst te pakken ??
Of kunnen Fernando en/of wellicht zelfs Felipe nog voor verrassingen zorgen ??

Nog één nachtje en we gaan 't zien ,maar ik verwacht iig weer 'n mooie spannende race.

Folkert

#74
Citaat van: Kootje op 30 juli 2011 - 15:37:00
Domme zeg ,pole nr 8 voor Sebje alweer ,en pole 11 voor Red Bull. :o
Gaan we 't dit seizoen nog meemaken dat 'n ander team pole pakt. ?? ???

Hamilton was close ,maar ja .... jammer van dat kleine foutje in de laatste bocht. ::)
Kostte hem misschien net de pole. :-\

Button en Massa verrassend vóór Alonso. 8) ,dat had ik toch echt niet verwacht. :-X

Morgen de McLarens vooraan ??    Of zou 't Vettel toch lukken z'n 7e winst te pakken ??
Of kunnen Fernando en/of wellicht zelfs Felipe nog voor verrassingen zorgen ??

Nog één nachtje en we gaan 't zien ,maar ik verwacht iig weer 'n mooie spannende race.
Denk niet dat Vettel morgen snelheid heeft, Mclaren gaat ze verslaan.  ;)  8)
Trotse vader van Rosalie(L)