Stoeltjes meenemen naar GP van Belgie?

Gestart door mastergraveyard, 24 juli 2011 - 16:42:51

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: mastergraveyard op 09 augustus 2011 - 13:02:10
Ik heb eens gekeken bij T&T, maar hier zijn de parkeertickets niet meer beschikbaar.
-Iemand ervaring met andere sites voor tickets te bestellen voor de GP?
-Iemand ervaring met deze: http://www.spagrandprix.com/  ?

Kijk eens op onze FP, staat ook het één en ander... ;)
Welkom op de Pits trouwens!

Kootje

Die ken ik niet ,maar aangezien het de officiele site is .....  ::)
Deze schijnen ook wel goed te zijn.  :-\

http://www.gpticket.nl/
http://www.mygpticket.com/f1/ned?gclid=CODalaWMwqoCFcUl3godWjsL-w

Zie maar.
In ieder geval veel succes en plezier aldaar.  ;)

mastergraveyard

Citaat van: Enzo op 09 augustus 2011 - 13:16:37
Citaat van: mastergraveyard op 09 augustus 2011 - 13:02:10
Ik heb eens gekeken bij T&T, maar hier zijn de parkeertickets niet meer beschikbaar.
-Iemand ervaring met andere sites voor tickets te bestellen voor de GP?
-Iemand ervaring met deze: http://www.spagrandprix.com/  ?

Kijk eens op onze FP, staat ook het één en ander... ;)
Welkom op de Pits trouwens!
Uhm FP? wat is dat precies?:P

mastergraveyard

Citaat van: Kootje op 09 augustus 2011 - 13:23:37
Die ken ik niet ,maar aangezien het de officiele site is .....  ::)
Deze schijnen ook wel goed te zijn.  :-\

http://www.gpticket.nl/
http://www.mygpticket.com/f1/ned?gclid=CODalaWMwqoCFcUl3godWjsL-w

Zie maar.
In ieder geval veel succes en plezier aldaar.  ;)
Er stond idd dat het de officiele site was, maar wist dit niet zeker......op internet zetten ze namelijk wel meer ;)

Kootje


Niels_

Ik koop mijn tickets op Spa Grand Prix, nooit problemen mee gehad iig. :)

De poorten waren vorig jaar open om half 8, maar dit verschilt eigenlijk meestal jaar per jaar. Voor 2010 was er zelfs geen uur en waren er al mensen om 6u of vroeger op dat circuit (en ik niet veel later ook :P ).

Stoeltjes mag je uiteraard meenemen in de bronze area. Ik ga meestal op een plaats zitten waar de grond gelijk is, omdat ik vrij vroeg ben op zondag is dat niet zo moeilijk om een plaats te vinden. Ook ga ik altijd in de buurt van een scherm zitten, anders is de wedstrijd echt lastig te volgen, tenzij je zo'n toestal van FanVision hebt (KangoorooTV) vroeger.

Overigens: indien je fan bent van een bepaald team moet je zeker eens langs de 'F1-village' passeren, vlakbij Eau Rouge. ;) Enkele jaren terug waren er iets meer kraampjes, maar nu staan er nog steeds een hoop. Maar ook rondom het circuit heb je nog wel vele plaatsen waar kraampjes staan, hoewel die dikwijls ook verouderde artikels bijhebben. Indien je doorloopt langs de uitgang van Eau Rouge krijg je er een deel en ook aan de ingang van Bruxelles (denk ik) staan er enkele. :)

mastergraveyard

Citaat van: Scuderia91 op 09 augustus 2011 - 17:17:00
Ik koop mijn tickets op Spa Grand Prix, nooit problemen mee gehad iig. :)

De poorten waren vorig jaar open om half 8, maar dit verschilt eigenlijk meestal jaar per jaar. Voor 2010 was er zelfs geen uur en waren er al mensen om 6u of vroeger op dat circuit (en ik niet veel later ook :P ).

Stoeltjes mag je uiteraard meenemen in de bronze area. Ik ga meestal op een plaats zitten waar de grond gelijk is, omdat ik vrij vroeg ben op zondag is dat niet zo moeilijk om een plaats te vinden. Ook ga ik altijd in de buurt van een scherm zitten, anders is de wedstrijd echt lastig te volgen, tenzij je zo'n toestal van FanVision hebt (KangoorooTV) vroeger.

Overigens: indien je fan bent van een bepaald team moet je zeker eens langs de 'F1-village' passeren, vlakbij Eau Rouge. ;) Enkele jaren terug waren er iets meer kraampjes, maar nu staan er nog steeds een hoop. Maar ook rondom het circuit heb je nog wel vele plaatsen waar kraampjes staan, hoewel die dikwijls ook verouderde artikels bijhebben. Indien je doorloopt langs de uitgang van Eau Rouge krijg je er een deel en ook aan de ingang van Bruxelles (denk ik) staan er enkele. :)
Hey, ok dankje dan ga ik ze daar maar eens bestellen :P
Fanvision wat is dat precies?

hmmm, dat was ik inderdaad van plan ja, maar was alleen aan het denken wanneer ik daar het beste langs kon lopen...........niet dat ik mijn plaats kwijt ben natuurlijk he ;).........zal wel het beste zijn om dit na de kwalificatie of na de race te doen toch?

Niels_

Citaat van: mastergraveyard op 09 augustus 2011 - 19:28:48
Citaat van: Scuderia91 op 09 augustus 2011 - 17:17:00
Ik koop mijn tickets op Spa Grand Prix, nooit problemen mee gehad iig. :)

De poorten waren vorig jaar open om half 8, maar dit verschilt eigenlijk meestal jaar per jaar. Voor 2010 was er zelfs geen uur en waren er al mensen om 6u of vroeger op dat circuit (en ik niet veel later ook :P ).

Stoeltjes mag je uiteraard meenemen in de bronze area. Ik ga meestal op een plaats zitten waar de grond gelijk is, omdat ik vrij vroeg ben op zondag is dat niet zo moeilijk om een plaats te vinden. Ook ga ik altijd in de buurt van een scherm zitten, anders is de wedstrijd echt lastig te volgen, tenzij je zo'n toestal van FanVision hebt (KangoorooTV) vroeger.

Overigens: indien je fan bent van een bepaald team moet je zeker eens langs de 'F1-village' passeren, vlakbij Eau Rouge. ;) Enkele jaren terug waren er iets meer kraampjes, maar nu staan er nog steeds een hoop. Maar ook rondom het circuit heb je nog wel vele plaatsen waar kraampjes staan, hoewel die dikwijls ook verouderde artikels bijhebben. Indien je doorloopt langs de uitgang van Eau Rouge krijg je er een deel en ook aan de ingang van Bruxelles (denk ik) staan er enkele. :)
Hey, ok dankje dan ga ik ze daar maar eens bestellen :P
Fanvision wat is dat precies?

hmmm, dat was ik inderdaad van plan ja, maar was alleen aan het denken wanneer ik daar het beste langs kon lopen...........niet dat ik mijn plaats kwijt ben natuurlijk he ;).........zal wel het beste zijn om dit na de kwalificatie of na de race te doen toch?
FanVision is zo'n toestelletje dat je kan huren (of kopen, sinds dit jaar). Je kan er de race op volgen zoals op een klein TV-tje, maar daarnaast ook de on-board camera's van alle rijders en ook de live timing. Het kost 55 euro om het een weekend te huren of 250 euro om zo'n toestelletje te kopen.

Best ga je er langs na de kwalificatie of race ja. Ik weet niet of er nog veel mensen met je meegaan, maar indien je wil kan je ook voor de race nog even langsgaan en iemand anders op je stoel laten letten. ;) Al wil ik er wel bij vertellen dat dat best wel eens vermoeiend kan zijn, gezien het feit dat het in Spa geen meter vlak is. :P

mastergraveyard

ok handig.......ze hebben daar op het circuit niet toevallig gratis WIFI? :D dan neem k mijn Ipad mee, daar heb ik ook live-timing op.

we zijn met 3 personen, dus geen grote groep ofzo

SDG

Citaat van: Scuderia91 op 09 augustus 2011 - 17:17:00
Overigens: indien je fan bent van een bepaald team moet je zeker eens langs de 'F1-village' passeren, vlakbij Eau Rouge. ;) Enkele jaren terug waren er iets meer kraampjes, maar nu staan er nog steeds een hoop. Maar ook rondom het circuit heb je nog wel vele plaatsen waar kraampjes staan, hoewel die dikwijls ook verouderde artikels bijhebben. Indien je doorloopt langs de uitgang van Eau Rouge krijg je er een deel en ook aan de ingang van Bruxelles (denk ik) staan er enkele. :)

Bij die kraampjes heb je ook niet altijd van alle teams merchandising. Bij de Europese GP hadden ze een overvloed aan Ferrari-, McLaren- en Red Bull-artikelen, een paar van Mercedes en een aantal overjaarse van Renault (seizoen 2010) en zelfs nog van Brawn en BMW-Sauber. Van de andere teams echter hadden ze daar niets.

Niels_

Citaat van: mastergraveyard op 09 augustus 2011 - 20:50:33
ok handig.......ze hebben daar op het circuit niet toevallig gratis WIFI? :D dan neem k mijn Ipad mee, daar heb ik ook live-timing op.

we zijn met 3 personen, dus geen grote groep ofzo

Haha, ik denk het niet, dat heb ik vorig jaar ook al geprobeerd. :P

Citaat van: SDG op 09 augustus 2011 - 20:59:23
Citaat van: Scuderia91 op 09 augustus 2011 - 17:17:00
Overigens: indien je fan bent van een bepaald team moet je zeker eens langs de 'F1-village' passeren, vlakbij Eau Rouge. ;) Enkele jaren terug waren er iets meer kraampjes, maar nu staan er nog steeds een hoop. Maar ook rondom het circuit heb je nog wel vele plaatsen waar kraampjes staan, hoewel die dikwijls ook verouderde artikels bijhebben. Indien je doorloopt langs de uitgang van Eau Rouge krijg je er een deel en ook aan de ingang van Bruxelles (denk ik) staan er enkele. :)

Bij die kraampjes heb je ook niet altijd van alle teams merchandising. Bij de Europese GP hadden ze een overvloed aan Ferrari-, McLaren- en Red Bull-artikelen, een paar van Mercedes en een aantal overjaarse van Renault (seizoen 2010) en zelfs nog van Brawn en BMW-Sauber. Van de andere teams echter hadden ze daar niets.

Tja, dat klopt wel. Maar is 'niets' niet overdreven? Vorig jaar heb ik ook t-shirts van Hispania en Virgin gezien, hoewel niemand daar allicht om gaf. Maar dan hebben ze wel nog iets. ;)

mastergraveyard

Citaat van: Scuderia91 op 09 augustus 2011 - 21:57:09
Citaat van: mastergraveyard op 09 augustus 2011 - 20:50:33
ok handig.......ze hebben daar op het circuit niet toevallig gratis WIFI? :D dan neem k mijn Ipad mee, daar heb ik ook live-timing op.

we zijn met 3 personen, dus geen grote groep ofzo

Haha, ik denk het niet, dat heb ik vorig jaar ook al geprobeerd. :P

hmmm jammer :P

Citaat van: SDG op 09 augustus 2011 - 20:59:23
Citaat van: Scuderia91 op 09 augustus 2011 - 17:17:00
Overigens: indien je fan bent van een bepaald team moet je zeker eens langs de 'F1-village' passeren, vlakbij Eau Rouge. ;) Enkele jaren terug waren er iets meer kraampjes, maar nu staan er nog steeds een hoop. Maar ook rondom het circuit heb je nog wel vele plaatsen waar kraampjes staan, hoewel die dikwijls ook verouderde artikels bijhebben. Indien je doorloopt langs de uitgang van Eau Rouge krijg je er een deel en ook aan de ingang van Bruxelles (denk ik) staan er enkele. :)

Bij die kraampjes heb je ook niet altijd van alle teams merchandising. Bij de Europese GP hadden ze een overvloed aan Ferrari-, McLaren- en Red Bull-artikelen, een paar van Mercedes en een aantal overjaarse van Renault (seizoen 2010) en zelfs nog van Brawn en BMW-Sauber. Van de andere teams echter hadden ze daar niets.

Tja, dat klopt wel. Maar is 'niets' niet overdreven? Vorig jaar heb ik ook t-shirts van Hispania en Virgin gezien, hoewel niemand daar allicht om gaf. Maar dan hebben ze wel nog iets. ;)
agjah, zolang ze maar merchandising van Red Bull en in het bijzonder van Vettel hebben is het goed :D

Niels_

Red Bull heeft altijd wel een apart kraam bij ja. In 2008 en 2009 was het volgens mij nog groter, hadden ze echt een halve winkel bij waar je kon in wandelen, nu is het gewoon een kraam net zoals alle anderen. ;)

mastergraveyard

Citaat van: Scuderia91 op 10 augustus 2011 - 17:49:13
Red Bull heeft altijd wel een apart kraam bij ja. In 2008 en 2009 was het volgens mij nog groter, hadden ze echt een halve winkel bij waar je kon in wandelen, nu is het gewoon een kraam net zoals alle anderen. ;)
ah dat is jammer :P........ik was namelijk nog opzoek naar de dekbedovertrekken van Red Bull ;)

Wizard

Citaat van: mastergraveyard op 24 juli 2011 - 16:42:51
Hallo,

Ik had een vraagje:
Mag je naar de GP van Belgie (26-28 augustus) klapstoeltjes meenemen als je een ticket hebt voor staanplaatsen?
Of is het niet toegestaan om zelf stoeltjes mee te nemen?

alvast bedankt,

Waarom geen zitplaatsen kopen als je wilt zitten? ;) En tussen de staande massa mensen zitten....hmmmm. Lijkt mij juist tof om er tussenin te staan en genieten van de sfeer!