Man van de race: Duitsland

Gestart door Folkert, 24 juli 2011 - 15:56:58

« vorige - volgende »

wie is de man van de race

Lewis Hamilton
16 (72.7%)
Fernando Alonso
1 (4.5%)
Mark Webber
0 (0%)
Sebastian Vettel
1 (4.5%)
Felipe Massa
2 (9.1%)
Adrian Sutil
1 (4.5%)
Nico Rosberg
0 (0%)
Michael Schumacher
0 (0%)
Kamui Kobayashi
1 (4.5%)
Vitalie Petrov
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Folkert

Zoals gewoonlijk: Wie is de man van de wedstrijd.

Denk er aan: iedereen mag zijn man van de wedstrijd kiezen, ook al zijn er fouten gemaakt.

Serieus:

Wie is vandaag de beste?
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Beetje kinderachtig. Zegt meer over jou dan over mij, maar goed, ontopic:

Lewis Hamilton! Snaarstrak en foutloos. Vandaag de beste en verdient gewonnen.

Eervolle vermelding voor Massa die het prima heeft gedaan. Verloor te veel tijd achter Rosberg maar reed verder een prima race. Vettel had een slimmere en snellere Red Bull nodig om voorbij aan Massa te komen welke op zijn beurt minder moeite had om langszij Vettel te komen. Goed gedaan!!

Kootje

HAMILTON

Eerst al 'n briljante start ,daarna gedurende de race bijna foutloos.
Dat ene minimale foutje wat hij maakte waarbij Webber hem kon passeren parreerde hij direct op 'n sublieme wijze.
Daarna nog de manier waarop hij eerst Webber terug verwees na stop 2 en één rondje later Alonso aftroefde ....... geniaal !!!
Dit was weer eens de Lewis waar ik zo'n fan van ben.

Eervolle vermeldingen voor Koba ,Sutil en Massa

Folkert

Citaat van: Wizard op 24 juli 2011 - 16:01:51
Beetje kinderachtig. Zegt meer over jou dan over mij, maar goed, ontopic:

Lewis Hamilton! Snaarstrak en foutloos. Vandaag de beste en verdient gewonnen.

Eervolle vermelding voor Massa die het prima heeft gedaan. Verloor te veel tijd achter Rosberg maar reed verder een prima race. Vettel had een slimmere en snellere Red Bull nodig om voorbij aan Massa te komen welke op zijn beurt minder moeite had om langszij Vettel te komen. Goed gedaan!!
Ik doe nu net als jij, provoceren, meer niet. Want deed jij niet  het zelfde in 2 andere topics? Minstens even kinderachtig. Massa eervolle vermelding? Wat heeft hij gedaan dan? start als 5de en eindigt als 5de.

Eervolle vermeldingen: Webber, Alonso en Kobayashi/Hamilton. Maar Massa? was weer eens nergens.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Ik vind het prima, Burorri. Je zet jezelf voor schut niet mij.

gloudiesaurus

Jongens hou het gezellig ;)

Lewis Hamilton is voor mij de man, iig. snaarstrakke race. En toen Webber er voorbij kwam, meteen pareren.

En Sutil was ook lekker onder weg. Maar Alonso deed het ook niet slecht...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: Burorri op 24 juli 2011 - 16:24:58
Massa eervolle vermelding? Wat heeft hij gedaan dan? start als 5de en eindigt als 5de.

Eervolle vermeldingen: Webber, Alonso en Kobayashi/Hamilton. Maar Massa? was weer eens nergens.

Massa krijgt z'n eervolle vermelding omdat hij Vettel de hele race af wist te houden.
Dat hij geen plekje won lag aan z'n team ,niet aan hem.


Maar waarom dan eervolle vermeldingen voor Webber en Alonso ??

Webber verkloot weer eens z'n pole-position en verliest 2 plaatsen in de beste auto. ???
Alonso mist meerdere malen z'n rempunt en liet zich na de 2e stop in de luren leggen door Hamilton.  ::)

En dan Hamilton zelf.
Hoezo eervolle vermelding ??     Is hij dan niet jouw man vd race ??  ;)
Dit keer zal iedereen het daar mee eens zijn.     Ik iig wel.  :P

Wizard

Massa reed ook meer dan prima. Je gaat er automatisch vanuit dat Vettel de Red Bull er sierlijk langs zwiept maar Felipe liet zich niet gek maken, ondanks dat Vettel de snellere was van de 2. Daarnaast vond ik de inhaalactie op Vettel gewoon stoer! Zo nu en dan heeft Massa van die momenten en kan hij prima sturen, vandaag was zo één. Schijt aan de snellere Vettel/Red Bull, no fear en er omheen. Dan is een eervolle vermelding wel op z'n plaats. Webber reed verder ook een prima race maar was in de gevechten telkens de ondergeschikte. En hoe Lewis hem aan de kant zette met een 'kiss of love' was fenomenaal! Gewoon prachtig! Alonso miste zo links en rechts zijn rempunt en net op een cruciaal moment. Hamilton kon er langs om vervolgens onbedreigd naar een zege te rijden. Vandaar dat ik Massa, die een snellere Vettel wel achter zich wist te houden, voorzie van een eervolle vermelding.

0634

Eervolle vermelding is wat mij betreft voor Sutil. De enige Duitser die in zijn thuisrace boven zichzelf uitsteeg.

rafael25

Hamiiii...
Zijn inhalen op Alonso was geweldig!
Die man kan aanvallen en verdedigen!! Niet normaal!! ;)

Wizard

Citaat van: Jeroen op 24 juli 2011 - 18:04:28
Eervolle vermelding is wat mij betreft voor Sutil. De enige Duitser die in zijn thuisrace boven zichzelf uitsteeg.

Strategisch sterk en de Force India deed het prima. Los daarvan heb ik hem geen dingen zien doen waarvan ik zeg, hij ontsteeg boven zichzelf! Dus, die mag je mij uitleggen los van het feit dat hij erg sterk reed.

Kootje

Citaat van: Wizard op 24 juli 2011 - 18:58:42
Citaat van: Jeroen op 24 juli 2011 - 18:04:28
Eervolle vermelding is wat mij betreft voor Sutil. De enige Duitser die in zijn thuisrace boven zichzelf uitsteeg.

Strategisch sterk en de Force India deed het prima. Los daarvan heb ik hem geen dingen zien doen waarvan ik zeg, hij ontsteeg boven zichzelf! Dus, die mag je mij uitleggen los van het feit dat hij erg sterk reed.
Hij kwam ook maar zelden in beeld omdat de gevecht tussen Massa en Vettel en tussen Webber ,Alonso en Hamilton interressanter waren.
Maar 6e worden in 'n Force India is op zich al 'n eervolle vermelding waard. 

monaco2011

Citaat van: Kootje op 24 juli 2011 - 16:43:06
Citaat van: Burorri op 24 juli 2011 - 16:24:58
Massa eervolle vermelding? Wat heeft hij gedaan dan? start als 5de en eindigt als 5de.

Eervolle vermeldingen: Webber, Alonso en Kobayashi/Hamilton. Maar Massa? was weer eens nergens.

Massa krijgt z'n eervolle vermelding omdat hij Vettel de hele race af wist te houden.
Dat hij geen plekje won lag aan z'n team ,niet aan hem.


Maar waarom dan eervolle vermeldingen voor Webber en Alonso ??

Webber verkloot weer eens z'n pole-position en verliest 2 plaatsen in de beste auto. ???
Alonso mist meerdere malen z'n rempunt en liet zich na de 2e stop in de luren leggen door Hamilton.  ::)

En dan Hamilton zelf.
Hoezo eervolle vermelding ??     Is hij dan niet jouw man vd race ??  ;)
Dit keer zal iedereen het daar mee eens zijn.     Ik iig wel.  :P
Massa kwam ook door een pitstop voor Vettel terecht ;)
Man van de race zonder twijfel Hamilton, met als goede 2e Sutil. Schumacher reed ook goed, maar helaas weer een dure fout.

monaco2011

Citaat van: Wizard op 24 juli 2011 - 18:58:42
Citaat van: Jeroen op 24 juli 2011 - 18:04:28
Eervolle vermelding is wat mij betreft voor Sutil. De enige Duitser die in zijn thuisrace boven zichzelf uitsteeg.

Strategisch sterk en de Force India deed het prima. Los daarvan heb ik hem geen dingen zien doen waarvan ik zeg, hij ontsteeg boven zichzelf! Dus, die mag je mij uitleggen los van het feit dat hij erg sterk reed.
en jij noemt jezelf Wizard?? 6e worden achter de topteams spreekt toch voor zich?? een strategie betaald zich niet zomaar uit, daar moet je ook je best voor doen ;)

monaco2011

ha ha, dr heeft ook iemand op Vettel gestemd. dat was ik niet iig!