kaarten kopen voor weekend aan 't circuit zelf voor gp duitsland en belgie

Gestart door kingd, 11 juli 2011 - 01:44:55

« vorige - volgende »

kingd

mijn vraag is of het mogelijk is kaarten te kopen voor een weekend f1 in duitsland en belgie aan het circuit zelf als het spektakel begint.Zou dan in beide gevallen een staanplek aan schaffen en op vrijdag arriveren.Wat zouden de kosten zijn?Punt is namelijk dat die boekings/administratiekosten etc. overal zo hoog zijn.

gloudiesaurus

Staanplaatsen kun je altijd nog wel aanschaffen op de dag zelf.

Vaak kun je tickets in de voorverkoop echter nog goedkoper aanschaffen, maar aangezien de GP van Duitsland al over 2 weken start zal deze voorverkoop wel al afgerond zijn. Voor Spa zijn de tickets die je voor februari aanschaft aanzienlijk goedkoper. Wellicht een tip voor volgend jaar.

Je kunt op de sites kijken van Spa en Hockenheim om te zien wat de kosten precies zijn.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Duitsland is zo goed als uitverkocht.
Er zijn alleen nog staanplaatsen voor bocht 7 te koop.

Ik zou dus niet het risico nemen om nog zonder kaarten af te reizen.

RobbertF1

Ik heb 2 jaar terug meegemaakt dat mensen bij de ingang nog tickets voor verkochten voor goud en zilver (Spa). Zou dat persoonlijk niet doen, er is altijd een risico dat je genept word. Ook gebeurt het andersom, mensen die hun tickets daar nog willen kopen en dan echt met kartonnen bordjes in de handen. Zou zelf MP bezoeken of via een officiƫle site. Dat is vertrouwder en dat beetje extra is het dan wel waard hoor.