cijfer voor de race: Silverstone

Gestart door 0634, 10 juli 2011 - 18:11:11

« vorige - volgende »

Hoe vond jij de race vandaag?

10
1 (6.3%)
9
2 (12.5%)
8
6 (37.5%)
7
6 (37.5%)
6
1 (6.3%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Poll gesloten: 20 juli 2011 - 18:11:11

0634

Ik vond het een dikke 8 waard! Heerlijke wedstrijd. :)

com

Een 7 was een leuke gemiddelde race :)

meatball

Een 7 best een mooie race ,maar wij zijn al wat gewend tegenwoordig
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Kootje

8

Spanning van begin tot eind ,en leuke gevechten met gedurfde acties.
Enige minpuntje: De teamorder aan Webber.

Enzo

Heb het een 7 gegeven. Dit valt iets lager uit door de twijfelachtige regelgeving omtrend de EBD en straffen van de stewards.
Verder was het een mooie race en van begin tot eind spannend.  8)

monaco2011

van silverstone in deze omstandigheden had ik meer verwacht. Een 7 hooguit, maar toch maar een 6 gestemd.

0634

Citaat van: Kootje op 10 juli 2011 - 18:23:42
8

Spanning van begin tot eind ,en leuke gevechten met gedurfde acties.
Enige minpuntje: De teamorder aan Webber.
Die teamorder was jammer voor ons, maar wel volkomen logisch. Ik had hem ook gegeven.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 10 juli 2011 - 19:20:10
Citaat van: Kootje op 10 juli 2011 - 18:23:42
8

Spanning van begin tot eind ,en leuke gevechten met gedurfde acties.
Enige minpuntje: De teamorder aan Webber.
Die teamorder was jammer voor ons, maar wel volkomen logisch. Ik had hem ook gegeven.
Hoezo logisch ??
Wat hadden ze dan te verliezen ??

Ik bedoel ,ze hadden ook Vettel kunnen vertellen het Webber niet te moeilijk te maken.

En dan nog ....... na de uitspraken van Horner ,Marko en Mateschitz nav de teamorder van Ferrari vorig jaar ,de daaruitvolgende discussies en regelwijziging vond ik dit vies tegen vallen.

monaco2011

Citaat van: Kootje op 10 juli 2011 - 19:41:29
Citaat van: Jeroen op 10 juli 2011 - 19:20:10
Citaat van: Kootje op 10 juli 2011 - 18:23:42
8

Spanning van begin tot eind ,en leuke gevechten met gedurfde acties.
Enige minpuntje: De teamorder aan Webber.
Die teamorder was jammer voor ons, maar wel volkomen logisch. Ik had hem ook gegeven.
Hoezo logisch ??
Wat hadden ze dan te verliezen ??

Ik bedoel ,ze hadden ook Vettel kunnen vertellen het Webber niet te moeilijk te maken.

En dan nog ....... na de uitspraken van Horner ,Marko en Mateschitz nav de teamorder van Ferrari vorig jaar ,de daaruitvolgende discussies en regelwijziging vond ik dit vies tegen vallen.
tja, of het logisch is of niet? voor de één wel, voor de ander misschien niet. Misschien voelde het team ook nog enige verantwoordelijkheid voor Vettel's verknalde pitstop en de daardoor aangepaste strategie, (de één na laatste stint was extreem kort). Op eigen kracht had Webber nooit meer zo dichbij Vettel gezeten. Hoe dan ook, Webber heeft zelf aangegeven niet te hebben geluisterd.

0634

Citaat van: Kootje op 10 juli 2011 - 19:41:29

Hoezo logisch ??
Wat hadden ze dan te verliezen ??

Ik bedoel ,ze hadden ook Vettel kunnen vertellen het Webber niet te moeilijk te maken.

En dan nog ....... na de uitspraken van Horner ,Marko en Mateschitz nav de teamorder van Ferrari vorig jaar ,de daaruitvolgende discussies en regelwijziging vond ik dit vies tegen vallen.
Ach, hypocriet zijn al die teams natuurlijk. Maar ik kan me zo'n order in de slotrondes gewoon prima voorstellen, al vind ik het als kijker doodzonde.

com

Citaat van: Jeroen op 10 juli 2011 - 20:13:18
Citaat van: Kootje op 10 juli 2011 - 19:41:29

Hoezo logisch ??
Wat hadden ze dan te verliezen ??

Ik bedoel ,ze hadden ook Vettel kunnen vertellen het Webber niet te moeilijk te maken.

En dan nog ....... na de uitspraken van Horner ,Marko en Mateschitz nav de teamorder van Ferrari vorig jaar ,de daaruitvolgende discussies en regelwijziging vond ik dit vies tegen vallen.
Ach, hypocriet zijn al die teams natuurlijk. Maar ik kan me zo'n order in de slotrondes gewoon prima voorstellen, al vind ik het als kijker doodzonde.


Daarom vind ik het wel klasse van webber dat hij de orders negeerde, wat hij zei heeft hij wel gelijk in als alonso ''zou uitvallen'' ging het nog om de overwinning.

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/264046/webber-ik-negeerde-de-orders-van-mijn-team/

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 10 juli 2011 - 19:20:10
Citaat van: Kootje op 10 juli 2011 - 18:23:42
8

Spanning van begin tot eind ,en leuke gevechten met gedurfde acties.
Enige minpuntje: De teamorder aan Webber.
Die teamorder was jammer voor ons, maar wel volkomen logisch. Ik had hem ook gegeven.


Ten eerste heb ik een zeven gegeven...Ik had meer strijd op de koppositie verwacht. I.i.g. een strijd tussen beiden RBR's, maar Vettel ging er meteen vandoor... :(


Ten tweede snap ik de teamorder van Horner niet! Hij zei dat Vettel een defecte KERS had, tevens is Webber geen bedreiging voor Vettel...dus waarom zo krampachtig Webber achter Vettel laten rijden?


Ik neem Suzuka 2010 als voorbeeld...Hamilton had een defect aan zijn bak, maar liet Button netjes voorbij. En zo heb ik nog aardig wat voorbeelden.


Dus waarom moest Webber per sé achter een Vettel met een defecte KERS blijven?

gloudiesaurus

Een 8! Leuke race die geen moment verveelde, eigenlijk was er altijd wel ergens actie op de baan :)

Zo zie je dat de oude echte race-circuits zoals Silverstone, Monza, Spa, en ook wel Montreal etc. nooit vervelen!

Daar kan meneer Tilke nog wat van leren ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

T.Nuvolari


Wizard

Negen. Spanning aan kop naast diverse gevechten, tot aan de laatste meters. Wat wil je als F1-fan/volger nog meer? Buiten dat een paar geweldige inhaalacties gezien. Kobayashi om Maldonado(?), Webber buitenom, Massa en Button zij aan zij, kortom, alle ingrediënten waren aanwezig.