British Grand Prix Silverstone

Gestart door Enzo, 03 juli 2011 - 13:44:20

« vorige - volgende »

Niels_

Van mij mag het hier echt wel gaan regenen. Ik verwacht in droge omstandigheden absoluut geen podium voor Ferrari. Echt niet.

Gerard

Een klein buitje mag wel, voor de " chaos" in de pits, en op de baan, maar een compleet verregende race hoeft voor mij niet!
Met die achterlijke SC regels tegenwoordig, zitten we (net als in Canada)weer 3 uur te wachten tot er iets gebeurt...

Kootje

Citaat van: Gerard op 04 juli 2011 - 15:09:43
met al die veranderingen hoop ik toch echt dat het nostalgische karakter van Silverstone niet verloren gaat!

Ik denk dat dat wel mee zal vallen.
Vorig jaar werd er ook al op de vernieuwde baan gereden ,en het zal me niet eens verbazen als dat het gros niet eens is opgevallen.

Dat start/finish dit jaar ook ergens anders ligt ,veranderd niets aan de karakteristieken van de baan zelf.

CitaatWat me ook opvalt, als je op i-net op zoek gaat naar kaarten, zie je overal nog de oude layout.. maw, je denkt een kaartje tehebben voor start/finish, en je hebteen kaartje voor wat vorig jaar start/finish was ;D

Dat zal wel heel lullig zijn.
Wellicht dat de GP2 en GP3 de oude pitstraat gebruiken ,dan heb je iig nog iets waar voor je geld.
Bij Ticket & Travel (waar ik zelf bestel) is de nieuwe startlokatie wel bekend.

Edwin90

Dat met de safety car valt echt wel mee, het enige wat in Canada gebeurde was dat de SC te lang door bleef rijden, dat hij de baan op kwam met die stortbui was niet meer dan terrecht. Ze sturen de SC echt niet met 3 druppels de baan op, dan mag het toch echt wel behoorlijk regenen.

Dat de coureurs vervolgens op de radio komen dat het wel of niet 'undrivable' is is niet meer dan politiek. Die jongens zijn echt niet bang.

Kootje

Het was natuurlijk ook belachelijk dat er achter de SC werd gestart in Canada. >:(


Vieze baas

Citaat van: Kootje op 04 juli 2011 - 19:27:05
Het was natuurlijk ook belachelijk dat er achter de SC werd gestart in Canada. >:(

jammer dat het tegenwoordig al zo belachelijk is dat mensen liever droge dan regenraces zien

JimmySPA

Ik zeg Alonso gaat deze winnen!  :)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

rafael25

Citaat van: JimmySPA op 05 juli 2011 - 16:03:36
Ik zeg Alonso gaat deze winnen!  :)

Ik heb geen glazen bol.Heb jij er dan??? ;D ;D

JimmySPA

Citaat van: rafael25 op 05 juli 2011 - 16:20:56
Citaat van: JimmySPA op 05 juli 2011 - 16:03:36
Ik zeg Alonso gaat deze winnen!  :)

Ik heb geen glazen bol.Heb jij er dan??? ;D ;D

Had ik hem maar, maakte het leven een stuk makkelijker ;)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"


meatball

Citaat van: rafael25 op 05 juli 2011 - 16:20:56
Citaat van: JimmySPA op 05 juli 2011 - 16:03:36
Ik zeg Alonso gaat deze winnen!  :)

Ik heb geen glazen bol.Heb jij er dan??? ;D ;D
Eerder wat glazen op denk ik  ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Edwin90

Citaat van: Enzo op 05 juli 2011 - 18:01:10
http://www.gppits.net/nieuws/video_schumacher_wint_in_de_pits/

Ik snap nog steeds niet hoe dit heeft kunnen gebeuren...de start-finish lijn ligt duidelijk voor de stopplek van Ferrari. Dus feitelijk maakte hij de stop nadat hij gefinisht was. Of het moet zo zijn dat in dat geval je gefinisht wordt aan het eind van de pits?

JimmySPA

Citaat van: meatball op 05 juli 2011 - 18:49:21
Citaat van: rafael25 op 05 juli 2011 - 16:20:56
Citaat van: JimmySPA op 05 juli 2011 - 16:03:36
Ik zeg Alonso gaat deze winnen!  :)

Ik heb geen glazen bol.Heb jij er dan??? ;D ;D
Eerder wat glazen op denk ik  ;)
Nee vandaag niet!! :p

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Gerard

Vaak genoeg blijven zeggen Jim, je krijgt vanzelf wel een keer gelijk ;D
;)

Folkert

#29
Citaat van: Edwin90 op 05 juli 2011 - 19:06:24
Citaat van: Enzo op 05 juli 2011 - 18:01:10
http://www.gppits.net/nieuws/video_schumacher_wint_in_de_pits/

Ik snap nog steeds niet hoe dit heeft kunnen gebeuren...de start-finish lijn ligt duidelijk voor de stopplek van Ferrari. Dus feitelijk maakte hij de stop nadat hij gefinisht was. Of het moet zo zijn dat in dat geval je gefinisht wordt aan het eind van de pits?
Was er in 2004? ook niet een foto finish of iets met Rubens en Michael? Rubens in de pit en Michael op circuit. 1 van de 2 finishte iig in de pits, maar passeerde wel de finishlijn als eerste en won.

Tot op de dag van vandaag snap ik er niks van. Al zou ik het beetje kunnen zien als een tijdstraf die na de race zou worden uitgedeeld.

Citaat van: rafael25 op 05 juli 2011 - 16:20:56
Citaat van: JimmySPA op 05 juli 2011 - 16:03:36
Ik zeg Alonso gaat deze winnen!  :)

Ik heb geen glazen bol.Heb jij er dan??? ;D ;D
Ik heb er meerdere, geen van allen werkt naar behoren  >:(
Trotse vader van Rosalie(L)