F1Pits.net wordt GPPits.net!!

Gestart door gloudiesaurus, 04 juni 2011 - 22:10:33

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Wizard op 17 juli 2011 - 18:15:02
Uit nieuwschierigheid: Al wat concreets??

Nog niets, maar ik geloof dat Peter(Gloudiesaurus) er nog niet echt tijd voor heeft gehad.
Wacht even zijn reactie af.  :)


gloudiesaurus

En volgens mij is het nu opgelost ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard


Wizard

Vraagje: Waarom kent GPpits geen geschiedenis gedeelte? Vrijwel ieder forum waar ik vertoef heeft één. En er is altijd wel activiteit. Jullie hebben een vrij actief forum en ik denk dat een geschiedenis gedeelte het forum net wat completer maakt. Want er zijn genoeg forummers die zich interesseren voor het verleden plus, als nieuwe kijker/lid altijd tof om kennis te vergaren.

0634

Tja, nooit zo over gehad. Eigenlijk. Als er veel animo voor is, is het zeker het overwegen waard.

Dus ik zou zeggen: als meer leden dat graag willen, laat vooral je stem goed horen. :)

Kootje

Bij deze  ;)

Nu denk ik niet dat ik er veel actief zal zijn qua discussies ,maar 'n soort van databankje waar je weetjes vandaan kan halen is nooit weg natuurlijk.  ::)

Wizard


Franky R.

Citaat van: Wizard op 29 juli 2011 - 17:04:46
Vraagje: Waarom kent GPpits geen geschiedenis gedeelte? Vrijwel ieder forum waar ik vertoef heeft één. En er is altijd wel activiteit. Jullie hebben een vrij actief forum en ik denk dat een geschiedenis gedeelte het forum net wat completer maakt. Want er zijn genoeg forummers die zich interesseren voor het verleden plus, als nieuwe kijker/lid altijd tof om kennis te vergaren.


Een logische vraag, maar wel eentje met een zeer breed antwoord!
Dat geschiedenis kun je in zoveel rangen onderverdelen, nml;


races-circuits-coureurs-teams-motoren-banden


Als we zoiets gaan doen, dan moet dit alles erop zitten. Want geheid dat iemand 'klaagt' dat het onderwerp motoren er niet bij zit, las wij races-circuits-coureurs-teams doen...


Snap je? Ik begrijp je idee en het is een goed idee, maar het vergt aardig wat werk...

Wizard

Zonder een discussie te willen starten, een algemeen Geschiedenis gedeelte volstaat! Deze vult zich vanzelf met de door jou gemoemde punten. Dus zie het niet als een verplicht nummer.

0634

Ik heb het idee in het redactieforum geopperd :).

Wizard


Kootje

Citaat van: Franky R. op 31 juli 2011 - 01:21:53
Een logische vraag, maar wel eentje met een zeer breed antwoord!
Dat geschiedenis kun je in zoveel rangen onderverdelen, nml;

races-circuits-coureurs-teams-motoren-banden

Als we zoiets gaan doen, dan moet dit alles erop zitten. Want geheid dat iemand 'klaagt' dat het onderwerp motoren er niet bij zit, las wij races-circuits-coureurs-teams doen...

Snap je? Ik begrijp je idee en het is een goed idee, maar het vergt aardig wat werk...

Wellicht is het 'n idee om het op te zetten zoals bv Wikipedia ??
Op zo'n manier dat iedereen info toe kan voegen ??

Anderzijds hebben we natuurlijk al Wikipedia ,en daar is toch ook al aardig wat te vinden.

Nederlands - http://nl.wikipedia.org/wiki/Formule_1
Engelstalig -  http://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One


0634

Naja, hoe we hem in gaan vullen, ligt aan jullie, maar we hebben het besrpoken en er komt een subforum Geschiedenis. :)

Wizard