Wat is Vettel toch een top coureur

Gestart door com, 29 mei 2011 - 16:24:30

« vorige - volgende »

Vettel word gewoon een nieuwe legende

ja
13 (44.8%)
nee
7 (24.1%)
ik zou het liefst zijn vingertje in z'n ..... steken
9 (31%)

Totaal aantal stemmen: 25

monaco2011

Citaat van: Enzo op 13 december 2011 - 18:01:25
Citaat van: Jeroen op 13 december 2011 - 17:33:08
Citaat van: Enzo op 13 december 2011 - 14:02:34
Zei Glock niet laatst ook iets dergelijks? "Ik ben net zo snel als Vettel, in een gelijke auto..."
Geen idee, maar dat zou ik wel een heel opportunistische uitspraak vinden.

Gevonden, http://www.foxsports.com.au/motor-sports/formula-one/virgin-racing-driver-timo-glock-says-hed-compete-with-f1-world-champion-sebastian-vettel-in-an-identical-car/story-e6frf3zl-1226214037267
tja, ik zie het verschil niet echt met de uitspraak van Di Resta. k vind t op zich ook prima dat dat soort gasten strijdbaar blijven. Mark Webber denkt ook dat ie Vettel weer kan kloppen volgend jaar. Vettel kan er alleen maar om lachen denk ik.

0634

#181
Citaat van: Enzo op 13 december 2011 - 18:01:25
Citaat van: Jeroen op 13 december 2011 - 17:33:08
Citaat van: Enzo op 13 december 2011 - 14:02:34
Zei Glock niet laatst ook iets dergelijks? "Ik ben net zo snel als Vettel, in een gelijke auto..."
Geen idee, maar dat zou ik wel een heel opportunistische uitspraak vinden.

Gevonden, http://www.foxsports.com.au/motor-sports/formula-one/virgin-racing-driver-timo-glock-says-hed-compete-with-f1-world-champion-sebastian-vettel-in-an-identical-car/story-e6frf3zl-1226214037267

Tja, opportunistisch dus. Ik zie het niet gebeuren, maar ja, het blijft lastig om rijders te vergelijken. Wat dat betreft kunnen we beter over tennis gaan lullen, daar staan resultaten veel beter in verhouding tot wat ze kunnen. ;)

Franky R.

Ik vind het geen probleem.


Het zijn immers vastgelegde feiten, dat Vettel in het verleden is verslagen door Di Resta. Dus het is geen opschepperij van de jonge Schot.


IMHO.

Wizard

Citaat van: Kootje op 13 december 2011 - 17:52:58
het zegt ook niets, maar net als jeroen kan ik diresta's uitspraak wel begrijpen
uiteindelijk heeft hij dat buiten de f1 al eens waar gemaakt

Verstappen is op de karts sneller en beter dan Schumacher, dat wilt niet zeggen dat hij het bij Mercedes ook beter zal doen. Overigens versloegen Frentzen en Wendlinger diezelfde Schumacher ook niet in een andere raceklasse? Ik kan hier nog tig voorbeelden neerzetten om aan te tonen dat het nikszeggend is, maar ieder het zijne? Nietwaar?

0634

Citaat van: Wizard op 13 december 2011 - 20:56:18
Citaat van: Kootje op 13 december 2011 - 17:52:58
het zegt ook niets, maar net als jeroen kan ik diresta's uitspraak wel begrijpen
uiteindelijk heeft hij dat buiten de f1 al eens waar gemaakt

Verstappen is op de karts sneller en beter dan Schumacher, dat wilt niet zeggen dat hij het bij Mercedes ook beter zal doen. Overigens versloegen Frentzen en Wendlinger diezelfde Schumacher ook niet in een andere raceklasse? Ik kan hier nog tig voorbeelden neerzetten om aan te tonen dat het nikszeggend is, maar ieder het zijne? Nietwaar?
Karten is geen autosport. Bovendien neem je een loopje met wat er wordt gezegd. Er wordt gezegd: 'ik kan me voorstellen dat di Resta dat vertrouwen heeft, omdat hij dat al eens eerder bewezen heeft'.

Dan kan je op je kop gaan staan met allemaal lulkoek voorbeelden om aan te tonen dat het niet perse zo hoeft te zijn dat Di Resta Vettel ook in de F1 kan verslaan, maar dat zegt ook helemaal niemand.

We begrijpen alleen dat hij het vertrouwen heeft dat hij dat nog een keer zou kunnen doen. Dat kan jij niet aantonen met Karl Wendlinger.

Wizard

Mag je lulkoek vinden, het verleden staat bol van bewijzen dat prestaties in het verleden geen garanties bieden voor de toekomst. Dus ik vind het dom en niks zeggend.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 13 december 2011 - 21:03:23
Citaat van: Wizard op 13 december 2011 - 20:56:18
Citaat van: Kootje op 13 december 2011 - 17:52:58
het zegt ook niets, maar net als jeroen kan ik diresta's uitspraak wel begrijpen
uiteindelijk heeft hij dat buiten de f1 al eens waar gemaakt

Verstappen is op de karts sneller en beter dan Schumacher, dat wilt niet zeggen dat hij het bij Mercedes ook beter zal doen. Overigens versloegen Frentzen en Wendlinger diezelfde Schumacher ook niet in een andere raceklasse? Ik kan hier nog tig voorbeelden neerzetten om aan te tonen dat het nikszeggend is, maar ieder het zijne? Nietwaar?
Karten is geen autosport. Bovendien neem je een loopje met wat er wordt gezegd. Er wordt gezegd: 'ik kan me voorstellen dat di Resta dat vertrouwen heeft, omdat hij dat al eens eerder bewezen heeft'.

Dan kan je op je kop gaan staan met allemaal lulkoek voorbeelden om aan te tonen dat het niet perse zo hoeft te zijn dat Di Resta Vettel ook in de F1 kan verslaan, maar dat zegt ook helemaal niemand.

We begrijpen alleen dat hij het vertrouwen heeft dat hij dat nog een keer zou kunnen doen. Dat kan jij niet aantonen met Karl Wendlinger.
dan zou je Glock ook moeten begrijpen

0634

#187
Citaat van: monaco2011 op 13 december 2011 - 21:24:13

dan zou je Glock ook moeten begrijpen
Ik begrijp zijn uitspraak wel, en van mij mag hij dat vinden, maar ik ben het niet met hem eens. Ik zie niet echt een rijder die in de toekomst in de top kan meedoen.

0634

Citaat van: Wizard op 13 december 2011 - 21:05:51
Mag je lulkoek vinden, het verleden staat bol van bewijzen dat prestaties in het verleden geen garanties bieden voor de toekomst. Dus ik vind het dom en niks zeggend.
Dus jij vindt de mening en het zelfvertrouwen van een coureur dom en nietszeggend? Oké dan. Dan weten we dat. Het is ook mijn mening dat hij dat misschien nog wel eens kan. Ben ik ook dom.

Wizard


0634

Nee hoor, ik herhaal wat jij zegt en verbind daar een conclusie aan die niet mijn mening is.  Maar ook dat zal je weer verkeerd gelezen hebben.

Wizard

Nou ja, kom op zeg. Enige wat ik zeg is dat prestaties in het verleden geen garantie bieden voor de toekomst en ik het daarom niks zeggend vind. Overdramatiseer het nu niet. Net zoals jij het eens mag zijn met Di Resta en dit zelfvertrouwen mag complimenteren mag ik het niet serieus nemen.

0634

Je vindt het dom dat een rijder zegt dat hij kan herhalen wat hij al eens eerder vind. Nou, poehpoeh, wat een shocker zeg: een rijder die geloof in zichzelf heeft. Echt heeel dom hoor.

Wizard

Je trekt het uit z'n verband. En niet zo'n beetje ook. Je begrijpt prima wat ik bedoel, dat heb ik in mijn vorige post ander prima neergezet.

0634

Nou nee, jij trekt het juist veel te veel uit zijn verband. Maakt er een veel te groot punt van, noemt een rijder dom en reageert verontwaardigd als iemand in zichzelf gelooft, terecht of onterecht.