Wat is Vettel toch een top coureur

Gestart door com, 29 mei 2011 - 16:24:30

« vorige - volgende »

Vettel word gewoon een nieuwe legende

ja
13 (44.8%)
nee
7 (24.1%)
ik zou het liefst zijn vingertje in z'n ..... steken
9 (31%)

Totaal aantal stemmen: 25

0634

Citaat van: Franky R. op 11 oktober 2011 - 19:01:25
Ik vind het overdreven om te zeggen dat Hamilton is ondersneeuwt.


Lewis kan niet meer zijn eigen ding doen, vanwege de 'geprogrammeerde slijtage' van de Pirelli's. Dan krijg je races zoals Monza of Suzuka!


En geldt dat alleen voor Lewis Hamilton? Nee! Ook Kobayashi kan zijn ding niet meer doen. Terwijl de huidge situatie Button op het lijf is geschreven. Zowel qua rijstijl als instelling...Dat vergeet men nog al makkelijk in hun kritiek op Hamilton (of Kobayashi)!
Zeker hebben de banden ermee te maken. Maar daar moet een rijder ook mee om leren gaan natuurlijk.

Ondergesneeuwd vind ik inderdaad trouwens ook overdreven. In China behaalde hij wat mij betreft een van zijn mooiste zeges. Grootse race van Lewis.

En Kobayahsi: die is gewoon niet zo goed als dat iedereen dacht. Hij is een vechter, een knokkertje, maar geen heel groot natuurtalent.

Wizard

Licht ondergesneeuwd hé mannen! En ik wil dat best bijschaven naar 'héél licht'. ;)

Niels_

Citaat van: Jeroen op 11 oktober 2011 - 19:10:40
En Kobayahsi: die is gewoon niet zo goed als dat iedereen dacht. Hij is een vechter, een knokkertje, maar geen heel groot natuurtalent.
Precies. Leuke rijder om naar te kijken, maar hij werd natuurlijk niet voor niets geklopt in de GP2 door d'Ambrosio. :P

Franky R.

CitaatEn Kobayahsi: die is gewoon niet zo goed als dat iedereen dacht. Hij is een vechter, een knokkertje, maar geen heel groot natuurtalent.


De F1 heeft ook vechters en knokkers nodig!
Maar ik vind dat ook een Kobayashi niet alles uit dekast kan halen, om dat de grip dan als sneeuw in de Sahara verdwijnt.


Zelfs Schumacher had er last van. Ik dacht China, toen hij een foutje maakte in de eerste bocht en daarna te krampachtig de verloren tijd trachtte terug te winnen.


Die banden vlogen gewoon weg...Dat is toch niet leuk meer?!


Ik ken i.i.g. geen andere race-klasse waar de banden zich zo gedragen als in de F1. Het doet mij denken aan seizoen 2005, waar iedereen de gehele race op 1 setje moest rijden. Dat was toch ook gekkenwerk?!

Vieze baas

Ik vind anders dat Kobayashi heel sterk aan het seizoen begon. Laatste paar races is het idd wat minder

rafael25

http://www.f1today.nl/20111013/flavio-briatore-alonso-en-hamilton-zijn-beter-dan-vettel.html

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=36386


We zullen zien hoe goed Vettel is, want dit jaar zagen we geregeld nog wat foutjes als Vettel onder druk kwam te staan. Canada, Hongarije, Nurnburg waren races waar hij toch ineens foutje maakte. Maar die worden nu minder onthouden omdat hij zo riant aan de leiding ging. Maar voor het zelfde geld waren ze verkeerd afgelopen en lag Vettel er 3 keer uit.
Vettel heeft voor groot deel de titel te danken aan de auto, want in gelijkwaardige auto's waren Button, Alonso en Hamilton veel dichter bij gekomen en was zijn titel ingevaar. Denk wel dat Hamilton dit jaar voor een redelijk groot deel zijn eigen kansen heeft verkleint. Hij was nooit WK geworden, want de RBR en Vettel waren gewoon te goed dit jaar, maar hij had het zeker nog 3 races kunnen uitstellen.

_Makke_

Tja, Briatore. Die flamboyante Italiaan is één van de weinig wiens mening mij echt niet kan boeien. Ik moet die man niet.

0634

Ik wel. En ik kan me iets van zijn mening voorstellen. Zo gek is het niet wat hij zegt.

Wizard

Mwa, Briatore roept wel eens vaker iets. Ook bekritiseerde hij Schumacher in zijn Ferrari-jaren maar al te graag. En in hoeverre Briatore gelijk heeft, is moeilijk te zeggen. Daar komen we pas achter zodra de Red Bull niet meer de snelste is. Ik hecht weinig waarde aan deze uitspraak.

0634

Och, wat is gelijk hebben... De eeuwige 'wie is beter'-discussie voeren we allemaal en wordt gevoed door meningen, nooit door de waarheid. Dit is Flaav's mening, of hij gelijk heeft of niet is voor iedereen verschillend.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 15 oktober 2011 - 14:41:30
Och, wat is gelijk hebben... De eeuwige 'wie is beter'-discussie voeren we allemaal en wordt gevoed door meningen, nooit door de waarheid. Dit is Flaav's mening, of hij gelijk heeft of niet is voor iedereen verschillend.
grappig dat ie wel vind dat Vettel over 1 rondje sneller is dan Hamilton en Alonso. Dat is nou net één van de dingen waar ik niet zo zeker van ben. Over 1 rondje heeft/had Red Bull juist een groot voordeel, dus zou je daar eerder denken dat het aan de auto ligt. Ik denk dat Hamilton en Vettel over één rondje redelijk gelijkwaardig zijn, afhankelijk van circuit.
Maar goed, verder is het idd nog wat lastig inschatten, de tijd zal het leren (hopelijk). k vind het wel ietwat kinderachtig om nu dit soort dingen te roepen. Ik denk niet dat ze bij Red Bull Vettel om zouden willen ruilen voor Hamilton of Alonso.


Wizard

Tsja, wat heeft het dan voor een waarde? Leuk voor in de boeken.

Enzo

Citaat van: Wizard op 23 oktober 2011 - 19:14:25
Tsja, wat heeft het dan voor een waarde? Leuk voor in de boeken.

Op zoek naar het perfecte seizoen?
Denk dat ze toch iets strijdlustigs willen zeggen nu eigenlijk alles al beslist is.

Niels_

Webber moet natuurlijk wel eerst in P2 liggen en Vettel in P1 om daarvoor te kunnen zorgen. En dat lijkt me ook niet vanzelfsprekend. ;)