Round 6: Monte Carlo, Monaco

Gestart door Enzo, 24 mei 2011 - 23:14:11

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Enzo op 25 mei 2011 - 16:50:31
Over DRS, ik denk niet dat ze er veel aan gaan hebben op Monaco, de snelheden liggen te laag een de DRS zone is te kort.
De banden gaan voor het spectakel zorgen dit weekend!  8)
Voor veel pitstops gaan de banden zorgen. Maar of het op de baan spektakulairder wordt betwijfel ik om eerlijk te zijn.

Die banden kunnen dan wel voor groot verschil per rijder zorgen maar Mansell was in 92 ook zeker 2 seconde per ronde sneller op Monaco en kon nog altijd niet langs Senna. Dus of het nu helpt voor inhalen vraag ik me af. Vast wel wat, maar een spektakelstuk...

Enzo

Citaat van: Jeroen op 25 mei 2011 - 18:34:33
Citaat van: Enzo op 25 mei 2011 - 16:50:31
Over DRS, ik denk niet dat ze er veel aan gaan hebben op Monaco, de snelheden liggen te laag een de DRS zone is te kort.
De banden gaan voor het spectakel zorgen dit weekend!  8)
Voor veel pitstops gaan de banden zorgen. Maar of het op de baan spektakulairder wordt betwijfel ik om eerlijk te zijn.

Die banden kunnen dan wel voor groot verschil per rijder zorgen maar Mansell was in 92 ook zeker 2 seconde per ronde sneller op Monaco en kon nog altijd niet langs Senna. Dus of het nu helpt voor inhalen vraag ik me af. Vast wel wat, maar een spektakelstuk...

Senna doet toch niet meer mee....?  ;)

Maar, je kan best gelijk krijgen, al hoop ik het niet.  :)

Folkert

Citaat van: Jeroen op 25 mei 2011 - 18:34:33
Citaat van: Enzo op 25 mei 2011 - 16:50:31
Over DRS, ik denk niet dat ze er veel aan gaan hebben op Monaco, de snelheden liggen te laag een de DRS zone is te kort.
De banden gaan voor het spectakel zorgen dit weekend!  8)
Voor veel pitstops gaan de banden zorgen. Maar of het op de baan spektakulairder wordt betwijfel ik om eerlijk te zijn.

Die banden kunnen dan wel voor groot verschil per rijder zorgen maar Mansell was in 92 ook zeker 2 seconde per ronde sneller op Monaco en kon nog altijd niet langs Senna. Dus of het nu helpt voor inhalen vraag ik me af. Vast wel wat, maar een spektakelstuk...
Maar dan heb jehet wel over Senna. En in zijn  8ste jaar in de F1 dus dat is ook wel iets wat niet iedereen gaat lukken denk ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Burorri op 25 mei 2011 - 19:21:49
Maar dan heb jehet wel over Senna. En in zijn  8ste jaar in de F1 dus dat is ook wel iets wat niet iedereen gaat lukken denk ik.

Ik had ook het voorbeeld van Enrique Bernoldi kunnen noemen die David Coulthard 40 ronden lang achter zich hield. In zijn debuutjaar nog wel.

Beter voorbeeld ;)?

Folkert

Citaat van: Jeroen op 25 mei 2011 - 20:00:25
Citaat van: Burorri op 25 mei 2011 - 19:21:49
Maar dan heb jehet wel over Senna. En in zijn  8ste jaar in de F1 dus dat is ook wel iets wat niet iedereen gaat lukken denk ik.

Ik had ook het voorbeeld van Enrique Bernoldi kunnen noemen die David Coulthard 40 ronden lang achter zich hield. In zijn debuutjaar nog wel.

Beter voorbeeld ;)?
Nee, want dan heb je het over 2 slechte rijders :P

nee snap wel wat je bedoelt en je kan een snellere rijder eenvoudig achter je houden.
Trotse vader van Rosalie(L)

JimmySPA

Kan wel leuk worden, een Rosberg rijdt lang door. Vettel pits kom er achter vast te zitten op verse banden, wilt er langs maar doet een Raikkonen/Sutiltje tunnel uit. Hopelijk een puntenloos weekend voor Red Bull, he begin ik anti Red Bull te worden?  :-X

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

robbert

Citaat van: JimmySPA op 25 mei 2011 - 21:37:39
. Hopelijk een puntenloos weekend voor Red Bull, he begin ik anti Red Bull te worden?  :-X

hehe, hoge bomen vangen veel wind. kijk ma naar ferrari,toen ze ook succesvol waren, waren de meeste ook anti-ferrari

Enzo

Citaat van: robbert op 25 mei 2011 - 21:47:44
Citaat van: JimmySPA op 25 mei 2011 - 21:37:39
. Hopelijk een puntenloos weekend voor Red Bull, he begin ik anti Red Bull te worden?  :-X

hehe, hoge bomen vangen veel wind. kijk ma naar ferrari,toen ze ook succesvol waren, waren de meeste ook anti-ferrari

Schumacher, ook zo'n mooi voorbeeld... ::)

T.Nuvolari

Citaat van: Enzo op 25 mei 2011 - 22:00:45
Citaat van: robbert op 25 mei 2011 - 21:47:44
Citaat van: JimmySPA op 25 mei 2011 - 21:37:39
. Hopelijk een puntenloos weekend voor Red Bull, he begin ik anti Red Bull te worden?  :-X
hehe, hoge bomen vangen veel wind. kijk ma naar ferrari,toen ze ook succesvol waren, waren de meeste ook anti-ferrari
Schumacher, ook zo'n mooi voorbeeld... ::)

Maar die heeft dat ondertussen al lang goedgemaakt hoor.

Niels_

Citaat van: M@rc op 25 mei 2011 - 22:08:06
Citaat van: Enzo op 25 mei 2011 - 22:00:45
Citaat van: robbert op 25 mei 2011 - 21:47:44
Citaat van: JimmySPA op 25 mei 2011 - 21:37:39
. Hopelijk een puntenloos weekend voor Red Bull, he begin ik anti Red Bull te worden?  :-X
hehe, hoge bomen vangen veel wind. kijk ma naar ferrari,toen ze ook succesvol waren, waren de meeste ook anti-ferrari
Schumacher, ook zo'n mooi voorbeeld... ::)

Maar die heeft dat ondertussen al lang goedgemaakt hoor.

LOL, inderdaad. Mja, alles lijkt bij Vettel ook perfect te gaan. Dat kan ook niet blijven duren.

Gerard

Citaat van: JimmySPA op 25 mei 2011 - 21:37:39
Kan wel leuk worden, een Rosberg rijdt lang door. Vettel pits kom er achter vast te zitten op verse banden, wilt er langs maar doet een Raikkonen/Sutiltje tunnel uit. Hopelijk een puntenloos weekend voor Red Bull, he begin ik anti Red Bull te worden?  :-X

Dat kan iedereen overkomen, kijk maar naar Webber in Valencia 2010... ;)

Kootje

Of Montoya achterop Schumacher2004  in Monaco's tunnel.  ???
Dat was notabene achter de safetycar door 'n crash van Alonso op 't zelfde punt.  ::)

http://www.gpupdate.net/nl/videos/1038/

T.Nuvolari

Nog altijd niet stommer dan Hamilton die vanachter op Raikkonen knalt in de pits.

Kootje


Gerard

Wie anders als Vettel................. heeft de snelste tijd gereden in de eerste training....
http://www.gppits.net/nieuws/gp_monaco_vt1_voor_vettel/