Engine mapping & blown diffusers

Gestart door Enzo, 17 mei 2011 - 19:50:37

« vorige - volgende »

Jozef

http://www.gppits.net/nieuws/behoud_blown_diffuser/

Waarom wordt het als verrassing bestempeld dat McLaren ook tegen het verbod is? De blown diffuser levert hun dit seizoen 1 seconde per ronde op, zonder is die hele auto waardeloos. ::)

Het is trouwens maar een beetje zielig gejank van Red Bull en McLaren, no way dat er naar geluisterd wordt.

Niels_

En dreigt onze Italiaanse vriend Luca weer met opstappen. 8)

Kootje

Citaat van: Scuderia91 op 12 november 2011 - 19:19:24
En dreigt onze Italiaanse vriend Luca weer met opstappen. 8)

What else is new ?? ???

Folkert

Citaat van: Kootje op 12 november 2011 - 20:11:12
Citaat van: Scuderia91 op 12 november 2011 - 19:19:24
En dreigt onze Italiaanse vriend Luca weer met opstappen. 8)

What else is new ?? ???
Barri voor de titel gaat!?
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

 ;D

Dus jij gelooft ook nog in sprookjes. ;)

Wizard

Citaat van: Scuderia91 op 12 november 2011 - 19:19:24
En dreigt onze Italiaanse vriend Luca weer met opstappen. 8)

Waar lees je dat??

Enzo

Citaat van: Jozef op 12 november 2011 - 18:13:37
http://www.gppits.net/nieuws/behoud_blown_diffuser/

Waarom wordt het als verrassing bestempeld dat McLaren ook tegen het verbod is? De blown diffuser levert hun dit seizoen 1 seconde per ronde op, zonder is die hele auto waardeloos. ::)

Het is trouwens maar een beetje zielig gejank van Red Bull en McLaren, no way dat er naar geluisterd wordt.

Nou, hoe ik het begrijp is het meer de fout van de FIA. Ze hebben teveel ruimte open gelaten voor eigen interpretatie, iets wat ze deze week alsnog dichtgetimmerd hebben. Hierdoor moeten sommige teams weer terug naar de tekentafel, wat weer geld en tijd kost.

McLaren en RedBull hadden naar verluidt een grotere tank ontworpen met een beperkte vorm van OTB in gedachten. Nu dat niet meer kan hebben ze de grotere tank niet meer nodig en kunnen ze dus eigenlijk opnieuw beginnen....

Ferrari is er wel blij mee geloof ik, Mercedes heb ik nog niks van gehoord.

Wizard

Of de FIA echt veel ruimte heeft gelaten, geen idee. Volgens mij wordt het gedoogd? Nietwaar? Als ik mij niet vergis is het volgens de letters van de wet, verboden.