Gran Premio de España Santander de Formula One

Gestart door Enzo, 15 mei 2011 - 18:25:56

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

Spannend en leuk was het wel, maar uiteindelijk gebeurde er nou niet zoveel bijzonders om dit de beste race van het seizoen te noemen vind ik.
Vettel en Hamilton een klasse apart, zoals vaak. Button en Webber zoals even vaak net niet goed genoeg. Toch een mooie return van Button. Net als Heidfeld natuurlijk. Verder een goeie Perez en Schumacher gezien deze keer. Tegen volgend seizoen heeft Force India een ijzersterk team qua rijders denk ik, Di Resta samen met Hulkenberg. Een goeie wagen en dat gaat knallen.

Volgens mij ging de DRS te laat in werking om enig effect te hebben.  

Folkert

Citaat van: Michael schumacher op 22 mei 2011 - 16:32:32
Citaat van: Gerard op 22 mei 2011 - 16:30:14
Citaat van: Michael schumacher op 22 mei 2011 - 16:25:11
Citaat van: Burorri op 22 mei 2011 - 16:19:57
Citaat van: Michael schumacher op 22 mei 2011 - 16:02:31
Wat ne afgang voor alonso in z'n eigen thuis land dan nog,  ;D
Inderdaad, wat een afgang voor Alonso. MAAR 5de geworden. man man wat een verschrikkelijke race voor Alonso.

Doet me denken aan hockenheimring 2005, waar Schumacher ook zwaar en zwaar afgemaakt werd. Man, wat stond schumacher toen voor lul zeg. Wat een afgang was die race voor Schumacher. Hij had de aller beste auto dat jaar. de Ferrari van 2005 was zeker 2 seconde per ronde sneller dan welke auto dan ook en nog word Schumacher geen WK. Net zoals deze race. Mijn god, waar was Schumacher ee bezig. Hij werd compleet vernederd deze race, werd slechts 6de en had nog meer setjes verse zachte banden over dan de rest.

Jij bent echt een kleuter weet je dat man. En waarom over schumacher beginnen? Het gaat hier over de race van vandaag,niet over 2005 . En de ferrari de beste wagen in 2005? Jij hebt serieus aan den dope gezeten man, die ferrari was niet eens in staat om mee te doen voor de titel,manman, die mclaren en renualt waren duidelijk stukken beter dan die ferrari toen. Op bepaalde races toen was de ferrari per ronde 1-2sec per ronde trager dan de 2 opgenoemde teams.



@ Michael Schumacher:Waarom reageer je eigenlijk op de reactie?? je zegt zelf al dat het niet in dit topic past..

???


Is sterker dan mezelf en zeker als iemand zo'n grove leugens verkoopt die ferrari de beste wagen was in 2005, wat absoluut een dikke vette leugen is.
Met alle respect dan: waarom is het wel een afgang voor Alonso? En ja, mijn post was ook 100% onzin en natuurlijk had hij niet de beste wagen, maar jij doet nu als of  Alsonso vandaag wel de beste wagen had. Iig dat insinueer jij.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

#92
Interviews na de race.

Hamilton:
Alonso:
Schumacher:
Webber:
Di Resta:


Wizard

Blijft bij een waarschuwing, let maar op!

Wizard

Citaat van: Burorri op 22 mei 2011 - 15:59:16
Citaat van: Gerard op 22 mei 2011 - 15:51:53
Mmmmm dus toch weer vettel... Het werd hem nu wel moeilijker gemaakt,maar de puntenntellen, en het gat wordt groter en groetr...
Denk dat Mclaren het wel gaat dichten. Zitten enorm dicht bij de bulls. Vettel reed sterk, al heeft Alonso de race wel beetje in de war gegooid. Is macleren echt een stap dichter bij gekomen of kwam dat alleen door een langzamere Alonso.

Zo close zitten de McLarens niet achter de Red Bulls. Verschil was tijdens de kwalificatie, bijna een seconde. Alleen kon Vettel nu niet een voorsprong nemen. Alonso gooide roet in het eten en prompt ging het niet voor de wind. Dat zegt niks over McLaren die nu wel ineens de Red Bulls kunnen bijbenen. Deze domineren nog steeds.

Wizard


Enzo


Wizard


Enzo


_Makke_

Citaat van: Wizard op 22 mei 2011 - 18:15:17
Blijft bij een waarschuwing, let maar op!

Het is uiteindelijk een waarschuwing geworden. Logisch ook, een straf had hoegenaamd niets uitgehaald. Hamilton, Button en Webber zouden hun plaatsen sowieso behouden hebben en Alguersuari zat toch achteraan. Straffen uitdelen was vrij zinloos.

meatball

Mooie race maar wel slecht voor Ferrari,die zijn duidelijk niet snel genoeg.We krijgen dit seizoen veel mooie race's maar wel een saai wk vrees ik.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

JimmySPA

Jammer dat de Ferrari niet snel ging/gaat, de start was echt een topper van Alonso. Ik ging er even goed voor zitten, maar het viel vies tegen. Gewoon gelapt  :-[

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

robbert

goeie start van alonso, maar als je wagen nu echt niet snel is, dan kunt ge dit niet volhouden. Gelukkig is hij nog 5de geworden, want die ferrari is echt niet vooruit te branden.
De titel is al lang verloren zaak. Komt wellicht omdat ze al begonnen zijn aan volgend seizoen

0634

Citaat van: meatball op 22 mei 2011 - 19:39:44
Mooie race maar wel slecht voor Ferrari,die zijn duidelijk niet snel genoeg.We krijgen dit seizoen veel mooie race's maar wel een saai wk vrees ik.
Mja ach, zo lijkt het wel. Maar het zit wel dicht bij elkaar in races. McLaren hoeft niet zo heel veel te vinden om er voorbij te gaan, al zal dat niet makkelijk zijn.

Maar goed, vorig jaar hadden we een spannend WK en vaak weinig opwindende races. Dit jaar lijkt het omgekeerd, en dat vind ik persoonlijk wel zo prettig.