Gran Premio de España Santander de Formula One

Gestart door Enzo, 15 mei 2011 - 18:25:56

« vorige - volgende »

Gerard

Ja, was een leuke race... En tot het eind spannend! :)

Knap ook van Button om toch nog 3de  te worden na de dramatische start!!

Maar waar was Barrichello? :-X :-\
17de in een race waar hij ( samen met Heidfeld) de meeste setjes vers rubber had???

Michael schumacher

En 6de eindigen met zo'n kutmercedes is oke.

Gerard

Citaat van: Michael schumacher op 22 mei 2011 - 16:25:11
Citaat van: Burorri op 22 mei 2011 - 16:19:57
Citaat van: Michael schumacher op 22 mei 2011 - 16:02:31
Wat ne afgang voor alonso in z'n eigen thuis land dan nog,  ;D
Inderdaad, wat een afgang voor Alonso. MAAR 5de geworden. man man wat een verschrikkelijke race voor Alonso.

Doet me denken aan hockenheimring 2005, waar Schumacher ook zwaar en zwaar afgemaakt werd. Man, wat stond schumacher toen voor lul zeg. Wat een afgang was die race voor Schumacher. Hij had de aller beste auto dat jaar. de Ferrari van 2005 was zeker 2 seconde per ronde sneller dan welke auto dan ook en nog word Schumacher geen WK. Net zoals deze race. Mijn god, waar was Schumacher ee bezig. Hij werd compleet vernederd deze race, werd slechts 6de en had nog meer setjes verse zachte banden over dan de rest.

Jij bent echt een kleuter weet je dat man. En waarom over schumacher beginnen? Het gaat hier over de race van vandaag,niet over 2005 . En de ferrari de beste wagen in 2005? Jij hebt serieus aan den dope gezeten man, die ferrari was niet eens in staat om mee te doen voor de titel,manman, die mclaren en renualt waren duidelijk stukken beter dan die ferrari toen. Op bepaalde races toen was de ferrari per ronde 1-2sec per ronde trager dan de 2 opgenoemde teams.



@ Michael Schumacher:Waarom reageer je eigenlijk op de reactie?? je zegt zelf al dat het niet in dit topic past..

???

Folkert

Citaat van: Michael schumacher op 22 mei 2011 - 16:25:11
Citaat van: Burorri op 22 mei 2011 - 16:19:57
Citaat van: Michael schumacher op 22 mei 2011 - 16:02:31
Wat ne afgang voor alonso in z'n eigen thuis land dan nog,  ;D
Inderdaad, wat een afgang voor Alonso. MAAR 5de geworden. man man wat een verschrikkelijke race voor Alonso.

Doet me denken aan hockenheimring 2005, waar Schumacher ook zwaar en zwaar afgemaakt werd. Man, wat stond schumacher toen voor lul zeg. Wat een afgang was die race voor Schumacher. Hij had de aller beste auto dat jaar. de Ferrari van 2005 was zeker 2 seconde per ronde sneller dan welke auto dan ook en nog word Schumacher geen WK. Net zoals deze race. Mijn god, waar was Schumacher ee bezig. Hij werd compleet vernederd deze race, werd slechts 6de en had nog meer setjes verse zachte banden over dan de rest.


Jij bent echt een kleuter weet je dat man. En waarom over schumacher beginnen? Het gaat hier over de race van vandaag,niet over 2005 . En de ferrari de beste wagen in 2005? Jij hebt serieus aan den dope gezeten man, die ferrari was niet eens in staat om mee te doen voor de titel,manman, die mclaren en renualt waren duidelijk stukken beter dan die ferrari toen. Op bepaalde races toen was de ferrari per ronde 1-2sec per ronde trager dan de 2 opgenoemde teams.


Oja, vergeten. De ferrari is dit jaar veruit de snelste auto van het veld.
Je wilt dus zeggen dat de Ferrari van dit jaar wel voor de titel kan gaan? Mclaren en Red Bull zijn nu toch ook duidelijk veel sneller dan de Ferrari.
Vertel mij eens waaro het vandaag een afgang was voor Alonso, en waaro het geen afgang was voor Ferrari in 2005(Schumacher)

Ik begin over Schumacher, omdat jij zegd dat Alonso is afgegaan vandaag. Kennelijk kijk jij naar seizoen 2002-2004

En sorry voor de rest, aar die opmerking over Alonso vond ik nergens op slaang.
Trotse vader van Rosalie(L)

Michael schumacher

Citaat van: Gerard op 22 mei 2011 - 16:30:14
Citaat van: Michael schumacher op 22 mei 2011 - 16:25:11
Citaat van: Burorri op 22 mei 2011 - 16:19:57
Citaat van: Michael schumacher op 22 mei 2011 - 16:02:31
Wat ne afgang voor alonso in z'n eigen thuis land dan nog,  ;D
Inderdaad, wat een afgang voor Alonso. MAAR 5de geworden. man man wat een verschrikkelijke race voor Alonso.

Doet me denken aan hockenheimring 2005, waar Schumacher ook zwaar en zwaar afgemaakt werd. Man, wat stond schumacher toen voor lul zeg. Wat een afgang was die race voor Schumacher. Hij had de aller beste auto dat jaar. de Ferrari van 2005 was zeker 2 seconde per ronde sneller dan welke auto dan ook en nog word Schumacher geen WK. Net zoals deze race. Mijn god, waar was Schumacher ee bezig. Hij werd compleet vernederd deze race, werd slechts 6de en had nog meer setjes verse zachte banden over dan de rest.

Jij bent echt een kleuter weet je dat man. En waarom over schumacher beginnen? Het gaat hier over de race van vandaag,niet over 2005 . En de ferrari de beste wagen in 2005? Jij hebt serieus aan den dope gezeten man, die ferrari was niet eens in staat om mee te doen voor de titel,manman, die mclaren en renualt waren duidelijk stukken beter dan die ferrari toen. Op bepaalde races toen was de ferrari per ronde 1-2sec per ronde trager dan de 2 opgenoemde teams.



@ Michael Schumacher:Waarom reageer je eigenlijk op de reactie?? je zegt zelf al dat het niet in dit topic past..

???


Is sterker dan mezelf en zeker als iemand zo'n grove leugens verkoopt die ferrari de beste wagen was in 2005, wat absoluut een dikke vette leugen is.

Folkert

Citaat van: Michael schumacher op 22 mei 2011 - 16:26:33
En 6de eindigen met zo'n kutmercedes is oke.

Nee, dat is zeker niet ok. Het is een vernedering voor Schumacher.  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Vanaf nu: kappen met die onzin en respect voor elkaars standpunten.

McLaren_über_alles

Citaat van: Michael schumacher op 22 mei 2011 - 16:02:31
Wat ne afgang voor alonso in z'n eigen thuis land dan nog,  ;D

Hij had natuurlijk ook niet de beste wagen... Ik vond dat vooral het team cruciale tactische fouten heeft gemaakt door hem consant binnen te halen samen met de Red Bulls, terwijl de Ferrari gewoon stukken trager is. Ferrari moest zich niet focussen op RB's, maar moesten gewoon hun eigen race rijden: dus langer doorgaan op de softs in het begin van de race (zat al op z'n derde set zachte banden na 20 ronden), zeker in de wetenschap dat de harde band echt niet werkte op de Ferrari... Met de huidige tactiek hebben ze vooral Webber's race verknalt en worden ze zelfs op een ronde gereden  :D
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

rafael25

beste race van het seizoen tot nu toe.
Deze race Doet me denken aan Alonso en Schumacher vechten op het circuit van San Marino een aantal jaren terug.
weten jullie nog?

gloudiesaurus

Inderdaad een leuke vermakelijke race!

En Alonso die de RB's volgde... ik vond het eigenlijk logisch. Alonso zat voor de RB's terwijl toch bekend was dat de RB's sneller zijn. Dus dan lijkt met me vrij logisch dat hij de strategie volgde (als Vettel eenmaal voor Alonso zat zou het spel immers gespeeld zijn). Jammer dat Alonso in de slotfase nog zoveel toegaf.

Ook duidelijk dat Red Bull haar KERS-systeem nog steeds niet op orde heeft, gelukkig maar! Want Vettel is nu al de standaard op dit moment in de Formule 1.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo


Gerard

Wat me opviel!; iedereen was bang dat het DRS - stuk te lang zou zijn,maar het bleek zelfs wat aan de kotre kant?  :-\

Enzo

Citaat van: Gerard op 22 mei 2011 - 17:00:39
Wat me opviel!; iedereen was bang dat het DRS - stuk te lang zou zijn,maar het bleek zelfs wat aan de kotre kant?  :-\

Inderdaad ja, veel kwamen net iets te kort om in te halen.

McLaren_über_alles

Toch ook wel lang geleden dat er slechts 4 rijders in dezelfde ronde eindigden (van de natte GP van GB in 2007 of 2008 waar LH zo goed als iedereen op een ronde zette zeker?)?
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Enzo

Bizar snelheidsverschil inderdaad, bandenmanagement en strategie spelen hier een grote rol in.