De W02 en z'n "magic paddle"

Gestart door Forza F1, 09 mei 2011 - 19:38:29

« vorige - volgende »

Enzo

http://motorsport.nextgen-auto.com/gallery/pictures/2011/f1/gp-monaco-26may/547.jpg

De auto zou in Spanje een koelingsupdate krijgen, maar nu zien we een twintigtal kieuwen aan de zijkant van de auto... ???
Lijkt me toch niet echt bevordelijk voor de luchtweerstand.

JimmySPA

Of ze willen op een bepaalde plek juist warme lucht hebben...  ;)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Kootje

Ik meen me te herrinneren dat Ferrari ook al eens met die "kieuwen" gereden heeft.  :-\
Het zal dus best wel nut hebben.  ::)

Folkert

Het zal denk ik helpen met koelen van.....iets. Ze hadden toch ook last van over verhitting of slechte warmte geleiding o.i.d. 
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

 Wat zaten de Mercedes boys weer te harken vandaag zeg, race pace is ronduit slecht te noemen, en de betrouwbaarheid bij Schumacher helemaal.
Om gek van te worden... >:(

Franky R.

Citaat van: Enzo op 29 mei 2011 - 16:56:19
Wat zaten de Mercedes boys weer te harken vandaag zeg, race pace is ronduit slecht te noemen, en de betrouwbaarheid bij Schumacher helemaal.
Om gek van te worden... >:(

De 'Beeb' gaf aan dat de 'undertray' mogelijk beschadigd was, doordat Schumi onderdelen van Hamilton sloopte in st. Devote (bocht 1)...Schumi heeft deze uitval mogelijk aan zichzelf te verwijten.

Maar idd. MGP is maar een paar rondjes snel en daarna lijkt de snelheid van die wagens af te vallen. Toch nog koelingsproblemen? Immers, als de motor zijn warmte niet kwijt kan, presteert het ding ook minder...

Enzo

Citaat van: Franky R. op 29 mei 2011 - 17:10:15
Citaat van: Enzo op 29 mei 2011 - 16:56:19
Wat zaten de Mercedes boys weer te harken vandaag zeg, race pace is ronduit slecht te noemen, en de betrouwbaarheid bij Schumacher helemaal.
Om gek van te worden... >:(

De 'Beeb' gaf aan dat de 'undertray' mogelijk beschadigd was, doordat Schumi onderdelen van Hamilton sloopte in st. Devote (bocht 1)...Schumi heeft deze uitval mogelijk aan zichzelf te verwijten.


Tja zou kunnen, is even wachten op de interviews.
Ze twitterde er wel iets over: #F1 Michael retired due to a suspected airbox fire.  about 2 hours ago

Enzo

Vlog van Rosberg na de race:

Kootje

Vlog ??     Wat is 'n Vlog ??

;) :P :D ;D

Enzo


Kootje

Citaat van: Enzo op 30 mei 2011 - 22:49:44
Citaat van: Kootje op 30 mei 2011 - 22:43:06
Vlog ??     Wat is 'n Vlog ??

;) :P :D ;D

Video LOG... ;)

Oooh ,oke.  ???
Das 'n nieuwe voor me.  ::)
Dacht dat je 'n typefoutje gemaakt had en Blog bedoelde.  :-[

Enzo


Enzo

Merc, staat op een droogweer afstelling, ziet er goed uit voor ze.
Schumacher gaf aan dat hij een probleem had in de auto tijdens zijn snelle lap, power verlies na bocht 4. (KERS?)
Gezien de tijden had hij 5de kunnen staan... :-\

0634

Ja, niet om lullig te doen hoor, maar is er dit jaar al een kwalificatie geweest waarin Schumacher na afloop niet claimde ergens een probleem te hebben gehad?

Die Mercedes is een betrouwbare wagen, over het algemeen. Dat blijkt uit de races. Dat blijkt uit Rosbergs prestaties. En toch, krijgt Schumacher iedere keer weer problemen in kwali. Vind ik toch apart.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 11 juni 2011 - 21:42:19
Ja, niet om lullig te doen hoor, maar is er dit jaar al een kwalificatie geweest waarin Schumacher na afloop niet claimde ergens een probleem te hebben gehad?

Die Mercedes is een betrouwbare wagen, over het algemeen. Dat blijkt uit de races. Dat blijkt uit Rosbergs prestaties. En toch, krijgt Schumacher iedere keer weer problemen in kwali. Vind ik toch apart.

Yep, ik ook! Op engelse Fora zijn er mensen die denken aan sabotage/onkunde van een aantal engineers.
Dat laatste wil ik niet aan, maar er gaat mechanisch nogal vaak iets stuk aan Michael's auto zeker t.o.v. Rosberg.