Man van de wedstrijd: Turkije

Gestart door Folkert, 08 mei 2011 - 15:47:22

« vorige - volgende »

Wie is de man van de wedstrijd?

Sebastian Vettel
6 (35.3%)
Mark Webber
0 (0%)
Fernando Alonso
5 (29.4%)
Lewis Hamilton
0 (0%)
Nico Rosberg
0 (0%)
Jenson Button
4 (23.5%)
Nick Heidfeld
0 (0%)
Vitali Petrov
0 (0%)
Sebastian Buemi
1 (5.9%)
Kamui Kobayashi
1 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 13

Folkert

 Zoals gewoonlijk: wie is relatief het beste deze GP
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Vettel, hele weekend weer dominant.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard


Michael schumacher

Vettel, geen enkele andere maakt er voor mij aanspraak op.

Enzo

Vettel, al heeft Alonso ook het maximale eruit geperst.

Folkert

Zelf zit ik te twijfelen tussen Alonso en Kobayashi. Beiden erg sterk gereden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: Michael schumacher op 08 mei 2011 - 16:23:06
Vettel, geen enkele andere maakt er voor mij aanspraak op.
Alonso maakt er weldegelijk spraak op. Met een zeker inferieure auto een podium halen en Webber moeilijk maken. Zegt voor mij iig meer iets over jou dan over de wedstrijd, want naast Alonso zijn er meerdere geweest die sterk reden.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Button heb ik gekozen. Voor zijn geweldige gevechten met Massa, Petrov en Hamilton. Ik had ook Hamilton of Alonso kunnen noemen, maar je kan er nou eenmaal maar eentje kiezen. Dat zijn in ieder geval de drie die er boven uitspringen.

Vettel reed gewoon zijn rondjes, Massa deed het slecht, Schumacher heel slecht, Rosberg uitstekend, Webber was goed, de Renaults maakten het elkaar lastig.

rafael25

Button ::)
heeft   het maximale eruit geperst tot mercedes motor zegt; is genoeg BHUMMMMMMM :D

Michael schumacher

Citaat van: Jeroen op 08 mei 2011 - 17:02:58
Button heb ik gekozen. Voor zijn geweldige gevechten met Massa, Petrov en Hamilton. Ik had ook Hamilton of Alonso kunnen noemen, maar je kan er nou eenmaal maar eentje kiezen. Dat zijn in ieder geval de drie die er boven uitspringen.

Vettel reed gewoon zijn rondjes, Massa deed het slecht, Schumacher heel slecht, Rosberg uitstekend, Webber was goed, de Renaults maakten het elkaar lastig.

Rosberg uitstekend,manman,ik ga zwijgen.


0634

Ik ook. Die Rosberg heeft iedereen het zwijgen opgelegd.

Michael schumacher

Citaat van: Jeroen op 08 mei 2011 - 17:25:11
Ik ook. Die Rosberg heeft iedereen het zwijgen opgelegd.


Lig strijk.

0634

Sorry, maar ik weet echt niet wat dat is...

Michael schumacher

Citaat van: Jeroen op 08 mei 2011 - 17:38:20
Sorry, maar ik weet echt niet wat dat is...

Ik lig plat van het lachen ;p, make my day ;).

Neen serieus nu: rosberg deed het goed maar uitstekend nu ook weer niet en ik zal meteen zeggen waarom; op een bepaald moment volgende ze rosberg in z'n wagen en die maakte een schakelfout en toen deze meermaals werd ingehaalt zag ik geen fighting spirit, zelfs een button toont al iets meer fighting spirit. Geef mij maar een hamilton en schumacher en petrov en koboyashi.
Als de andere wagen echt veel te snel is en vers rubber op liggen heeft, daar kan je niks aan doen. Ik vind dat rosberg zich te makkelijk soms laat doen.
Dus; rosberg deed het goed maar niet perfectloos.

0634

Perfect zeg ik ook niet. En er was een fase in de race toen hij nog heel zwaar was, dat de Mercedes gewoon niet snel genoeg was. En omdat die DRS zone te groot was, wordt je dan om de oren gereden, zonder dat je eigenlijk kan verdedigen.

Toen de Mercedes weer lichter werd ging hij weer goede tijden rijden en liet hij zich weer veel meer zien. Heeft m.i. maximaal gereden. Dus uitstekend. Net als bijvoorbeeld Alonso ook deed.

Toch stem ik op Button (al had ik net zo goed op Hamilton kunnen stemmen), omdat hun gevechten de race kleur gaven.